וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לפתוח ת'ראש: מה תמצאו אצל הביג סיסטר של זארה?

וואלה! אופנה

12.11.2018 / 7:27

זה עניין ידוע שרובנו רוכשות על בסיס קבוע ברשת הספרדית האהובה זארה ולא ממהרות לרוץ לאחות ה"בוגרת" שלה לבזבז. אז מה עשינו לא נכון עד היום ומה הדברים השווים שכדאי לכן לסמן ברשת המעונבת?

מאסימו דוטי.
סריגי אוברסייז משובחים וחצאיות מידי מתנפנפות

סביר להניח כי כשאתן מחפשות אחר פריט לבוש חדש או חייבות לסמן וי לטרנד הרותח ולשנע אותו לארון הבגדים שלכן הוייז האנושי ידריך אתכן לכיוון זארה הקרוב לביתכן. ככה זה - כשיש צורך בבייסיק, חצאית מנומרת או סתם בלייזר - זארוש. לא רבות הנשים שיחליטו כי הן מחשבות מסלול מחדש ויקפצו לבקר אצל הביג סיסטר, שנקראת כך ממש לא בגלל הגיל אלא בשל התחושה שהיא לגמרי האחות הבוגרת ויחליטו להשקיע עוד כמה שקלים מכיסן בכדי לרכוש פריט אופנתי ומעט יותר מסוגנן.

אז לצד הנתונים היבשים בשטח כי מאסימו דוטי שהתחילו את דרכם כרשת לבגדי גברים לא נמצאים בכל קניון (וחבל), וכי המחירים אכן יקרים יותר משל זארוש, החלטנו לבדוק מה כן שווה לכן לרכוש שם ומדוע חובבות אופנה צריכות להכניס את הלוקיישן הזה לסיבוב השופינג הקבוע.

לעוד חדשות אופנתיות:
יופייך נמדד בצניעותך: שמלות הדוסלך שיק
הנה באה השמש: הטרנד החדש שיציף את החנויות

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מאסימו דוטי.
המקום הנכון לחובבות החליפות

המותג המזוהה באלגנטיות המוקפדת שלו שהגיע לישראל בשנת 2008 מציג את קולקציית סתיו-חורף החדשה בחנויות תוך הצגת פריטים בעיצוב אורבני, נוכחות חזקה של הסבנטיז בגזרות גבוהות, הדפסי פרחים ושמלות רומנטיות ונשיות. העונה לראשונה ניתן דגש מיוחד לקולקציית הג'ינסים ושלל פריטים בכדי להגיע לטוטאל לוק דנים המושלם. אך מערכת הלבוש שכולכן צריכות בארון לעונה הקרובה אם עדיין לא הפנמתן היא הפאוור סוט, ואת זה - תמצאו כאן בשפע. הקטגוריה החזקה של הרשת ממשיכה לבלוט ובגזרת החליפות המדויקות תמצאו מגוון רחב של צבעים מכחול, אפור, בורדו, ירוק זית לצד השחור הקלאסי וגם מנעד רחב בגזרת הבדים עם נוכחות מרשימה של קטיפה וקורדורוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאסימו דוטי.
קולקציית ג'ינסים רחבה

אם לא מצאתן את עצמכן במחלקת החליפות המגוונת ובא לכן להשקיע בלוק אלגנטי לערב שהסבירות שתראו אותו על כל בחורה שנייה ברחוב רחוק בהרבה מזה של זארה, תוכלו למצוא שלל פריטים מנצחים: מכנסי קטיפה מנצנצים שישתלבו מושלם עם חולצה נשפכת לבנה מסאטן, שמלות שחורות עם סיומות פרנזים, חצאיות עם רקמות וחרוזים וגם אביזרים משלימים של תיקים סופר טרנדים ונעלי עור. עכשיו רק נותר לכן להתפלל שבאמת יביאו ארצה uterque ואתן מסודרות.

טווח מחירים: 99-1,895 ש"ח.

מאסימו דוטי.
פיסים מקורדורוי בשלל גוונים
מאסימו דוטי.
מגפי בוקרים בירוק זית - 725 ש"ח
מאסימו דוטי.
לא מעט פריטים בגווני שמנת, גם ברמת האקססוריז
מאסימו דוטי.
הבנתם כבר שמשבצות זה מאסט, נכון?
מאסימו דוטי.
מחלקה מכובדת שמתמקדת בלוקים לערב
מאסימו דוטי.
המכנסיים שכבשו אותנו - קטיפה וגליטרים
מאסימו דוטי.
חליפת קורדרוי, ז'קט - 1,095 ומכנסיים מתרחבים ב-625 ש"ח
מאסימו דוטי.
חליפת קטיפה כחולה: בלייזר - 895, מכנסיים - 425

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully