וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלין דיון בשיתוף פעולה מטורף עם מותג הילדים הישראלי Nununu

14.11.2018 / 13:00

דיוות הפופ האייקונית סלין דיון חברה למותג הילדים הישראלי המצליח בעולם nununu ויחדיו הרימו ברנד חדש הנקרא celinununu, כל הפרטים על שיתוף הפעולה המסקרן, הפרסומת המטורפת ועד כמה הכוכבת חשקה במהלך האופנתי

יח"צ - חד פעמי

סלין דיון כבר שנים מתהדרת בטייטל של הדיווה המוגזמת שמצליחה לפוצץ אולמות בכל הזדמנות אפשרית ועל הדרך דואגת לרגש את הקהל בקרקס השמור רק לה. המייקאובר שעברה הכוכבת בשנתיים האחרונות לחלוטין מיצב אותה כפאשן אייקון של ממש וכיאה לפרסונה שמפוצצת את האינסטה בשלל לוקים ססגוניים, גם אתרי האופנה מסביב לעולם לא יכלו להתעלם מהתופעה.

הזמרת האייקונית בת ה-50 חברה לאיריס אדלר וטלי מילכברג, מייסדות, מעצבות ובעלות מותג בגדי הילדים הבינלאומי, Nununu ויחדיו הן יצרו ברנד חדש העונה לשם Celinununu שמתהדר באג'נדה של חופש מגדרי ומציע בגדים שיעצימו את ילדיכם כבר מהגיל הרך.

לעוד חדשות אופנתיות:
לבן על לבן: הכוכבות עם הפאוור סוט המושלמת
סודות מהבית הלבן: מישל אובמה חושפת את אסטרטגיית הסטייל כגברת הראשונה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סלין דיון לובשת חגורת מותן. GettyImages
הפכה לפאשניסטה אמיתית. סלין דיון/GettyImages

קולקציית הבכורה של הכוכבת הקנדית והמותג שידוע בפופולריות שלו בקרב ילדי הכוכבים בהוליווד מתהדרת באאוטפיטים מגניבים של למעלה מ-40 דגמים בטווח מידות 0-6 חודשים ועד 14 שנים, כולם בסגנון נטול מגדר, שפה גרפית דומיננטית ופלטת צבעים מינימליסטית.

את סרטון הפרסומת המושקע באווירת מותחן פעולה שצולם בלאס וגאס ביים במאי "ארץ נהדרת" הידוע אופיר לובל שכבר הספיק לקבל לא מעט תשבוחות כשביניהם "הפרסומת הדרמטית ביותר שנראתה מאז Apple בשנת 1984 בסופרבול" על ידי האתר Etalk. שאפו.

עוד באותו נושא

החודש האופנתי הכי משוגע של סלין דיון

לכתבה המלאה
נונונו, סלין דיון. במאי: אופיר לובל צילום: לאל אוטניק,
דיון ובעלות המותג - איריס אדלר וטלי מילכברג/במאי: אופיר לובל צילום: לאל אוטניק

הרומן הסוער בין הכוכבת למותג שהוקם בשנת 2009 החל לפני כשמונה שנים, אז החלה דיון לרכוש את הבגדים עבור בניה התאומים, אדי ונלסון, בבוטיק של פרד סיגל באל איי. ובכן, על אף שיהיה מאוד ישראלי בעינינו לחשוב כי שיתוף הפעולה המסעיר הגיע ביוזמתן של בעלות המותג - ההפך הוא הנכון. מתברר כי דיון כבר שנים מחזרת אחר המעצבות המוערכות שידועות בריח המיוחד שמאפיין את הבדים שלהן בניסיון להבין מה הפטנט העומד מאחורי התופעה, ולפני כשנה וחצי הגיעה הצעה קונקרטית מצידה של הדיווה לאחד כוחות ולצאת בברנד משותף.

טווח מחירים: 84-1,213 ש"ח.

נונונו. רון קדמי,
ישראל על המפה. אדלר ומילכברג/רון קדמי
נונונו. דודי חסון,
הקולקציה הראשונה של המותג החדש celinununu/דודי חסון
נונונו. דודי חסון,
שיתוף פעולה מרגש - celinununu/דודי חסון

לילדים מגניבים במיוחד - nununu באינסטגרם

סלין דיון ואופיר לובל מאחורי הקלעים

פאשן אייקון - הדיווה הנצחית באינסטוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully