וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופחת ומטופחת: מייגן מרקל משוויצה בבייבי באמפ

גל סלונימסקי

20.11.2018 / 12:18

הדוכסית מסאסקס מציגה לראווה את הבטן ההריונית שלה כשהיא בוחרת לוקים מסוגננים מלאי סטייל. וגם, היכן הסתתרה הפעם המחווה לנסיכה דיאנה?

מייגן מרקל שמלה Safiyaa אירוע צדקה לונדון. GettyImages
הבייבי באמפ רק הולכת וגדלה. מייגן מרקל/GettyImages

אין דבר שאנחנו אוהבות יותר מלראות את הבייבי באמפ של מייגן מרקל תופחת. תחשבו על זה, הרי מהרגע שבו היא התארסה לנסיך הארי עקבנו באדיקות וחיכינו בשקיקה לכל לוק - אז עכשיו שלכל הופעה פומבית שלה מלווה השאלה "כמה גדלה הבטן?" - המעקב האובססיבי שלנו רק התעצם.

והיא כמובן - לא מאכזבת. מרקל מגיעה לכל אירוע שמעורבות בו מצלמות כשהיא זוהרת, מחויכת וגורמת לכל ההיריון המלכותי הזה להיראות כמו הדבר הכי נינוח שיש בעולם. על אף שהחודשים מתקדמים והבטן אמורה להקשות מעט על העניינים, זה ממש לא עוצר בעדה מלהיראות רעננה ונוצצת. מניירות של שחקנית הוליוודית, בכל זאת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל שמלה Safiyaa אירוע צדקה לונדון. GettyImages
רגישות? כאב? קושי? כובד? כשאת דוכסית הכל קל/GettyImages

אמש (ב') היא עשתה את זה שוב. הדוכס והדוכסית מסאסקס הגיעו לתיאטרון בלונדון לאירוע של קרן הצדקה המלכותית ומרקל לבשה אאוטפיט על טהרת השחור של המותג הבריטי Safiyaa, עם חלק עליון בגזרת קולר מעוטר בפרחים מפאייטים וחצאית מקסי שחורה. ללוק האלגנטי היא הוסיפה סטילטו בצבע שחור ותיק קלאץ' בשייפ קופסה שחור גם כן עם טוויסט של נצנצים.

אחרי שסיימנו להתפעל מהלוק הזוהר והמעודן שרק הופך את ההיריון שלה לעוד יותר גלאמי, התפנינו להקשיב לטענות של חובבי בית המלוכה שלא מפסיקים להתרפק על הנוסטלגיה. אותם גרופיז אדוקים כבר הצליחו לקשר בין הסטייל של הדוכסית לבין זה של חמותה המנוחה - הנסיכה דיאנה.

עוד באותו נושא

שוברות את הסטייל השמרני: למה קייט ומייגן לובשות מיני בזמן ההיריון?

לכתבה המלאה
מייגן מרקל שמלה Safiyaa אירוע צדקה לונדון. GettyImages
לא יכולה להזיז את הידיים מהבטן/GettyImages

גזרת הקולר שבחרה מרקל ללבוש מזכירה במידה רבה את הסגנון החביב על הנסיכה דיאנה שלבשה את הגזרה המדוברת בכמה הזדמנויות. חדי עין טוענים כי השמלה השחורה הנוצצת שלבשה הדוכסית לאירוע הצדקה אמש, מזכירה מאוד שמלה של המעצבת קתרין ווקר שלבשה הנסיכה דיאנה בוורסאי ב-1994. עוד מחווה אופנתית למי שהייתה יכולה להיות סבתא לרויאל בייבי או שמא בחירה אופנתית רנדומלית?

מייגן מרקל הנסיך הארי שמלה Safiyaa אירוע צדקה לונדון. GettyImages
כך נראה גלאם. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages
הנסיכה דיאנה בשמלה של קתרין ווקר, 1995. GettyImages
מתה על סגנון הקולר. הנסיכה דיאנה בשמלה של קתרין ווקר ב-1995/GettyImages

הדימיון בין השמלה של מרקל לשמלה שלבשה הנסיכה דיאנה בוורסאי ב-1994

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully