וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות הגדולות בעולם משוויצות ביכולות הפישוק שלהן

21.11.2018 / 8:20

ויקטוריה בקהאם עשתה זאת שוב: מאז שצילמה את עצמה בתנוחה מחשידה ובלתי אפשרית, הרשת השתגעה ויצרה טרנד לוהט שכולל את כל הכוכבות והדוגמניות

צילום מסך

בסרטון - האם ויקטוריה בקהאם עברה פוטושופ?

מכורי האינסטגרם כבר מכירים את הטרנדים ההולכים וחולפים, את הפוזות הקלאסיות (פרצוף ברווז, תנוחת ברבי, רגל בלט מושטת קדימה), אבל נדמה שהתנוחה הפופולרית האחרונה כבר דורשת הרבה יותר מאמץ - וגמישות. הכוכבות הגדולות מצטלמות לאחרונה עם רגל מתוחה למעלה באוויר, ועושות זאת בכל הזדמנות ובכל מקום - במסעדה, בחדר האיפור, על מיטת השיזוף. בהזדמנות הזאת הן גם מצליחות להיות עם יד על הדופק ולהצטלם בטרנד הלוהט, אבל יותר חשוב: זו הזדמנות עבורן פשוט להשוויץ בתוצאות של ההשקעה הגדולה שלהן בשיעורי יוגה, עם אפשרות קטנה לייצר קונוטציות מיניות.

וכך קייטי פרי שלחה רגל מתוחה מעלה במסעדה והביכה את שאר היושבים בשולחן (כולל אורלנדו בלום), ריטה אורה עשתה זאת על המסלול בטקס פרסים, קייט בקינסייל עשתה זאת בחדר האיפור, אבל ברור שהגדולה מכולן היא ויקטוריה בקהאם. בשנה שעברה הספייס גירל שיגעה את מעריציה עם תמונה שלה בודקת אימיילים בטלפון, כשרגלה הימנית מתוחה בזווית כמעט בלתי אפשרית. היו שחשבו שזה פוטושופ, שזה לא הגיוני, אבל לאחרונה היא שחזרה את התנוחה הייחודית בצילומים ל"ווג" כדי לציין 10 שנים למותג שלה, ומאז הרשתות החברתיות בטירוף. כך זה נראה.

עוד בנושא
אפקט קיילי ג'נר: דוגמנית מואשמת שהיא מציגה את עצמה כשחורה באינסטגרם
רוסלנה רודינה על בעיות המשקל: "אני כל החיים מנסה להשמין"
מותק, הכוכבים התכווצו: מי מנסה להקטין את קיילי ג'נר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully