וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים טיזינג לאקס: קורטני קרדשיאן עם מחשוף מטורף

23.11.2018 / 0:01

קורטני קרדשיאן סוף סוף גונבת את אור הזרקורים לקיי קיי, ג'יג'י חדיד במחווה הכי יפה למיקי מאוס והדוגמנית הלוהטת שיוצאת בליין הלבשה תחתונה חדש. רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

splash

האחיות קרדשיאן יצאו למסעדה עם סקוט דיסיק והחברה סופיה ריצ'י ומה עושים כשפוגשים את האקס? דופקים הופעה. קורטני קרדשיאן לגמרי גנבה את אור הזרקורים מאחותה קים שהגיעה בטוטאל לוק כסוף והרשימה בחולצה סאטן לבנה שהתהדרה במחשוף מטורף. תרימי, יש על מה.

לעוד חדשת אופנתיות:
תופחת ומטופחת: מייגן מרקל משוויצה בבייבי באמפ
טירוף הבלאק פריידי מתחיל: בחרנו עבורכן את הפריטים הכי שווים מכל העולם

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמילי רטאייקאוסקי יוצאת בליין חדש של בגדי הלבשה תחתונה שיקרא בדיוק כמו שם האינסטוש שלה ועל אף שעדיין לא פורסם אף דגם מהקולקציה החדשה, היא ממשיכה להציף את האינסטה בביקיני מניטורי שבטוח משאיר סימני שיזוף לא רצויים.

מיקי מאוס חוגג 90 שנה ואין ברנד בעולם שלא נרתם למשימה, אך ללא ספק שג'יג'י חדיד עם האוזניים המושלמות זה הפריים הכי יפה שראינו. מגזין כאוס חוגג בשישה שערים מיוחדים את הדמות המצוירת של דיסני ואם ג'יג'י שם, ברור שגם בלה קפצה לביקור.

היילי בולדווין היא כבר היילי ביבר במידה ולא ידעתם, והשהות הממושכת בניו יורק סיטי עם הבעל הטרי עושה מאוד טוב לסטייל שלה. המעילים הכי נכונים של החורף, לוקים מונוכרומטיים ואפילו כובעי גרב מוגזמים בכדי להיראות ממש מגניבה.

הפאשן אייקון ויקטוריה בקהאם הגיעה להשיק את הקולקציה החדשה והחגיגית שלה בלונדון בטוטאל לוק אדום של המותג, חצאית מידי, מגפי עור וסריג גולף מדויק. אז על אף שנורא התלהבנו מהאאוטפיט, צילומי הפפראצי שלה מעט הסיטו את תשומת לבנו וגרמו לנו להיזכר כמה קר בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully