וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה סימני העייפות? מייגן מרקל זוהרת - ולא בגלל ההיריון

גל סלונימסקי

28.11.2018 / 6:17

איך מצליחה הדוכסית מסאסקס לצלוח עשרות סמול טוקס, לחיצות ידיים וחיוכים בזמן ההיריון בלי שום זכר לרצון האמיתי לקרוס על הספה בטרנינג? אז מצטערות לאכזב, זה לאו דווקא ההיריון שהופך אותה קורנת - אלא סודות הביוטי שגורמים לה להיראות קורנת

מייגן מרקל. GettyImages
הסוד הגדול הוא באיפור. מייגן מרקל/GettyImages

יודעת כל מי שעברה את השלב הזה בחיים, שהיריון הוא לא דבר פשוט. תוסיפו לזה נסיעות, חיוכים מזויפים, לחיצות ידיים ומיליוני סמול טוקס וקבלו שילוב מעייף במיוחד. איכשהו, מייגן מרקל בת ה-37 צולחת את האתגר ונראית זוהרת, קורנת ועירנית בכל פעם שהיא מול המצלמות. אז אנחנו לא קונות את זה ש"בהיריון כולן זוהרות יותר", כי איפשהו היינו צריכות להבחין בסימני העייפות, והיעדרן של השקיות השחורות מתחת לעיניים מחשיד במיוחד, אבל כנראה שזהו כוחו של איפור מוצלח.

לדוכסית מסאסקס יש כמה טריקים מוצלחים במיוחד שמעלימים כל זכר לרצון שלה לשבת על הספה בטרנינג ולאכול ערימות של גלידה, ומעניקים לה מראה מלא חיים בכל פגישה רשמית משמימה. לא צריך להיות בהיריון כדי לאמץ את הטריקים של מרקל, מספיק לעבוד במשרה מלאה כדי שסימני העייפות יהיו חלק מהיום יום שלך. כך תעלימי אותם לפי הנוסחה המלכותית ותראי קורנת - גם אם את ממש לא מרגישה ככה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל ניו זילנד. GettyImages
צלליות כהות על העפעף - זה הכל הסיפור/GettyImages

השלב הראשון: צלליות כהות. הנחה של צללית בגוונים כהים כמו שחור, חום שוקולד, או סגול חציל מעושן תמשוך את תשומת הלב לעפעף העליון של העין ויאזנו את הכהויות שמסתתרות מתחת לעין. כדי לחזק את המראה אפשר גם להוסיף איליינר.

השלב השני: עיפרון בצבע בהיר - מומלץ שמנת - בקו המים של העין. אז נכון, זה עלול ליצור מראה של עין גדולה יותר ולא לכולן זה מחמיא, אבל זה יוצר תחושה פרשית ורעננה לעין, ובכך מנטרל את המראה העייף. כמובן שלהוסיף קונסילר לכל העסק זה מאסט ומאוד יסייע בטשטוש כל מה שלא כדאי להציג לראווה.

עוד באותו נושא

כשהארי פגש את מייגן: כך השתדרג הסטייל של הנסיך מאז האירוסים

לכתבה המלאה
מייגן מרקל פיג'י. GettyImages
ושימר. המון המון שימר/GettyImages

אחרי שסיימנו לטפל בעיניים אנחנו עוברת לשלב השלישי והאחרון - הגלאם. הדוכסית לא נולדה עם עור מנצנץ, היא פשוט מפזרת על עצמה שימר כאילו הייתה אבקת פיות שמגשימה לה את כל המשאלות. אז אל תתבלבלו, לא מדובר בזוהר של היריון אלא בעזרתה המלאכותית של אבקת השימר. על עצמות הלחיים, עצם הבריח, על המצח, ולמעשה - כל המרבה הרי זה משובח.

מייגן מרקל יום הזיכרון. GettyImages
להוסיף לתיק האיפור: צלליות, עיפרון, קונסילר/GettyImages
מייגן מרקל שמלה Safiyaa אירוע צדקה לונדון. GettyImages
פזרי את האבקה הקסומה על כל הגוף/GettyImages
מייגן מרקל. צילום מסך
תמיד שמחים לגלות סודות של דוכסית/צילום מסך
מייגן מרקל. צילום מסך
העייפות? איננה/צילום מסך
מייגן מרקל. GettyImages
טוב נו, אולי זה גם קצת קצת ההיריון עצמו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully