וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות מאוד: H&M סוגרת את Cheap monday

27.11.2018 / 14:50

אתרי האופנה מעבר לים מדווחים כי חברת האופנה השוודית המצליחה H&M סוגרת את המותג האהוב cheap monday שמתהדר בדנים מוצלחים ושלל חולצות מגניבות. כל הפרטים על האבדה

לפני מספר שעות הודיעו בתאגיד האופנה השוודי H&M על ההחלטה לסגור את מותג הג'ינסים שבבעלותם cheap Monday, בשל מגמה מתמשכת של נתוני מכירות שליליים. המותג החל את דרכו בשוודיה בשנת 2000 כחנות יד שנייה שפועלת רק בימי ראשון בפרבר ליד סטוקהולם והתפתח לכדי רשת לא יקרה המתמחה בעיקר בסקיני ג'ינס, טי שירטס וחולצות פלנל בווייב צעיר ובועט. לפני עשור נרכשה החברה על ידי הענקית השוודית במה שהיה עתיד להיות השקעה מבטיחה במותג אשר היה מבוסס כבר ברשתות אחרות כמו אורבן אאוטפיטרס ואסוס.

לעוד חדשות אופנתיות:
רגע לפני החתונה הגדולה: 10 דברים שלא ידעתם על פריאנקה צ'ופרה
הצבע היחיד שנועה תשבי לא תלבש בחיים!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בהודעה הרשמית מטעם H&M נמסר הבוקר שההחלטה התקבלה בשל מודל כלכלי שלא הצליח להתאים את עצמו כראוי לשינויים שעוברים על עולם האופנה בעידן האונליין והרשתות החברתיות.
על פי הדיווחים, כבר בסוף 2018 החברה צפויה להיסגר ובהמשך באופן הדרגתי להיעלם מהשוק לחלוטין במהלך 2019. מבואסות? גם אנחנו. עוד נמסר על ידי אנה הטמארק, בכירה בארגון, שעננת הסגירה אינה כוללת את רשתות הבת הנוספות השייכות לתאגיד, ביניהן קוס ואנד אדר סטוריס שדווקא מראות סימני עלייה בנתוני המכירות.

האחיות ענבל ועדי בוסיבא, בעלות Belle&Sue, יבואנית ומשווקת צ'יפ מאנדיי בישראל מסרו: "כמי שהיו בין הראשונות בישראל לזהות את המהפכה האינטרנטית ולהקים פלטפורמת מכר, אנו מבינות את ההחלטה של H&M, אם כי מצרות עליה מאוד. אנחנו נמשיך להביא את המותג לארץ עד הפריט האחרון ומחכות לנו עוד שתי קולקציות מושלמות עם המותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully