וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים ורודים: ככה נותנים את הטוויסט לטרנד המנומר

2.12.2018 / 7:30

רגע לפני שניפרד מהטרנד המצוץ ביותר של השנה האחרונה - המנומר, מצאנו עוד כיוון אחד ואחרון ולעדן מעט את החייתיות עם צבע מתקתק במיוחד. ורוד ומנומר זה הקטע החדש

בדיוק כשתהינו האם הגיע הזמן לאפסן את כל המנומרים שכבר התחילו למצות את עצמם, שלא לומר להימאס בטירוף, הם הצליחו לטפס בחזרה לטופ של ליסט הלוקים שעדיין ממש עושים לנו את זה. אז איך זה קרה? באדיבות האובססיה החדשה ששוטפת את פיד האינסטגרם ואומצה על ידי לא מעט מובילות אופנה, המשלבות אותם עם פריטים ורודים במגוון וריאציות. הצירוף הזה של ורוד ומנומר זה לא משהו שחלף על פנינו לראשונה אבל הטיימינג, הו הטיימינג. אין לנו באמת הסבר מדעי למה עכשיו זה נכון, אבל זה פשוט כל כך מדויק והמסקנה היא - אין מנוס מלהתעכב על הנושא.

לעוד חדשות אופנתיות:
טופ 5: הטרנדים שיצרו היסטריה באינסטה בנובמבר 2018
נמצא הפריט המנצח של העונה: שמלות עור

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

האופציות כוללת ערימות של שילובים כמו סריג ורוד עם חצאית מנומרת, מעיל ורוד מעל שמלה מנומרת או הפוך - שמלה ורודה ובלייזר מנומר. כמו כן גם כאלה בזון רגוע יותר כמו ג'ינס, טי שירט לבנה, מגפון מנומר וצעיף וורוד יעשו את העבודה.

עבור מי שחוששת מסטייטמנט אקסצנטרי נזכיר שהמנומרים יושבים העונה באגף הנייטרליים של המלתחה, כך שלמעשה כל גוון חלק יכול להתאים להם. ברמת המובן מאליו נמצאות פלטות השחורים, חומים, האפורים והלבנים, מה שאי אפשר לומר על שילובים עם גווני תכלת, ורוד, ירוק או צהוב שאינן מזוהים באופן אוטומטי עם העונה הקרה. מוזמנות לגלול מטה, לקבל השראה ולאמץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully