וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים מאוד: המותג החדש שכולכן תשתוקקו ללבוש

4.12.2018 / 8:30

יש לייבל חדש ומלא בשיק שכבר נמכר באתר האהוב net-a-porter ופשוט אי אפשר להתעלם מהפריטים המדהימים של המותג הסקנדיבי שהושק באוגוסט האחרון. שרוולים תפוחים, שמלות מיני מדויקות ובלייזר אחד משגע משובץ בקריסטלים - הכירו את Rotate

אובססיית הפאשינסטות ברשת בימים אלו ממוגננטת סביב שמלת מיני בעלת שרוולים תפוחים וצווארון גולף קצר של המותג הסקנדיבי Rotate. הדגם שמגיע בשתי גרסאות של ורוד ושחור (330$ ו-390$) עם רכיסת כפתורים זעירים ומצופים המונחים באלכסון מהצוואר לעבר מורד הכתף הוא הכוכב התורן בקולקציית הקדם אביב המדוברת של הלייבל הצעיר שהושק באוגוסט במסגרת שבוע האופנה בקופנהגן.

ת'ורה וולדימארס וג'נט פריס מדסן הדניות הן שתי איט גירלז אופנתיות ומשפיעות בתחום, שהחליטו שהן יודעות בדיוק מה חסר להן ולעוד לא מעט חובבות אופנה במלתחה. אז הן קפצו למים העמוקים עם מותג חדש שמביא את הדיוק שלהן לקו התפר שבין המינימליזם הסקנדינבי ושילובי הטון על טון המזוהים עימו לבין האהבה לאקלקטיות צבעונית משוחררת ומלאה בדיטיילים.

לעוד חדשות אופנתיות:
18 שנים אחרי: ורסצ'ה משחזרים את השמלה האיקונית של ג'יי לו
החיים ורודים: ככה נותנים את הטוויסט לטרנד המנומר

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המשלוח הראשון שנחת בלעדית באתר net-a-porter לפני כשבוע כולל עשרה דגמים והוא כבר בדרך לסטטוס של סולד אאוט בזכות הסטייל המזוהה עם וולדימארס ומדסן שעיקרו מיקס מושלם ומלא בפאן בין בגדי ערב מהודרים ואופנת רחוב בלתי מתאמצת.

"תמיד היינו מעריצים גדולים של הסגנון האישי של ז'נט ושל ת'ורה", הסבירה אליזבת פון דר גולץ, מנהלת הרכש הגלובלי של האתר הנחשב בראיון למגזין גלאמור: "כששמענו שהן מתכננות אוסף ביחד, מיד פנינו אליהן. לשמלות האלה יש אטיטיוד שאפשר ללבוש בשכבות ליומיום וגם כבגד ערב". עוד פיס מוצלח מהאוסף הראשון של הצמד הוא בלייזר שחור ברכיסה כפולה עם דש מעוטר בקרסיטלים בשווי 560$ שיכול לתפקד כשידרוג מושלם לג'ינס וטי שירט או כז'קט מהודר וחגיגי לאירוע מפונפן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אחד המאפיינים הבולטים בעיצובים של הצמד הדני הוא הטוויסט הקוטורי שמאזן את הנוכחות של המוד השובב והנונשלנטי וכן השראה אייטיזית מובהקת אך נעדרת הפומפוזיות המוכרת בז'אנר כדוגמת הקולקציות של סן לורן וסלין.
"היינו צריכות ליצור משהו חדש, משהו שהיה חסר לנו בארון שלנו, ושחיפשנו לעצמנו" הסבירו השתיים בעת ההשקה והוסיפו את נקודת המוצא מבחינתן והיא ש"האוסף צריך להיות אינטליגנטי ובעל מטרה" או "סיבת קיום" לדבריהן. "מיד חשבנו על שמלות- שמלות שאנחנו רוצים ללבוש. שמלות שיתנו הרגשה של אישיות והצהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully