וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות למידות גדולות התבקשו לרפד את עצמן כי "לא היו שמנות מספיק"

6.12.2018 / 9:36

הדוגמניות לורן פרדריק וסוני טרנר חושפות כיצד מצאו עצמן בין הפטיש לסדן כשנאמר להן שהן מלאות מדי כדי לעלות על מסלול הדוגמנות - אבל רזות מדי כדי להשתתף בקמפיינים למידות גדולות. כשוויתרו על האופציה הראשונה - הן נאלצו לרפד עצמן בכריות כדי למצוא עבודה

Channel 5 documentary, Curvy Girls Stripped Bare

יש משהו חמור יותר כשענף שאמור לייצג גיוון, קבלה ולעודד דימוי גוף חיובי משלה את הקונים שלו - מאשר ענף שאינו מתיימר לעשות זאת. כלומר, בתעשיית האופנה מרטשים בלי בושה תמונות של דוגמניות בפוטושופ ומעודדים נשים לשאוף למידות לא ריאליות - וזה נורא בפני עצמו, כן? אבל כשבשוק המידות הגדולות, שאמור לייצג את כל סוגי הנשים, מכריחים את הדוגמניות לעלות במשקל או לרפד עצמן בכריות - זה כבר לא עובר אצלנו חלק בגרון. הדוגמניות לורן פרדריק וסוני טרנר חושפות את הסודות המלוכלכים ביותר של שוק המידות הגדולות, אחרי שנאמר להן שהן "רזות מדי" לתפקיד.

"אנחנו ה'בין לבין', לא רזות ולא גדולות מספיק. למעשה, אנחנו מייצגות את הנשים האמיתיות, את הרוב באוכלוסיה - אלה שעדיין לא זוכות לייצוג ראוי בעולם האופנה, בשוק הכל כך מתבקש הזה", אמרה לורן שהחלה לדגמן לפני כ-7 שנים וכבר אז לא קיבלה את ברכת השלום החמימה שקיוותה לה. מותניה היו רחבים מדי, הבטן לא הייתה קעורה מספיק וירכיה היו גדולים מדי. במידה 12 ובגובה 1.75 ס"מ, לורן נחשבה ל"שמנה מדי" עבור עולם האופנה, כשמחוצה לו אף אחד לא היה מדביק עליה את התווית הזאת. מאחר שדיאטה לא הייתה אופציה בשבילה, היא אימצה את הקימורים והחליטה לנסות את מזלה בשוק המידות הגדולות, שהייתה אז נישה קטנה יחסית.

שם ציפתה לה הפתעה. במקום שישבחו אותה, הודיעו לה שהיא לא טובה מספיק כדי לדגמן כי היא רזה מדי. "זה היה מטורף", מודה לורן בת ה-27, "בזמנו היה המון עבודה לדוגמניות גדולות, אבל אני לא הייתי גדולה מספיק. התבקשתי לעלות במשקל ולא היה לי נוח עם זה. אחר כך התבקשתי לרפד את עצמי במעין 'ספנקס' עם חלקיקי קלקר בפנים כדי שאראה גדולה יותר. לפעמים הם דרשו שאשים עליי שתי שכבות של ריפוד. מעולם לא הרגשתי נוח עם זה. זה הרגיש לי כמו שקר במקום שאמור לייצג אמת. חברים שלי ראו את התמונות האלה ואמרו לי 'אבל זו לא המידה שלך'". היא הוסיפה: "בפעם הראשונה שהתבקשתי לבוא לצילומים מרופדת, נבהלתי כי לא היה לי ספנקס מרופד בבית. הייתי צריכה לרפד את עצמי בכריות. זה היה מביך".

לורן פרדריק. milkmanagement,
לורן פרדריק נאלצה לרפד את עצמה כדי לעבוד בתחום/milkmanagement

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ככה הגיבה הדוגמנית שאמרו לה שהיא גדולה מדי - והפכה לכוכבת

לכתבה המלאה
לורן פרדריק. milkmanagement,
לורן פרדריק/milkmanagement

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully