וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מהשכונה: ג'ניפר לופז, הוט קוטור והעיר הגדולה

13.12.2018 / 13:30

ג'יי לו מקדמת את סרטה החדש "סיבוב שני" בשלל ראיונות והשקות בעיר הגדולה כשהיא מחליפה לוקים בקצב מסחרר - תיקים, שמלות, תכשיטים ומעילי פרווה מוגזמים. כל האאוטפיטים של הבוטילישסית הלוהטת בעולם

ג'ניפר לופז. splash
סיבוב ההופעות יוצא לדרך. ג'יי לו/splash

לפני מספר חודשים הסתחררנו מכמות החליפות שהחליפה בלייק לייבלי כשקידמה את סרטה החדש "בקשה מסתורית" ופיזרה גלאם משובח ברחובות ניו יורק כאשר כל לוק - בצבע. ג'יי לו האחת והיחידה שאולי לא קולעת בול בכל בחירה אופנתית אבל עליה משום מה זה תמיד עובד, השיקה אמש (ד') את הצ'יק פליק החדש שלה "סיבוב שני", ונתנה עבודה במשך 48 שעות עם לוקים מורכבים, צבעוניים אבל מעל הכל כאלו ששפכו עליהם ים של כסף.

לעוד חדשות אופנתיות:
עלינו עלייך! כשהדוכסית מסאסקס מתלבשת כמו מלכת ספרד
7 פריטים נהדרים שעפנו עליהם השבוע

עקבו אחרי וואלה! אופנה באיטנסטוש

חליפת מכנסיים אפורה של מקס מארה

ג'ניפר לופז. splash
ג'ניפר לופז/splash

סיבוב ההופעות התחיל בטוטאל לוק לבן ומיד לאחר מכן בריאיון לרשת NBC בחליפת מכנסיים אפורה של מקס מארה, תיק של גוצ'י וכמובן עגילי החישוק המזוהים עם הכוכבת. בהמשך אותו היום פופרצה ליד הבויפרנד אלכס רודריגז (43) כשהיא לבושה במעיל פרווה מוגזם ותיק תואם של פנדי, חצאית חאקי, מגפיים עד הברך וכובע בניחוח צרפתי.

בין לבין היא גם הצליחה להפוך לסינדרלה כשקפצה להתראיין בתכנית הלילה של ג'ימי פאלון עם שמלה לבנה ומחשוף נדיב. ביום שלמחרת הצטרפה אליה האם שחטפה מרפק לפנים מהתלהבות יתר של המעריצים ולופז נראתה באוברול מנצנץ של סאלי לה פוינט, מעיל בתוספת פרווה בידיים, תיק של ולנטינו ומשקפי שמש בהתאמה מדויקת של צבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מעיל פרווה של פנדי ותיק תואם

ג'ניפר לופז. splash
ג'יי לו ואיי רוד/splash
ג'ניפר לופז. splash
לקחה צעד קדימה את עניין הריסים, עושה את ניו יורק סיטי/splash

בלוק הבא הפרווה כבר עלתה מדרגה והכוכבת הגיעה להתארח בתחנת רדיו בשמלת מקסי לבנה כשמעליה מעיל פרווה בורדו של המותג הלן ירמק. בכל זאת, קפוא בניו יורק. בהמשך בחרה בלוק משרדי שמתכתב עם הדמות בסרט, חולצה מכופתרת וחצאית מידי תואמת באפור משבצות, מעיל צמר מפנק וכפפות עור שחורות.

לפינאלה, ערב השקת הסרט, שמלת קומות עם שובל מטורף עשויה טולים בצבע ורוד בזוקה שהזכירה לנו את הלוק המדובר של ריהאנה מאותו בית אופנה אשר ידוע בשמלות גדולות מהחיים - ג'אמבטיסטה ואלי. כל זה כמובן בטיימינג מושלם עם שער למגזין people לצד בן הזוג הלוהט בריאיון בו הם מנפנפים באידיליה המשפחתית שלהם. ערוץ החיים הטובים.

אוברול מנצנץ של סאלי לה פוינט

ג'ניפר לופז. splash
אחת ויחידה.התאמת צבעים מדויקת עד לרמת המשקפיים/splash

מעיל פרווה של הלן ירמק

ג'ניפר לופז. splash
קר שם בחוץ, לופז מתעטפת/splash
ג'ניפר לופז. splash
בין האירועים הם גם קפצו לאכול בפיצה שכונתית. כן, בשמלת ערב וחליפה/splash
ג'ניפר לופז. splash
מפנימה את הטרנדים. לוק משבצות אפור/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully