וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניה לפני שקברו אותו לגמרי: הסקיני ג'ינס חוזר פלוס שידרוגים

20.12.2018 / 9:10

נכון שנורא התלהבתן מהמאם ג'ינס והייתן בטוחות שעידן הסקיני תם ונשלם, אז תחשבו שוב. הכוכבות הגדולות בעולם מחזירות את הפריט שהיה רגע לפני גסיסה עם מספר טוויסטים מעניינים שיוכיחו לכם שהסקיני ג'ינס עדיין חי ובועט

הוא כבר הוספד עשרות פעמים בשנתיים האחרונות, הכותרות הכריזו על יורשים פוטנציאליים ותעשיית האופנה התאמצה לא מעט על מנת לאתר מחליף ראוי, אבל מסתבר שהסקיני ג'ינס עדיין חי ובועט. לא המאם ג'ינס, לא הפליר, לא הסטרייט, הבויפרנד או הגירלפרינד וגם לא הקרופ - אף אחת מהגזרות הנ"ל לא הצליחה לדחוק אותו החוצה לגמרי מהמלתחה שלנו. ממש כמו חתול בעל תשע נשמות החורף הוא שב חזרה משולי הארון למדף המרכזי, רגע לפני שהוא מודח לשקית ה'מיועדים למסירה'.

לעוד חדשות אופנתיות:
רוצות את השמלה הצהובה שלבשה אמאל קלוני בחתונה המלכותית? עכשיו זה אפשרי
איוונקה טראמפ באאוטפיט של 900 פאונד - אבל חכו שתשמעו כמה עולות החופשות שלה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בשבועות האחרונים אנחנו עדות לכישרון ההישרדות הבלתי נגמר שלו באדיבות פיגורות סטייל מהמעמד הגבוה, כאלו שלבטח מעודכנות בכל הגזרות האחרות שנחשבות לפופולריות יותר ב-2018 בואכה 2019.
אז כשרשימת איי-ליסטיות מפוארת כמו היילי בולדווין, אמילי רטייקאוסקי, ג'ניפר לופז, ויקטוריה בקהאם, וכריסי טיגן מרשות לעצמן ללבוש סקיני באור יום אל מול עדשות הפפארצי, החלטנו שאולי הגיע הזמן לבחון מחדש את מערכת היחסים שלנו עם הגזרה הוותיקה. שלא לומר קשישה עם רגל בקבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מה שבכל זאת כן חדש בכל הסיפור פה הוא הגרסאות החדשות שמרעננות את האבק מהסקיני הסטרצ'י כמו למשל דגם 'נטשה' של ג'יי ברנד (278$) באורך חתוך בקרסול ושלוש שורות כפתורים חיצוניים. מי שדגמנה אותו לפני כמה ימים, בהצלחה יתרה יש לציין, זו ג'ניפר לופז שהלכה על גוון דנים כחול. גם ויקטוריה בקהאם הצליחה להחיות את הסקיני בתחילת החודש כשעשתה את אחת ה"טעויות" הגדולות ביותר בז'אנר והשאירה בד עודף בקרסול. מאז אגב זה כבר לא נחשב טעות כי פתאום כולם הבינו שזה בעצם נותן פרשנות חדשה לנושא. גם קלואי קרדשיאן עם המותג "גוד אמריקן" לא מוכנה לשחרר מגזרת הסקיני ומנגישה את הג'ינס שמבליט הכל מהכל למנעד רחב של מידות. .

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully