וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוונקה טראמפ באאוטפיט של 900 פאונד - אבל חכו שתשמעו כמה עולות החופשות שלה

גל סלונימסקי

18.12.2018 / 8:29

בתו של נשיא ארה"ב הגיעה בסוף השבוע האחרון לפגישת עבודה בבית הלבן כשהיא לובשת סוודר פרחוני וחצאית תואמת במחיר שממש לא שווה לכל כיס. זה לא היה גורם לנו להרים גבה אם לא היינו שומעות כמה כסף עולות החופשות שלה ושל בעלה למשלם המסים האמריקני

איוונקה טראמפ. GettyImages
מביאה את האביב לחורף בסוודר יקר במיוחד. איוונקה טראמפ/GettyImages

איוונקה טראמפ, הבת של נשיא ארצות הברית, חיה בגבוה. זה לא שהמעמד של אבא שלה פתח לה דלת לעולם שכולו יוקרה, שכן ההון של דונלד טראמפ עוד בטרם הפך נשיא נאמד בכמה מיליארדים, אבל עם כניסתה לבית הלבן זה הפך לגיטימי לבקר את ההוצאות הכלכליות שלה.

בסוף השבוע האחרון השתתפה טראמפ בישיבה עם מושלים בבית הלבן כשהיא לובשת אאוטפיט יקר במיוחד. איוונקה שבדרך כלל בוחרת בפאוור-סוט שכוללות בלייזרים פורמליים וחצאיות מידי בגזרת עיפרון, החליטה הפעם, אולי ברוח חג המולד, לבחור בסוודר ורוד עתיק עם פרח רקום עליו שעיצב ג'וזף אלטוזארה. זה מה שנקרא להביא את האביב לחורף.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אאוטפיט פרחוני שעולה 900 פאונד

זו לא הפעם הראשונה שאיוונקה לובשת את הסוודר המדובר. אולי בהשראת קייט מידלטון והנסיכה שארלוט והמגמה העולמית גם בתו של נשיא ארצות הברית בוחרת למחזר ולובשת שוב את הסוודר שהיא שומרת בארון מאז 2017. ייתכן כי הסיבה שהיא שומרת עליו כבר יותר משנה, היא תג המחיר הגבוה שלו - 247 פאונד. את הסוודר היא לבשה עם חצאית פרחונית מבית אותו מעצב שעולה 645 פאונד, מה שמביא את העלות הכוללת של הלוק לכמעט 900 פאונד. בעברית פשוטה - 4,283 שקלים.

עוד באותו נושא

יורדת לעם: איוונקה טראמפ לובשת זארוש

לכתבה המלאה

אם עלות הלוק לא מרגיזה אתכם, בימים האחרונים ארצות הברית סוערת לאחר שנחשפו עלויות האבטחה הגבוהות של בני משפחת הנשיא, שמכוסות באמצעות כספי המסים של האזרח האמריקני. לפי הנתונים, מאז נכנס דונלד טראמפ לתפקיד - בני הזוג איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר הוציאו כמעט חצי מיליון דולר מכספי משלם המיסים לטובת שכר לאנשי השירות החשאי, שהצטרפו אליהם לחופשות ונסיעות.

כידוע משפחת טראמפ-קושנר יודעת לנפוש כמו שצריך ובזמן שהם משלמים את הוצאות החופשה מכיסם הפרטי, על הוצאות האבטחה הם לא משלמים - ואלו מכוסות על ידי המדינה על פי החוק. בשל החופשות המפונפנות, גם עלויות האבטחה עולות - ומסתכמות במאות אלפי דולרים.

כך למשל, באוגוסט האחרון נסעו בני הזוג לשלושה ימים בלבד ברפובליקה הדומיניקנית. החופשה הזו עלתה למשלם המסים האמריקאי 58 אלף דולר. שנה קודם לכן, באוגוסט 2017 יצאו בני הזוג ליום ספא בודד שהסתכם ב-14 אלף דולר הוצאות אבטחה. בפברואר 2017 יצאה המשפחה לחופשת סקי שעלות האבטחה שלה נאמדה בכ-330 אלף דולר. אחרי שמבינים את הסכומים שהמשפחה מוציאה על חופשות על חשבון האזרחים, פתאום בגדים יקרים מרגישים ממש כמו כסף קטן, לא כך?

איוונקה טראמפ ג'וזף ג'ארד קושנר. AP
כל חופשה שלהם מתסכמת בעשרות אלפי דולרים למשלם המסים האמריקני/AP
איוונקה טראמפ עם בעלה והילדים. GettyImages
זה סבבה שאתם עומדים בעלויות החופשות שלכם, אבל מה עם תשלומי השירות החשאי?/GettyImages
איוונקה טראמפ והמנהל הבכיר של הבית הלבן, ג'ארד קושנר, מגיעים לפסגת מנהיגי מדינות ה- G20 בהמבורג, גרמניה,. רויטרס
ארה"ב כועסת/רויטרס
איוונקה טראמפ. GettyImages
מתלבשת ביוקר, נופשת ביוקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully