וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדת לעם: איוונקה טראמפ לובשת זארוש

28.10.2018 / 10:50

בתו של נשיא ארצות הברית איוונקה טראמפ, שידועה בחיבתה למעצבי הוט קוטור, הפתיעה בענק כשהגיעה לאירוע העוסק בחינוך לגיל הרך, התחברה לעם ולבשה שמלה של הרשת הפופולרית - זארה

לא רק קוטור - איוונקה טראמפ לובשת שמלה של זארה

איוונקה טראמפ היא כנראה הדבר הקרוב ביותר לנסיכה עבור האומה האמריקאית שהיא כידוע נטולת שושלת מונרכית. בתוך הקרקס של שבט טראמפ, המתפקד בארצות הברית כסוג של בית מלוכה אלטרנטיבי, בתו של הנשיא השנוי במחלוקת מסתמנת כמי שמקפידה באופן יציב לאמץ את טייטל הדמות הכי ייצוגית. ביום שישי האחרון היא הגיעה למדינת מיסיסיפי על מנת לקחת חלק בפאנל דיונים בנושא חינוך לגיל הרך והביעה באופן מושכל אמפתיה למעמד באמצעות בחירה אופנתית מפתיעה.

לעוד חדשות אופנתיות:
קפיצה קטנה לחו"ל: המעצבים הבינלאומיים שתמצאו בארץ הקודש
התכוונת להחזיר? מייגן מרקל שכחה להסיר את תגית המחיר

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הפאשניסטה הצליחה להראות שהיא אחת מהעם מבלי לוותר על הסטייל כשלבשה שמלה של רשת זארה, והוכיחה שגם בתקציב מלתחה של בחורה ממוצעת אפשר להיות סופר שיק. השמלה המדוברת הייתה אחד הדגמים הלוהטים שנחתו בחנויות הרשת בחודש אוגוסט האחרון, אזלה מהמדפים ממש לאחרונה אחרי שסוקרה בהרחבה בלא מעט בלוגים ואתרי אופנה כאחד מפריטי המאסט של העונה.

מדובר בגרסה מוצלחת של טרנד דפוס צעיפי המשי בגווני אדום, ירוק ולבן, שזארה תירגמה לייצור המוני בבד פוליאסטר ובגזרת כפתורים עם חגורת קשירה במחיר די משתלם של 329 ש"ח בלבד. אמנם היא איבזרה את השמלה בלחגורה מעור שחור אבל זה לא פגם בתדמית הצנועה של 'אחת מהעם' אותה ניסתה להשיג.

עוד באותו נושא

קברה למלניה: השבוע מלא הסטייל של איוונקה טראמפ

לכתבה המלאה
זארה. אתר רשמי
השמלה המדוברת - טרנד צעיפי המשי/אתר רשמי

כזכור, מי שעוד בחרה ללבוש פריט של הלייבל הספרדי הפופולארי לאירוע הקשור לילדים באוכלוסיה מאותגרת כלכלית היא הפירסט ליידי, מלניה טראמפ. זה היה ביוני האחרון עם מעיל החאקי בעל הכיתוב בגב "לי ממש לא איכפת ולכם?" הרעש שעורר הסלוגן החטיא את המטרה שלשמה נשות אצולה בוחרות ללבוש זארה, כלומר שידברו על הבחירה בפריט נגיש וחיבור לאספסוף. אך אצל איוונקה, שיש האומרים כי היא מכוונת לכס הנשיאות בעצמה ביום מן הימים, הדברים נעשים הרבה יותר בקלאס. לא מתריסה אופנתית.

זארה, שמלת צעיף משי. אתר רשמי
329 ש"ח בלבד. זארה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully