וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: נחשף הסוד אותו מסתירות דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט

23.12.2018 / 0:00

דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט מואשמות שערכו את תמונותיהן מתצוגת האופנה השנתית המסורתית שלהן - על אף שהן מהממות מספיק שאין שום סיבה לגעת. עמוד אינסטגרם ערך השוואה בין התמונות המקצועיות לאלה שפורסמו בעמודי האינסטגרם של הדוגמניות - וגילה לחרדתו הבדלים בולטים

אימג'בנק GettyImages

דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט נתפסו על חם משפצות בפוטושופ את תמונותיהן מתצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט, שנערכה בחודש שעבר. חשבון האינסטגרם "סלבפייס" ערך השוואה בין התמונות המקוריות שצולמו בידי צלמים מקצועיים לבין התמונות אותן פרסמו הדוגמניות עצמן בעמודי האינסטגרם והפייסבוק שלהן - ומצא כמה הבדלים, חלקם קטנים וחלקם בולטים מאוד. ללא בושה, המלאכיות הצרו לעצמן את המותניים, ערכו שינויים קטנים בפנים והוסיפו קימורים במקומות הנכונים לפני שפרסמו את התמונות לעוקביהם. בין הדוגמניות שהעזו לגעת תמצאו שמות ענקיים כמו בלה חדיד, קנדל ג'נר, אלזה הוסק ושנינה שייק.

בנוסף לתמונות, שיתף העמוד גם סרטונים המדגישים את ההבדלים למקרה שחלקכם מתקשים למצוא את כולם. לזכותן יאמר שמרבית השינויים אינם משמעותיים או כלל ניתנים להבחנה - אולם קשה להישאר אדישים לעובדה שבכל זאת הרגישו הנשים הללו צורך לערוך את תמונות ולהציג גרסאות משודרגות של עצמן, - כאילו אינן מושלמות מספיק.

בלה חדיד ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
בלה חדיד העזה לגעת/GettyImages

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קנדל, ג'יג'י ובלה: הסופר מודלס מרימות בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully