וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל, ג'יג'י ובלה: הסופר מודלס מרימות בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט

10.11.2018 / 7:38

עם כל הכבוד לשבועות האופנה מסביב לעולם, תהלוכת הלנז'רי של ויקטוריה'ס סיקרט עדיין מצליחה לייצר יותר באז. קנדל וג'ג'י הרימו על המסלול, אדריאנה לימה נפרדה בדמעות ובלה חדיד ממשיכה להציג רזון מדאיג. כל הרגעים מהשואו של הסופ"ש

ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
התצוגה הכי צבעונית של השנה - ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages

זה די מדהים שבסוף 2018 הפסטיבל השנתי סביב התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט עדיין מצליח לייצר כל כך הרבה כותרות. מי תצעד ומי לא, מי תלבש את חזיית היהלומים המטופשת, מה הן אוכלות לפני, על איזה ספורט צריך להקפיד בשביל להיראות כמותן וכדומה. אך למרות כל הרעש בתקשורת העניינים כבר לא כאלה ורודים כשמסתכלים על המספרים. משנה לשנה נתוני הצפייה בשידור התצוגה בטלוויזיה יורדים כשב-2017 נרשם שיא שלילי ברייטינג, גרף המכירות נראה כמו מדרון תלול ומדורי הכלכלה מדווחים על סניפים שנסגרים.

לעוד חדשות אופנתיות:
התחת מה זה חזר: אשלי גרהאם לא נחה לרגע וחושפת ישבן בצילומים חדשים
פאשניסטות, להתפקד: המדריך המלא לקניות ברשת

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ויקטוריה'ס סיקרט, בלה חדיד. GettyImages
"דיאטה בריאה?" בלה חדיד ממשיכה להציג רזון מדאיג/GettyImages

גם הפעם החגיגה הנשית של ענקית הלנג'רי סימנה תהום של ניתוק בין מה שהוצג על המסלול לבין הלך הרוח העדכני בעולם האופנה. למרות הביקורת על הימנעות מגיוון בגזרת הרזון, דוגמניות בעלות היקפים אנושיים נעדרו מהמסלול בניו יורק. כשאת שיא הגיוון ייצגה הדוגמנית וויני הארלו קשה שלא לתהות מדוע עדיין מפחדים שם מכמה גרמים של שומן שיקרבו בחזרה את הלקוחות לחנויות המותג?

עוד באותו נושא

"משלמים לה להיות רזה": הטוקבקיסטים מטנפים על בלה חדיד

לכתבה המלאה
ויקטוריה'ס סיקרט, קנדל ג'נר. GettyImages
הכי נכונה שיש - קנדל ג'נר מתגברת על החרדות וצועדת על המסלול/GettyImages

אלמנט הניתוק המשיך גם בעיצובים שרובם נועדו לשואו, למרות שחייבים להודות שבין כל הנוצות והררי הקישוטים היה אפשר לאתר כמה תחתונים וחזיות די פרקטיים. בכדי להימנע מביקורות על ניכוס זהות אתנית משבטים אפריקאים ותרבויות מוחלשות, התרכזו במותג בפירוק לגורמים של דפוס המשבצות הסקוטי והוציאו ממנו לא מעט לוקים שבאיזשהו שלב כבר מיצו את עצמם. כל זאת בנוסף לכל מראות האנג'לס מלאי הנוצות-אבנים-נצנצים שהם מציגים שנה אחר שנה מבלי להבין שזה ממש לא מדבר לבנות דור ה-z או המילניאז.

ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
צנחת לכאן? ג'יג'י חדיד מציגה את אחד ההדפסים המרהיבים של מרי קנטרזו/GettyImages

מי שהצליחה להציל במעט את הקרקס הייתה המעצבת המוערכת מרי קנטרזו שידועה בהדפסים מרהיבים ויצרה עבורם קולקציית קפסולה משגעת עם פרשנות חדשה לכנפיים בדמות מצנחי ענק. לא ברור איך זה עבד טכנית אבל במקום כנפיים נשאו על גבן ג'יג'י חדיד ושאר הדוגמניות מבנה בד מטורף שמרכזו דפוס גאומטרי שמתחבר לדפוס פרחוני שמתעגל כלפי חוץ. הדרמה של הערב הייתה סביב העובדה שזוהי הפעם האחרונה של אדריאנה לימה על מסלול המלאכיות שאף הזילה דמעה ביציאה האחרונה שלה וסגרה את התצוגה כשנוצות טווס לבקן תלויות מאחורי גבה. צעידת הסיום הזו תרגמה באופן אירוני ומדויק את חוסר הרלוונטיות בפורמט המתיש שקבריניטי ויקטוריה'ס סיקרט מתעקשים לא לשחרר - לנז'רי, נצנצים וים של סלבס. אופנה? פחות.

ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
שרה סמפיו נותנת זיק קל של טרנד עם הלוק הסקוטי/GettyImages
ויקטוריה'ס סיקרט, ג'יג'י חדיד. GettyImages
כובשת. ג'י'גי חדיד על המסלול/GettyImages
ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
שלום ותודה - אדריאנה לימה נפרדת מוויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages

מביאה את הגיוון שכל כך זקוקים לו - וויני הארלו

אלסה הוסק עם חזיית מיליון הדולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully