וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימי! מישל אובמה שוברת מוסכמות במגפיים מנצנצים של בלנסיאגה

23.12.2018 / 12:50

הגברת הראשונה לשעבר ממשיכה לקדם את ספרה החדש בכל הכוח ואנשי הסטיילינג שלה לגמרי נותנים עבודה. בטוטאל לוק של בלנסיאגה היא מנפצת מוסכמות וגם סופגת אש עם השוואה מרושעת למלניה טראמפ

מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
אוקיי, וואו! מישל אובמה מפתיעה בלוק של בלנסיאגה/GettyImages

מישל אובמה דוהרת במרץ כבר כמה שבועות בכל מדיה אפשרית עם מסע יח"צ מוצלח למדיי לספר הזכרונות שכתבה becoming ('הסיפור שלי' בעברית) ולמרות שכתב ידה העפיל לראש רשימת רבי המכר של השנה תוך שבוע, הגברת הראשונה לשעבר של ארה"ב לא נותנת למספרים להשפיע על קצב הדילוגים והראיונות הפומביים שקשורים בפירסומו. אמריקה, כך נראה, חווה מומנט נוסטלגי של אובססיה ומישל מצידה מתענגת על כל פיסה ממנו.

רגע שיא שכזה נרשם ברביעי שעבר בברוקלין בניו יורק כשאובמה הגיעה במצב רוח מרומם לראיון עם שרה ג'סיקה פרקר והפעילה את מתג המלתחה המוכר 'ברומא התנהגי כרומאית' לכבוד גברת סקס אנד דה סיטי שולפים את התותחים הכבדים. אם את כבר לא חיה על כספי משלמי המיסים ולא צריכה לתת דין וחשבון לאף אחד? תרימי!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
תיאמו גרסאות עם הנצנצים. מישל אובמה ושרה ג'סיקה פרקר/GettyImages

מישל עלתה לבמה כשעל פניה החיוך המפורסם לבושה בהופעה סקסית ויקרה להחריד עם שמלת משי צהובה בגזרת מעטפת בשילוב מגפי ירך הדוקים מנצנצים מבית בלנסיאגה בשווי 4,000 דולר. טוטאל לוק של שמש וגלקסיית כוכבים ממסלול אביב-קיץ 2019 (השמלה) וקיץ 2018 (המגף), זה משהו שהיינו מצפות לראות על כוכבת איי-ליסטית מהוקצעת בשטיח אדום כלשהו ולא על אשת פוליטקאי בגימלאות שמגיעה לטוק שואו פרברי. ולא רק אנחנו, גם תגובות הגולשים ברשת מעידות על רטט גלובלי בשל הבחירה האקסצנטרית.

עוד באותו נושא

סודות מהבית הלבן: מישל אובמה חושפת את אסטרטגיית הסטייל כגברת הראשונה

לכתבה המלאה
מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
כן, גם היא בשוק מהלוק של עצמה/GettyImages

"צבע אדום, מישל אובמה מנצנצת במגפיים גבוהים-צמודים", "מישל אובמה מנפצת מוסכמות על איך נשים אמורות להתלבש לפי גיל, מידה וגזע ומה זה מקצועי או ראוי", הגיבו הגולשים ברשת ללוק הנבחר. עוד הוסיפה מעריצה נלהבת: "כשאהיה גדולה אני רוצה להיות המגפיים הססגוניים של מישל אובמה". מנגד כמובן היו גם תגובות פחות נעימות כולל השוואה לשמלה הצהובה שמלניה טראמפ לבשה בלונדון בעיצובו של ג'יי מנדל עם כותרת מרושעת "היפה והחיה".

מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
שעות של לירלורים על אופנה, יחסים ומה שביניהם/GettyImages

בשיחה עם פרקר שתועדה לאינסטה מכל זווית אפשרית אובמה ציינה שידעה כל הזמן שלא משנה לאיזה נושא היא תרצה לתת פוקוס בתפקידה בבית הלבן, בסופו של דבר תשומת הלב המירבית תלך לבגדים. לכן החליטה במודע יחד עם הסטייליסטית מרדית' קופ לתת במה וחשיפה למעצבים צעירים ואנונימיים. "אתה יכול לשנות להם את החיים, זו אחת הסיבות שבחרתי בג'ייסון וו לעצב לי את שמלת ערב הפתיחה", ציינה אובמה והוסיפה כי השקיעה לא מעט זמן בלחפש פריטים ממגוון רחב של מותגים ומחירים.

מישל אובמה, שרה ג'סיקה פרקר. GettyImages
זה מוגזם ברמות אחרות אבל עפנו על זה/GettyImages

המגפיים המוגזמים של בלנסיאגה - 4,000 דולר

הרשת משתוללת - "היפה והחיה" גרסת מישל ומלניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully