וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לעזאזל ירדן הראל משתמשת בשקיות תה לעיניים?

וואלה! אופנה

25.12.2018 / 8:00

ירדן הראל נותנת את כל התשובות בשאלון הטיפוח החדש שלנו. מהם שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלה, מה היא מרגישה לגבי בוטוקסים ומה בדיוק היא עושה עם שקיות התה שלה?

ירדן הראל, מייקל קורס. שי פרנקו,
הפרזנטורית הישראלית הראשונה של מייקל קורס. ירדן הראל/שי פרנקו

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש על בסיס יומי, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח החדש שלנו, הכוכבות המקומיות יענו על כל השאלות שממש רציתן לשאול ויתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי.

ירדן הראל (34) מככבת כבר שנים בתעשיית הבידור אבל חובבי הרשתות החברתיות יודעים שהדבר הכי שווה אצלה הוא האינסטוש ואתר האופנה אותו היא מטפחת. אז מה הלוק המנצח לטעמה של אושיית הסטייל, מה היא מרגישה לגבי בוטוקס ועל איזה שלושה פריטים היא בחיים לא תוותר בתיק האיפור שלה?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מה המוצר הכי זול שאת לא מוכנה לוותר עליו בשגרת הטיפוח?
"לק בצבע ניוד. מתאים לכל בגד, זה נותן לי להיראות מסודרת ומאורגנת ובגלל שהצבע לא דומיננטי אפשר למרוח בבית וגם אם מתפקשש קצת זה לא בולט".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור?
"מסקרה מעבה ומאריכה, קונסילר ושפתון טבעי שאני משתמשת בו גם כסומק".

מה הלוק המנצח בעינייך?
"אני אוהבת מאוד לגוון באופנה. אין לוק אחד שבעיניי הוא המנצח, מהטרנדים של החורף האחרון התחברתי לנגיעות הקאובוי. יש לי מגפי קאובוי שקניתי בטיול שעשיתי באריזונה לפני עשר שנים ושמרתי עד היום (לפעמים משתלם להיות אגרנית ). אני משלבת את המגפיים עם שמלת תחרה רומנטית, חזיית תחרה של אינטימה שמבצבצת, ז'קט ג'ינס מחוספס, תיק פרנזים של מייקל קורס וטבעות כסופות של פנדורה. השבוע אפילו צילמתי הפקת אופנה לאתר הלייף סטייל שלי yardenharel.com באווירת קאובויז ופאייטים - אז נראה לי שהמגפיים כאן כדי להישאר".

עוד באותו נושא

עזבו אתכן מבוטוקס! הסוד של רונית יודקביץ' לעור פנים מושלם בגיל 53

לכתבה המלאה

עם מה בחיים לא יתפסו אותך?
"למדתי עם השנים ש-'never say never', כרגע אני לא רואה את עצמי לובשת טייץ ברך".

אחת לכמה זמן טיפול פנים?
"טיפול פנים פעם בחצי שנה בערך ופעם בשבוע מורחת מסיכה בבית".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"לא עשיתי עדיין אבל אני בעד שכל אחת תעשה מה שגורם לה להרגיש הכי נוח וטוב עם עצמה".

בגזרת הגבות - שיטת השערה (הדמיית שערות באמצעות מיכשור אלקטרוני)/ הכל טבעי/ צללית משובחת?
"בזמן השירות הצבאי שלי גבות דקות היו להיט וחברה טובה בבסיס הייתה מורטת לי באופן קבוע. מאז רק חלק מהשיער צמח ואני נעזרת בעיפרון גבות. אני משתמשת בדרגת בהירות אחת פחות מהצבע של הגבות שלי וכך המראה שמתקבל הוא אוורירי והגבות עדיין נראות מלאות. לפעמים אני מוסיפה מסקרה שקופה לגבות למראה יותר דרמטי".

כמה זמן לוקח לך להתאפר?
ביומיום חמש דקות. קונסילר, מסקרה, עיפרון גבות, שפתון לחות ויוצאת. אם אני רוצה להשקיע אבחר בשפתון דומיננטי כמו אדום (אוהבת במיוחד מאט) והלוק ישר נראה מושקע לערב".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"בדרך כלל לבד. אני נחשפת בימי צילום לסגנונות שונים ואת חלקם מאמצת אחר כך בעצמי. היו לי צילומים לקניוני עזריאלי, איפרו אותי בפלטת חומים ובשפתון חום (שעד היום נמנעתי) - הלוק יצא מגניב ורצתי לרכוש את השפתון. אני מתארגנת מהר וביעילות האמת - 5 דקות איפור, קצת בייביליס או קוקו ואני מוכנה. אם מדובר באירוע ממש חשוב אז אני הולכת למאפרת רותי עדי ומעצב השיער אדיר יעקב".

טיפ שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"טיפ שקיבלתי באחד מימי הצילום הראשונים שלי - אם התעוררת עם עיניים נפוחות, הניחי שקיות תה חמימות (לא רותחות כמובן כדי לא לקבל כוויה) על עיניים עצומות למשך עשר דקות והנפיחות תרד משמעותית ולעיתים תיעלם לחלוטין".

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully