וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה? כובע! קנדל ג'נר מצטלמת בביקיני קטנטן בשלג

גל סלונימסקי

30.12.2018 / 12:02

בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר יצאו לחופשת סקי בקולורדו. בזמן שקנדל ג'נר מתפשטת לבגד ים, קים קיי יצאה לגלוש בשלג והחליטה שחליפת פראדה באלפי דולרים זה האאוטפיט הנכון. הצצה לחופשת חורף לגיטימית סך הכל

קנדל ג'נר חופשת סקי ביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
אאוטפיט לגיטימי. קנדל ג'נר מתפשטת/צילום מסך, אינסטגרם

מסיבת חג המולד הענקית של משפחת קרדשיאן עייפה אותן עד כדי כך - שהן החליטו שהן חייבות חופשה. אז הן ארזו כמה בגדים וטסו לאספן שבקולרדו לחופשת סקי. וכשאמרנו שהן ארזו בגדים, התכוונו לבגדי-ים. כי זה פשוט מאוד הגיוני ללבוש ביקיני בשלג.

הדוגמנית הלוהטת קנדל ג'נר העלתה הבוקר תמונה מאתר הסקי, שבו שוררות הבוקר מינוס 2 מעלות, ובה היא לובשת ביקיני זעיר, אוחזת ספל משקה חם ומצוידת בכובע מחמם. מזל שעל חום האוזניים היא יודעת לשמור. "קר פה", כתבה לצד התמונה וזכתה למבול תגובות. "כנסי פנימה ותנעלי נעלי בית", הגיבה לה המאמאג'ר קריס וגם קלואי לא איחרה להגיב כשכתבה: "שמי קלואי קרדשיאן ויש לי התמכרות לקנדל ג'נר".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לפני שג'נר החליטה להתפשט בשלג, ויום לפני כן להעלות סטורי בתחתוני תחרה לבנים היא יצאה לסשן סנובורד וסקי עם אחיותיה קים וקורטני, ואליהם הצטרפו גם סקוט דיסיק והצמודה סופיה ריצ'י. לסנובורד השכילה ג'נר להתלבש כראוי עם מעיל לבן, קפוצ'ון אפור ומכנסיים רחבים בצבע שחור שנראו לנו כמו בגדים מחממים והגיוניים לקור ששורר באתר.

עוד באותו נושא

בארבי? לא, זאת קלואי קרדשיאן שעברה פוטושופ

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. splash
מה זה 3,000 דולר? כלום. קים קרדשיאן בחליפת פראדה/splash

אלא שמי שמשכה את תשומת הלב באותם רגעים הייתה דווקא קים קיי שלבשה חליפת גלישה בצבע ורוד ניאוני של פראדה שעלותה 3,000 דולר. את הפנים היא כיסתה בחם-צוואר שחור, שהותיר רק את שערות ראשה חשופות, והוסיפה משקפי גלישה עצומים (שכבר סימנו כאחד הטרנדים הרותחים למשקפי שמש העונה) בצבע ורוד תואם לחליפה. אין ספק שזו החופשה הנחוצה לסגור איתה את השנה.

קים קרדשיאן. splash
לא מזהים שזו את/splash
קים קרדשיאן. splash
ליד הילדים? לא יפה!/splash
קים קרדשיאן. splash
והמשקפיים מה איתם?/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully