וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארבי? לא, זאת קלואי קרדשיאן שעברה פוטושופ

וואלה! אופנה

24.12.2018 / 14:32

קלואי קרדשיאן חטפה אש ממעריצים עקב תמונה שהעלתה באינסטה במכנסי קלווין קליין ומותן צרה במיוחד בטענה שעברה פוטושופ. היא מצידה - לא נשארה חייבת. כי אם היא מטנפת על אחיותה בפנים, אין שום סיבה שתישאר חייבת לגרופיז

קלואי קרדשיאן. צילום מסך
ריטשה או לא? קלואי קרדשיאן/צילום מסך

במשך שנים קלואי קרדשיאן נחשבה לכבשה השחורה של המשפחה המפורסמת בעולם. טענה כי היא לא הכי יפה, לא הכי חטובה ומה שבטוח לא עם הרבה סטייל (בקטגוריה האחרונה אנחנו מסכימות). בשנים האחרונות עברה כוכבת הריאליטי מהפך של ממש והפכה לגורו בתחום הכושר כשירדה עשרות קילוגרמים במשקלה, תוך כדי שמירה על אורח חיים בריא כשברקע תוכנית ריאליטי בערוץ !E בשם "הנוקמים" שם היא מחדירה מוטיבציה באנשים המעוניינים לרדת במשקל.

כחלק משיתוף הפעולה של המשפחה המפורסמת בעולם עם מותג האופנה קלווין קליין, העלתה הקרדשיאנית תמונה שלה בטרנינג ניילון ורוד, טופ קטנטן ושיער ורוד גם כן ונראתה בעלת מותן צרה מאי פעם. המעריצים? לא חסכו בתגובות והחלו להציף את פיד האינסטה של הכוכבת בטענה שריטשה את התמונות.

לעוד חדשות אופנתיות:
הילדה בת ה-11 שהרוויחה 200,000 דולר ממכירת טי שירטס בעיצובה
תרימי! מישל אובמה שוברת מוסכמות במגפיים מנצנצים של בלנסיאגה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קלואי קרדשיאן. צילום מסך
מהזווית הזאת זה נראה יותר קרוב למציאות/צילום מסך

"מעניין אם תמשיכי להעלות תמונות אינסטגרם אם ייעלמו אפליקציות הריטוש מהעולם לתמיד", הגיבה לה אחת העוקבות על תמונת הבארבי המדוברת. הכוכבת בת ה-34 טענה כמובן שאין שחר לדברים, לא חשבה פעמיים והגיבה: "לפעמים אני תוהה למה אנשים מגיבים אם אין להם שום דבר משמעותי להגיד". יום אחרי הסערה שהתחוללה באינסטה בעקבות שרשור של תגובות, העלתה הקרדשיאנית עוד וידאו מיום צילומים נוצץ בכדי לבסס את עמדתה כשעל התמונה הכיתוב: "שונאים תמיד יגידו שזה פוטושופ".

עוד באותו נושא

מכשפות: קים וקורטני קרדשיאן מנערות את הנפתלין מהגוצ'י

לכתבה המלאה
קלואי קרדשיאן. צילום מסך
ושהשונאים ימשיכו לטנף, לה לא אכפת. קלואי קרדשיאן/צילום מסך

תופעת הריטושים רודפת כבר תקופה ארוכה את אחותה קיי קיי שכבר הפכה למרטשת סדרתית שאף עורכת את התמונות של בתה נורת'. ולאחרונה התגלה כי גם סופרמודלס לוהטות שמדגמנות לויקטוריה'ס סיקרט מעגלות פינות ומרטשות את גופן בתמונות אינסטה. קלואי מצידה ממשיכה לפרגן לטבע ולמאמן הכושר הצמוד שלה.

גם קיילי ג'נר החליטה להתחבר למכנסי הקלווין קליין שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully