וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלון הטיפוח השבועי: יערה בנבנישתי והטיפ המקפיא לפנים חלקות

וואלה! אופנה

1.1.2019 / 7:36

יערה בנבנישתי נותנת את כל התשובות בשאלון הטיפוח החדש שלנו. מהם שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלה, מה היא מרגישה לגבי בוטוקסים ואיזה טיפ ביוטי מגניב היא אימצה לאחרונה?

יערה בנבנישתי סרטון איפור

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש על בסיס יומי, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח החדש שלנו, הכוכבות המקומיות יענו על כל השאלות שממש רציתן לשאול ויתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי.

הדוגמנית היפהפייה יערה בנבנישתי (29) עונה על שאלון הטיפוח השבועי שלנו ומגלה מה הלוק המנצח בעיניה, מה היא מרגישה לגבי בוטוקס ועל איזה שלושה פריטים היא בחיים לא תוותר בתיק האיפור שלה?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

יערה בנבנישתי בקמפיין החדש לתכשיטי הכסף של יסמין נגרין

מה המוצר הכי זול שאת לא מוכנה לוותר עליו בשגרת הטיפוח?
"מברשת גבות. חובה".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור?
"מסקרה, שפתון לחות ופיגמנט שמתאים גם לשפתיים וגם ללחיים".

מה הלוק המנצח בעינייך?
"אני אוהבת שילובים, ג'ינס בויפרנד עם עקבים, שמלת ערב עם ז'קט גינס וסניקרס, ובעיקר לא מסוגלת לסבול שלא נוח לי".

עם מה בחיים לא יתפסו אותך?
"מעולם לא לבשתי פרווה ולעולם לא אלבש. במסגרת ההתנדבות שלי עם מגוון עמותות, אני עובדת הרבה עם בעלי חיים ועושה אומנה לחיות אצלנו בבית. אני משתדלת לא לצרוך מזון מהחי. יש לזה ערך מאוד חשוב מבחינתי".

עוד באותו נושא

למה לעזאזל ירדן הראל משתמשת בשקיות תה לעיניים?

לכתבה המלאה

אחת לכמה זמן טיפול פנים?
"אני הולכת לקרן ברטוב פעם בחודשיים-שלושה אבל מטפלת בעצמי בבית. מנקה פעמיים ביום את הפנים, שמה קרם פנים, תמיד מורידה איפור. טוב, כמעט תמיד".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"לא עשיתי, מקווה גם לא לעשות. אבל, אם ארגיש שזה מה שמפריד ביני לבין אושר, כנראה שזה יהיה שווה את זה. בעדינות, הכי טבעי שאפשר. אני מאוד לא מתחברת למראה לא טבעי בפנים".

בגזרת הגבות - שיטת השערה (הדמיית שערות באמצעות מיכשור אלקטרוני)/ הכל טבעי/ צללית משובחת?
"מפחיד אותי כל דבר קבוע, אז לא שיטת השערה, למרות שאני רואה תוצאות מדהימות ואולי לגבות בהירות כמו שלי זה נכון. אני מסדרת את הגבות אצל מושיק טאקו, המומחה הבלתי מעורער של השיטה, אז אולי יום אחד. בינתיים אני משלימה את החסר עם מסקרה של אסתי לאודר".

כמה זמן לוקח לך להתאפר?
"לוקח לי בערך חמש דקות להתאפר, ואני חושבת שאצלי מסקרה עושה את כל ההבדל. הריסים שלי בלונדיניים שקופים ומסקרה שחורה או אפילו חומה משנה לחלוטין את המראה שלי. כרגע אני באובססיה חדשה על המסקרה של סמאשבוקס".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"נעזרת, יש אנשי מקצוע מדהימים ואין ספק שיש דברים שהם עושים שאני לא יכולה לעשות לבד. שי הללי זיו או בועז עוזרי כבר יעשו משהו מגניב בשבילי בשיער. איפור אני כבר ממש טובה, אבל אני לא מעיזה לשים ליפסטיק בצבע, את זה אני נותנת או לדנה דנקנר או נועה לוי. אירועים חשובים - ראויים להתערבות חיצונית".

טיפ שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"לשים מגבת בפריזר ולהניח על פנים נפוחות בבוקר, זה עובד מעולה גם על חצ'קונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully