וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויפרנד ישראלי וים של סטייל: אחותן הגדולה של ג'יג'י ובלה חדיד

גל סלונימסקי

3.1.2019 / 0:03

אחרי ששמענו שלאלנה חדיד יש בן זוג ישראלי, החלטנו להכיר אותה לעומק. ונחשו מה? גילינו שאולי היא לא זכתה לתהילה, אבל היא עמוק בתוך עולם האופנה. קניינית, סטייליסטית ומעצבת משקפיים. ואיזה לוקים שווים יש לה

אלנה חדיד. GettyImages
הגיע הזמן שגם בישראל יכירו אותה. אלנה חדיד/GettyImages

אם אתם צריכים עוד הוכחה שהחדידיות משתלטת על עולם האופנה - קבלו את אלנה חדיד, האחות החורגת הגדולה והפחות מוכרת, שהשבוע עשתה את היציאה הנדרשת לאור הזרקורים הישראלי. אז נכון שבחו"ל כבר שמעו עליה קודם, אבל אין ספק שהיא קיבלה את ההתייחסות הנחוצה פה בארץ רק אחרי שנחשף כי היא חובקת בן זוג ישראלי.

סיפור הזוגיות התפשט כמו אש בשדה קוצים, במיוחד נוכח העובדה שהאחיות חדיד והאב הפלסטיני מוחמד, התבטאו לא אחת נגד מדיניות ממשלת ישראל. אז אנחנו לא יודעות איך הגיבו במשפחה לעובדה שהיא יוצאת עם אלעד עידן, אבל לנו זה בטוח הרים לאגו. אחרי שהחזרנו את הלסת למקום נוכח התגלית, התפנינו קצת ללמוד על הכוכבת החדשה - וגילינו שיש לה פוטנציאל לא רע בכלל לגנוב את התהילה מהסיסטרז הצעירות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אלנה חדיד בלה חדיד מריאל חדיד. GettyImages
משפחה מאושרת. אלנה חדיד, מריאל חדיד ובלה חדיד/GettyImages

רק בשביל לעשות סדר, אלנה בת ה-33 היא בתו של מוחמד ואשתו הראשונה מרי באטלר. אחותה הגדולה היא מריאל חדיד, בת 36 ואימא לשני ילדים - קולטון וקוקו. אחרי הפרידה של מוחמד ומרי, הוא נישא ליולנדה והשניים הביאו לעולם שלושה ילדים - ג'יג'י, בלה ואנואר.

ואחרי ההסבר על העץ המשפחתי, כדאי שתכירו את העשייה המקצועית של אלנה. ב-2017 היא השיקה יחד עם אביה את חברת משקפי השמש Hadid Eyewear, מותג בעיצוב משותף של שניהם שמציע שלל דגמים במחירים נגישים של בין 99-169 דולר. "שנינו מאוד אוהבים משקפי שמש. תסתכלו על אבא שלי, בכל תמונה שלו הוא מרכיב משקפי שמש. לכל אחד מאיתנו יש בערך מאה זוגות", אמרה אלנה בריאיון בסמוך להשקת המותג.

עוד באותו נושא

קצת אור בכפור של ניו יורק: ג'יג'י ובלה חדיד מציגות משפחה בסטייל

לכתבה המלאה
אלנה חדיד ג'יג'י חדיד. GettyImages
מרימה גם עם אחותה ג'יג'י/GettyImages

בטרם פתחה את המותג, עבדה אלנה בתור סטייליסטית וקניינית. בעבר השיקה ליין טי-שירטס בעיצובה שנקרא Current Moji ועוד כמה קולקציות קפסולה בשיתוף פעולה עם המותג LOFT של Lou & Grey.

משיטוט בחשבון האינסטגרם של אלנה, אפשר לראות שעולם האופנה זורם לה בעורקים והיא מפרגנת לבתי אופנה קטנים לצד בגדים יוקרתיים מגוצ'י ומיסיוני. היא משקיעה באקססוריז, חזקה בלוקים קז'ואליים ויש לה סטייל אורבני קולי במיוחד - והיא ללא ספק יודעת להצטלם. יש דברים שפשוט עוברים בגנים.

יולנה חדיד אנואר חדיד אלנה חדיד. GettyImages
כולם משפחה מאושרת. אלנה חדיד לצד אנואר ויולנדה חדיד/GettyImages
אלנה חדיד. צילום מסך
האחיות מאשרות? אלנה חדיד ואלעד עידן/צילום מסך

אלנה חדיד באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully