וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת אור בכפור של ניו יורק: ג'יג'י ובלה חדיד מציגות משפחה בסטייל

גל סלונימסקי

31.12.2018 / 6:56

אין כמו חגים כדי להתאחד מכל קצוות תבל ולבלות קצת זמן איכות משפחתי. החדידיות התאחדו עם אביהן והצד הקצת פחות מוכר במשפחה ויצאו לטיול בניו יורק סיטי. בתכנית האמנותית: פאן בחנות צעצועים ולוקים משגעים

ג'יג'י חדיד ניו יורק. splash
חליפה צהובה ואפשר לצאת לדרך. ג'יג'י חדיד/splash

חגים זו תקופה לבלות בחיק המשפחה וגם משפחת חדיד ניצלה את המומנטום כדי להתאחד מכל קצוות העולם ולבלות קצת זמן איכות יחדיו. האחיות ג'יג'י ובלה פינו את הלו"ז העמוס, פגשו את אביהן מוחמד ויצאו ליום של כיף בניו יורק. מי שהצטרפו לבילוי מלא הסטייל היו הצד הפחות מוכר של משפחת חדיד: מריאל חדיד, בתו של מוחמד מהנישואים הראשונים שלו למרי באלטר אשר הביאה את שני ילדיה: קולטון וקוקו.

לעוד חדשות אופנתיות:
בלי קים קיי, בלי קנדל ג'נר, בלי החדידיות: אלו אנשי הסטייל של 2018
אויבות? הצחקתן אותן! מייגן מרקל וקייט מידלטון עושות את חג המולד בשיא הסטייל

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלה חדיד ניו יורק. splash
עם מעיל אוברסייז פרוותי כתום. בלה חדיד/splash

אבל בואו נתרכז רגע במי שחשובות באמת - הטופמודלס. בלה הלכה על המאם ג'ינס הבהיר שכל כך אהוב עליה, גולף לבן ומעיל אוברסייז פרוותי כתמתם שנתן קצת אור בקור של ניו יורק של המותג colin locascio. כמובן שהיא הוסיפה את האקססוריז החביבים עליה: עגילי חישוק גדולים, משקפי שמש זעירים, תיק בצבע תואם של פראדה וסניקרס לבנות וסופר מגושמות של מייסון מרג'יאלה בשווי 815 אירו.

הביג סיסטר ג'יג'י הלכה על חליפת ספורט צהובה, כובע צמר שחור וכיאה לשיתוף הפעולה החדש - סניקרס של ריבוק בשווי 110 דולר. במהלך הטיול המשפחתי נכנסו האחיות, האב והאחות למחצה עם שני ילדיה לחנות הצעצועים אף איי או שוורץ בניו יורק וחזרו לרגע קט לילדות. ג'יג'י רכבה על סוס נדנדה קטנטן ושיחקה עם האחיינים. לאחר מכן היא העלתה לרשת תמונה משותפת עם אביה: "אבא שלי הוא מקור האהבה שלי לאף איי או שוורץ". בנוסף, היא חשפה שיתוף פעולה שלה עם החנות, שבמסגרתו עיצבה מדים לחיילי צעצוע.

עוד באותו נושא

שיעורים שלמדנו מג'יג'י חדיד: כך תשיגו את התמונה המושלמת

לכתבה המלאה
מוחמד חדיד ניו יורק. splash
האב הגאה. מוחמד חדיד/splash

ואם התמונות הפוטוגניות לא מוכיחות לכם מספיק כי האב מחובר לילדיו, הפרט העסיסי הבא בטוח יעשה את העבודה. מוקדם יותר השנה פרסם מוחמד שיש בבעלותו תיק בירקין של הרמס שעליו מצוירת העין של בלה. כך, הוא למעשה יצר משמעות חדשה לביטוי "שם עין על הילדה שלי". חדיד קרא ליצירה "העין הקסומה", שמצוירת על הקצה של התיק בצבע אקריל לצד פרינט פרחוני שצויר אף הוא במיוחד למוחמד. דברים שאפשר לעשות כשיש לך ים של כסף.

"העין הקסומה": התיק של מוחמד חדיד

ג'יג'י חדיד. צילום מסך
חוזרת לילדות. ג'יג'י על סוס נדנדה קטנטן/צילום מסך

האחיינים של ג'יג'י פוגשים את המדים שעיצבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully