וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביוש זארה": המסיבה המפתיעה שערכה מייגן מרקל כשהחלה להתעשר

גל סלונימסקי

8.1.2019 / 6:27

לו היינו מתעשרות בוקר אחד, סביר שהיינו הולכות לקנות את כל קולקציית שאנל או גוצ'י, אך זה לא בדיוק מה שעשתה מייגן מרקל כשקריירת המשחק שלה מתחילה לצבור תאוצה. התכנית: מסיבת פרידה מזארה. המרוויחים: החברים הקרובים. הנה הפרטים

מגזין מייגן מרקל. GettyImages
פייר? גם אם היינו נסיכות היינו לובשות זארוש. מייגן מרקל/GettyImages

תארו לכן את הסיטואציה הבאה: זכיתן בלוטו, עשיתן אקזיט, גיליתן כסף אבוד בבנק - ובין לילה הפכתן עשירות כקורח. אחרי סגירת חובות, תשלום משכנתאות, רכישת דירות והזמנת כרטיסי טיסה לטיול מסביב לעולם - הצעד המתבקש הבא הוא לקנות את כל מה שיש למותגי היוקרה להציע. להתחדש בשמלה של שאנל, נעליים של ולנטינו ותיק של סלין. ובכן, זה לא מה שעשתה הדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל, ברגע שהיא גילתה שהיא זכתה בכל הקופה.

חברים של השחקנית ההוליוודית לשעבר סיפרו למגזין ואניטי פייר כי היא בחרה לחגוג את ההתעשרות שלה כשהרגישה שקריירת המשחק מתחילה לצבור תאוצה, במסיבה אשר נקראה באופן לא רשמי, "סיונרה זארה". לפי מקורות עלומי שם, במסיבה הזו חילקה מרקל לכל חבריה הקרובים את הבגדים הזולים שהיא החזיקה בארון. אין ספק שהיא חזתה שעתיד ורוד לפניה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל. GettyImages
כשהתקציב לבגדים לא יוצא מהכיס הפרטי שלך, קל יותר לבזבז/GettyImages

מאז נכנסה מרקל לחייו של הנסיך הארי היא עברה לערוץ החיים הטובים, הפסיקה ללבוש בגדים "זולים" מרשתות האופנה (למשל - זארה) ועברה לאאוטפיטים יקרים במיוחד שמותאמים לה אישית על ידי בתי האופנה של מעצבי העל. את הבגדים היא אמנם לא מקבלת בחינם, אבל התשלום עבורם הוא מתקציב הארמון ולא מכיסה האישי, מה שמאפשר לה להתפרע בענק. תזכורת - 700,000 פאונד בחודש! נוסף לכל הכיף הזה, מרקל יכולה ללוות תכשיטים מהאוסף המלכותי לטובת אירועים רשמיים.

עוד באותו נושא

אויבות? הצחקתן אותן! מייגן מרקל וקייט מידלטון עושות את חג המולד

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
"יודעת שכולם מסתכלים עליה ורוצה להתלבש מכובד". מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

זה לא שמרקל החרימה לגמרי את הרשתות הזולות, שכן היא כבר נתפסה בכמה הזדמנויות לובשת בגדים עממיים יותר כמו למשל אסוס, אבל רוב הבגדים שלה, בהתאם למעמד החדש, שייכים למעצבי על. "מייגן חדשה בבית המלוכה ויודעת שכולם מסתכלים עליה. היא רוצה להיות מכובדת ולא רוצה שהסטייל שלה ישדר משהו זול או ימשוך את תשומת הלב מהעבודה החשובה שלה בארמון", אמר מקורב למשפחת המלוכה הבריטית למגזין Elle.

מייגן מרקל, ז'יבנשי. GettyImages
לא שוללת את אסוס, אבל מעדיפה את ז'יבנשי/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
המרוויחים הגדולים הם החברים הקרובים שזכו בכמה פיסים מארונה הפרטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully