וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות לגלובוס הזהב: ניקול קידמן לא מפחדת להעיז

גל סלונימסקי

6.1.2019 / 14:45

השחקנית גרפה בסוף השבוע מספר פרסים, אבל הזכייה האמיתית זו השמלה המשגעת של מיו מיו שהיא לבשה. אבל היא לא היחידה שחגגה, שלל אירועי שטיח אדום התרחשו בסופ"ש ואנחנו כאן לסמן את הלוקים הבולטים - פלוס תקרית ביץ' סטול מיי לוק של מורן אטיאס

ניקול קידמן במיו מיו

ניקול קידמן טקס פרסי האקדמיה האוסטרלית לקולנוע וטלוויזיה. GettyImages
הפרומו לגלובוס הזהב/GettyImages

הוליווד מחממת מנועים לקראת טקס גלובוס הזהב שייערך הלילה ובמהלך סוף השבוע קיימה לא מעט אירועי שטיחים אדומים מתוקשרים. מדובר ביריית הפתיחה לעונת הפרסים שעוד תגיע (כשהשיא הוא כמובן טקס האוסקר) ותביא איתה לא מעט רגעים נוטפי סטייל והמון שמלות של מעצבי על שרק חולמים להלביש כל אושיה שכף רגלה תדרוך באירועים המדוברים.

הלוק הראשון ששווה להתעכב עליו הוא של ניקול קידמן (51), שאף פעם לא מאכזבת, לא מפחדת מסיכונים אופנתיים ותמיד יודעת לדפוק הופעה שידברו עליה. השחקנית הגיעה לטקס פרסי האקדמיה האוסטרלית לקולנוע וטלוויזיה שהתקיים בלוס אנג'לס ביום שישי ולצד הפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר היא משכה את תשומת הלב הודות לשמלת מיו מיו שחורה עם גב חשוף וחלק עליון דרמטי במיוחד עשוי כפלים לבנים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גם אמה סטון שיחקה אותה בשני לוקים ראויים לאזכור. היא פתחה את סוף השבוע בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בפאלם ספרינגס באאוטפיט פרחוני כחול-סגול מקולקציית אביב 2019 של לוטי ויטון, שכזכור היא הפרזנטורית שלו. בהמשך, עברה למסיבת הקדם גלובוס הזהב של מגזין W ובחרה באאוטפיט שחור דרמטי - חולצת פאייטים שחורה של סלין ומכנסי סיגר שחורים, שניהם מקולקציית אביב 2019.

עוד באותו נושא

כריסטינה אגילרה מקבלת את 2019 בלוק נוראי והעולם צוחק

לכתבה המלאה

אמה סטון בלואי ויטון

אמה סטון פאלם ספרינגס לואי ויטון. GettyImages
פרחונית ונהדרת/GettyImages

מי שעוד נכחה באותו האירוע היא גם הנציגה הישראלית מעבר לים - מורן אטיאס. השחקנית והדוגמנית הגיעה לאירוע לבושה בשמלה שחורה עשויה שילוב של קטיפה ובד ניילון בעיצובו של המעצב אלכס פרי. באותה מסיבה אירעה תקרית מביכה של 'ביץ' סטול מיי לוק', שהיינו שמחים לו אטיאס הייתה נמנעת ממנה מלכתחילה. לאותו אירוע הגיעה השחקנית קייט בקינסייל, שלבשה שמלה דומה מאוד של אלכס פרי, מינוס החלק העליון מקטיפה.

לוס אנג'לס סוערת ובאותה שעה בה התקיימה המסיבה של מגזין W, נערכה גם הגאלה של ארגון האומנויות בעיר. הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי לבשה שמלה אדומה שקופה של המותג Dundas שכרגיל, לא השאירה הרבה מקום לדימיון. מי שהתחרתה מולה על הרעם הייתה גם השחקנית לילי קולינס שלבשה שמלה פרחונית ודרמטית במיוחד של אלי סאאב.

אותה לילי קולינס המשיכה בקו של שמלה פרחונית, הפעם בגזרה פחות דרמטית של המעצבת ג'ואנה אורטיז, כשהגיעה ל"מסיבת התה" של האקדמיה הבריטית לקולנוע. שם פגשה את איימי אדמס בשמלה לבנה מכופתרת של אמיליה וויקסטד, וגם את אמה סטון, שכנראה צריכה את יום ראשון למנוחה מכל הקרחנה שעברה עליה, בשמלה עם פרינט משוגע של ציפורים של פנדי וצללית כתומה עוצמתית.

אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
יודעת למשוך תשומת לב. אמילי רטאייקאוסקי/GettyImages
אמה סטון פנדי. GettyImages
והצללית הכתומה מה איתה? אמה סטון בפנדי/GettyImages
לילי קולינס. GettyImages
דרמה, דרמה ועוד קצת דרמה. לילי קולינס באלי סאאב/GettyImages
לילי קולינס. GettyImages
ועכשיו היא מרגיעה/GettyImages
איימי אדמס. GettyImages
דודתי או שיק? טרם החלטנו. איימי אדמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully