וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית קלי-ברנדה גרסת 2019: היילי בולדווין וסלינה גומז בחולצה של בלנסיאגה

7.1.2019 / 8:00

ביץ' סטול מיי לוק היא סיטואציה די מוכרת בקרב הכוכבות הגדולות בעולם, אך כשמדובר באקסית המיתולוגית של ג'סטין ביבר ובאשתו הטרייה - זה כבר סיפור אחר לגמרי. היילי בולדווין וסלינג גומז ראש בראש עם חולצה אפורה של בלנסיאגה. מי עשתה את זה טוב יותר?

סטייל כושל - גרסת הגולף של בלנסיאגה על סלינה גומז

כי היא מגניבה - היילי בולדווין בסווטשירט של בלנסיאגה

השתיים נצפו, כל אחת לחוד כמובן, משוטטות ברחבי בבוורלי הילס בסריג אפור וכמעט זהה של בלנסיאגה. גומז, שהייתה הראשונה לזכותה נציין, הלכה על גרסת גולף (1,050$) והתאימה לו ג'ינס באפור כהה משופשף עם קיפולים מאוד לא מוקפדים בקרסול, נעלי מוקסין שחורות, עגילי חישוק ומשקפי שמש עגולים. כמה ימים אחרי ובלדווין נתפסה לצד בעלה בגרסת הקפוצ'ון של אותו פריט (850$) כולל עגילי חישוק קצת יותר עבים מאלו שענדה סלינה, ג'ינס שחור כולל קיפולים עקומים בקרסול, סניקרס ומעיל שחור פתוח מעל.

עוד באותו נושא

מקבלת השראה: היילי בולדווין עושה ג'סטין ביבר

לכתבה המלאה

לפחות בגזרת המעריצים, אין בכלל ספק מי מנצחת מבין השתיים. כשזה מגיע לאהדת הקהל, סלינה לוקחת בגדול. "זו בהחלט אובססיה מוזרה, יש לה בעיה רצינית ואני לא צוחק" נכתב מתחת לתמונות של השתיים באינסטה, עוד תגובות שלא הסתירו לאן הרוח נושבת: "אורגינלי זה אורגינלי וחיקוי זה חיקוי", "סלינה היא המלכה האחת והיחידה וההיילי הזו מעתיקה ממנה כל הזמן" וגם, "היא מנסה להיות סלינה כי ג'סטין מתגעגע אליה".

בהנחה שהשתיים לא רכשו בעצמן את הסריגים הממותגים וכנראה שאף קיבלו תשלום על הצגתם בפומבי לפפארצי, נשאלת השאלה: האם מדובר בטעות תמימה מטעם מחלקת יחסי הציבור של בית האופנה הצרפתי או שמא מישהו שם רקח את המזימה באופן מודע לחלוטין להשלכות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully