וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטייל עובר בתורשה: אנה וינטור ובתה מתלבשות אותו הדבר

גל סלונימסקי

10.1.2019 / 6:00

מי שנולדה לאמא של תעשיית האופנה, עורכת ווג האגדית זה 30 שנה, טבעי שתדע היטב סטייל מהו. עקבנו אחרי הלוקים של אנה וינטור ובתה בי שפר, שרק השנה נישאה לבחיר לבה - בנה של עורכת ווג איטליה המנוחה, וזיהינו לא מעט פעמים שהן התלבשו דומה. קבלו הצצה

נשף הגאלה השנתי במטרופוליטן, מאי 2014. GettyImages
אז איך זה לגדול לאמא "מלכת הקרח"? אנה וינטור בשאנל/GettyImages

אנחנו לומדות מההורים שלנו הרבה מאוד דברים - צורת התנהגות, תפיסות אידיאולוגיות וגם, כמובן - סטייל. בעיקר כשאת הבת של עורכת ווג האגדית אנה וינטור. בי שפר בת ה-31 נולדה לאמא שהיא למעשה "האישה החזקה של עולם האופנה", ובמצב כזה אין הרבה ברירות אלא להכיר את תורת הסטייל מא' ועד ת' ולהפוך לאיט גירל בעצמך.

כמו ביונסה ובלו אייבי, כמו סינדי קרופורד וקאיה גרבר, כך גם אנה וינטור ובי שפר נחשבות לצמד אמא-בת איקוניות בעולם האופנה. כל הופעה משותפת שלהן מושכת את המצלמות, וזה לא רק בגלל העובדה שבי היא בערך האדם היחיד בעולם שיכול להוציא מאמה, שידועה בכינוי "מלכת הקרח", חצי חיוך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תואמות בשמלות לבנות בשילוב פרחים אדומים

בי היא בתם המשותפת של דיוויד שפר ואנה וינטור, שהתגרשו ב-1999. היא נולדה בלונדון ובהמשך עברה לארצות הברית בשל העבודה של וינטור. היא אמנם לא עובדת בתעשיית האופנה אבל כן עשתה התמחות בעיתונות, ולמעשה היא עדיין משתעשעת עם הרעיון של לרשת את האימפריה של אמה.

עוד באותו נושא

אנה וינטור לא עומדת בתור, גם לא לשירותים

לכתבה המלאה

האמא בשאנל, הבת באלכסנדר מקווין

בי שפר אנה וינטור מט גאלה 2016. GettyImages
עושות את המט גאלה ביחד. אנה וינטור ובי שפר ב-2016/GettyImages

בשנה האחרונה היא נישאה לבחיר לבה, פרנצס'קו קרוציני, בנה של עורכת ווג איטליה המנוחה פרנקה סוזאני, בחתונה איקונית של שני יורשי ענק בתעשיית עיתונות האופנה. בהחלט מדובר בצעד גדול שמכין את הקרקע של השניים לירושה שאולי תגיע. שנת 2018 שנגמרה זה עתה הייתה משמעותית עבור המשפחה, ולא רק בגלל החתונה שקשרה שתי משפחות ששולטות באימפריית ווג. בשנה האחרונה התמודדה אנה וינטור עם שמועות לפיהן היא עוזבת את ווג אחרי 30 שנה בתפקיד אך הבהירה כי היא נשארת בתפקידה וההספדים היו מוקדמים.

אחרי שערכנו לכן היכרות עם צמד האמא-בת הכי מפורסם בתעשיית עיתונות האופנה, אספנו גם כמה מקרים בהם אנה וינטור ובי שפר התלבשו כמעט אותו הדבר. אם זה לא יוכיח לכן שסטייל עובר בגנים - באמת שאנחנו לא יודעות מה כן. אז אם הלוקים התואמים לא עושים לכן חשק לקפוץ לקניון, לפחות תעשו טלפון לאמא ותפנו לה קצת זמן איכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully