וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייל דה קווין: אנה וינטור לא עומדת בתור, גם לא לשירותים

9.11.2018 / 0:02

הקאמבק המטורף של הספייס גירלז, השער החדש של נעמי קמפבל לווג ערביה והפגנת הכוח של האישה הכי חזקה בתעשיית האופנה. רגע הסטייל שעשו לנו את השבוע

אימג'בנק GettyImages

האישה הכי חזקה בתעשיית האופנה אנה וינטור הגיעה לטקס הפרסים השנתי של איגוד מעצבי האופנה בארה"ב וכאחד האדם גם היא צריכה להתפנות מדי פעם. אז היא שלחה את העוזרת האישית שלה לבדוק מה הסטטוס בשירותים והאם יש תא פנוי. הסיום - אישה נחמדה הסכימה לתת לה לעקוף אותה בתור. בכל זאת, הגברת וינטור.

לעוד חדשות אופנתיות:
שוברות את הסטייל השמרני: למה קייט ומייגן לובשות מיני בזמן ההיריון?
זהב זה פאסה! שווה לכם להשקיע בסניקרס

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אנה וינטור על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
אנה וינטור לא עומדת בתור, לשום מקום/GettyImages

לורדס משחררת את הפטמה

בתה של מדונה, לורדס, גם נכחה ברשימת האורחים המכובדת של האירוע שנערך בשיתוף המגזין ווג והמשיכה לנופף בדגל הפמיניסטי כשהיא חושפת בית שחי שעיר ופטמה מבצבצת מהשמלה הלבנה השקופה שלה. קנדל ג'נר מודה לך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לורדס. splash
העיקר שאמא גאה, לורדס חושפת פטמה באירוע ההתרמה השנתי של ווג/splash

ניקי מינאז' מרימה לדונטלה ורסצ'ה

ניקי מינאז' נתנה שואו השבוע בטקס ה-Ema ולא שכחה לפרגן למעצבת האהובה עליה דונטלה ורסצ'ה. שמלה לבנה עם אלמנטים זהובים באיזור החזה באווירת פסטיבל המסיכות בוונציה ועוד בגד גוף ורוד ססגוני מעוטר אבנים ופרחים.

נעמי קמפבל חוזרת לשורשים

נעמי קמפבל ממשיכה לככב על שערי מגזינים נחשבים והפעם הצטלמה לווג ערביה לצד ריאיון מיוחד בו היא חושפת: "אני ארצה להביא ילדים, אני לא חוסכת מעצי כלום בחיים". הסופר מודל בת ה-48 חזרה לשורשים עם אפרו קצרצר, לוק מנוחש כיאה לטרנד הרותח וגלימה משגעת של אלכסנדר מקווין.

הספייס גירלז מתקמבקות, ויקטוריה - אאוט

להקת הבנות הכי חמה של כל הזמנים הספייס גירלז מתאחדת מינוס הפאשן אייקון ויקטוריה בקהאם. ארבעת הבנות נראו בשיאן בתמונת היח"צ הראשונה ששוחררה וויקי כמובן איחלה להן הצלחה ברשתות החברתיות. התקשורת לעומת זאת לא הרימה לבעלת המותג שבחרה לוותר על הטור ועל אף התחושה כי יש מותג משגשג מאחוריה, הפרסומים ציינו כי בית האופנה בקשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully