וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפשת היריון? מייגן מרקל בשילוב צבעים מחריד

גל סלונימסקי

14.1.2019 / 15:00

לא מספיקה הבחירה האמיצה באדום הדומיננטי, מייגן מרקל, בהופעה פומבית ראשונה עם הנסיך הארי לשנת 2019, החליטה להצמיד לו סגול. כל פריט בפני עצמו עובד נהדר אבל לא הבנו את השילוב ביניהם. האם זו טפשת ההיריון שמחרבת את הסטייל?

מייגן מרקל הנסיך הארי בירקנהד. GettyImages
כל פריט - אגדה, ביחד - לא ברור. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

אנחנו מתקרבות בצעדי ענק לאביב 2019, אז צפויה לנו הלידה המלכותית המרגשת של יורש העצר לדוכסים מסאסקס - הנסיך הארי ומייגן מרקל. עד שזה יקרה, תמשיך מרקל להסתובב ברחבי בריטניה בשלל לוקים מעניינים ולא תעז להוריד את הידיים מהבייבי באמפ התופחת.

בהופעה פומבית זוגית ראשונה לשנה החדשה, הגיעו מייגן והארי לבירקנהד לבקר בכמה ארגוני צדקה. אלא שמה שאותנו מעניין זו כמובן הבחירה האופנתית ההזויה של מרקל - שילוב של אדום וסגול. אנחנו מאוד מקוות שיש לך תירוץ טוב שקשור איכשהו להיריון ועיוורון צבעים זמני.

מייגן מרקל הנסיך הארי בירקנהד. GettyImages
מותר לך להוריד את היד מהבטן/GettyImages

כל פריט בפני עצמו עובד נהדר, אלא שהחיבור ביניהם עושה להם עוול. מרקל לבשה מעיל אדום בוהק של המותג הקנדי החביב שלה סנטאלר. מדובר בצבע לא מאוד נפוץ במלתחה של הדוכסית, שהבחירה בו אמיצה והוא בעל אמירה עוצמתית ונוכחות בולטת. בארון של מרקל תמצאו מעיל זהה בצבע אופוויט שהיא לבשה בחג המולד בשנת 2017.

מתחת למעיל הדומיננטי, לבשה מרקל שמלה סגולה מבית אריציה - מותג קנדי גם כן. את הלוק היא סגרה עם סטילטו אדומות של סטיוארט ויצמן ותיק חום לא קשור בעליל של גבריאלה הרסט. הארי לעומת זאת הסתפק בחליפה שחורה ומעיל צמר אפור, תודה לך על זה.

טרנד הקולור בלוק שמייגן מרקל מחייה מחדש היה בשיאו ב-2010. מאז הוא דעך באיטיות לטובת פרינטים צבעונים, עד שנעלם כמעט לחלוטין. הדוכסית עושה לו שירות מצוין ומחזירה אותו לחיים עם טוטאלוק של קולור בלוק בשני צבעים, רק כאמור - לא ממש קשורים.

עוד באותו נושא

"ביוש זארה": המסיבה המפתיעה שערכה מייגן מרקל כשהחלה להתעשר

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי בירקנהד. GettyImages
להתנדב זה כזה קול/GettyImages

מרקל החלה לבקר בארגוני צדקה כבר בשבוע שעבר, אז נצפתה לבדה מבקרת במטה של ארגון המסייע לנשים מובטלות במערב לונדון. לראשונה, לבשה מרקל שמלת היריון שחורה והיא בחרה בגרסה של המותג Hatch. לשמלה התווסף מעיל טרנץ' בצבע חום של אוסקר דה לה רנטה ותיק משובח של ויקטוריה בקהאם. ואולם, מה ששיגע את הפאשניסטות היה הנעליים עם פרינט הפרה שבחרה לנעול מבית ז'אנביטו רוסי. בכך, היא בעטה בטרנד המנומר שהשתלט על הרחוב - והביאה בשורה חדשה.

מייגן מרקל ארגון צדקה מערב לונדון. GettyImages
הנעליים ששיגעו את הפאשניסטות. מייגן מרקל במערב לונדון בסטילטו פרה/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי ומשפחת המלוכה הבריטית בדרך לכנסייה בחג המולד. GettyImages
הזמינה את המעיל בכל הצבעים. מייגן מרקל והנסיך הארי בחג המולד 2017/GettyImages

גם הנסיכה דיאנה המנוחה אהבה סגול ואדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully