וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל שוברת את החוקים בג'ינס קרעים של H&M

גל סלונימסקי

20.1.2019 / 12:17

מסתבר כי אפשר להוציא את הבחורה מהוליווד, אבל לא את הוליווד מהבחורה. כשמייגן מרקל לא משחקת אותה דוכסית, היא לובשת את הבגדים שהתרגלה אליהם ב-36 שנות קיומה בארה"ב: ג'ינס קרוע של H&M, מעיל גדול ונעלי סטילטו

מייגן מרקל, שבשנה האחרונה שינתה סטטוס מ"שחקנית" ל"דוכסית", הוכיחה לנו שהרגלים קשה לשנות, וקצת קשה לאמץ אורח חיים מלכותי אחרי 36 שנות קיום בארצות הברית. בסוף השבוע תפסו צלמי הפפראצי בלונדון מחזה נדיר: מרקל עזבה את המשמרת בארמון ויצאה ללאנץ' עם אחראי התקשורת שלה, כריסטיאן ג'ונס בנוטינג היל. כיוון שהיא לא צפתה את הגעתם של הצלמים וידעה כי לא מדובר בהופעה פומבית שדורשת שמלה יוקרתית ושעות של איפור-שיער, בחרה מרקל במאם-ג'ינס עם קרעים של H&M פלוס קיפול טרנדי בסיומת, מעיל בצבע כחול נייבי, סטילטו בצבע ניוד של סטיוארט וייצמן ומשקפי טייסים של ריי באן. שכחת שאת בת מלוכה עכשיו?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נראה שמרקל מתחילה לחבב את מה שיש ל-H&M להציע, שכן רק בשבוע שעבר לבשה שמלה של המותג שעולה 35 דולר בלבד. היא כמובן שילבה את השמלה עם מעיל של ארמני שהקפיץ בכמה מאות דולרים את ערך הלוק ועוד באותו הערב יצאה עם הנסיך הארי להופעה בשמלת פאייטים של רולנד מורה שעולה כ-6,000 דולר. צודקת, חייבים באלאנס בחיים.

עוד באותו נושא

טפשת היריון? מייגן מרקל בשילוב צבעים מחריד

לכתבה המלאה

מאז נכנסה מרקל לארמון המלוכה היא מקפידה במיוחד על לוקים קלאסיים, כיאה למעמדה החדש, ועל אף רגעי המרד בלק שחור וחצאיות מעל הברך, ג'ינס הקרעים לגמרי תפס את כולם לא מוכנים. הדוכסית עובדת בצמוד עם הסטייליסטית ג'סיקה מלרוני שבונה לה אאוטפיטים תואמים לדרישות הארמון ולנו יש הרגשה שהלוק הזה לא עבר התייעצות מקצועית.

מייגן מרקל בהריון. GettyImages
שמלה זולה של H&M עם מעיל של ארמני/GettyImages
מייגן מרקל בהריון. GettyImages
מהפנטת בשמלת פאייטים של רולנד מורה/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי בירקנהד. GettyImages
טפשת היריון? שילוב צבעים קשוח/GettyImages
הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
כן, לפעמים זה קשה להיות רויאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully