וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי עממית: לטיסיה מלכת ספרד בחצאית מנוחשת של זארה

גל סלונימסקי

21.1.2019 / 7:00

מלכת ספרד היא אחת החביבות עלינו והסיבה לכך היא שלטיסיה מצטיינת בשילוב מותגי יוקרה ופריטים עממיים. הפעם היא הגיעה לאירוע בארמון כשהיא לבושה בחצאית זארה עם הפרינט הכי פופולרי ברחוב - מנוחש

המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
יודעת את הסוד למלתחה האידיאלית. לטיסיה מלכת ספרד/GettyImages

אם יש בית מלוכה שאנחנו אוהבות בעולם, לא כולל הארמון הבריטי כמובן, הרי שמדובר בבית המלוכה הספרדי - בו יושבת המלכה לטיסיה שיודעת לספק לא מעט רגעי סטייל. מלכת ספרד מכירה את נוסחת הקסם לפיה המלתחה האידיאלית היא שילוב של בגדי קוטור ומעצבי על לצד בגדים ממותגים עממיים, שילוב אותו אימצה לאחרונה גם הבזבזנית הידועה מייגן מרקל.

בסוף השבוע האחרון אירחה המלכה בביתה, הארמון שבמדריד, דיון ותערוכה בנושא פירות וירקות, שבה נכחו גם נציגים ממגזין ווג ספרד. אם נניח בצד את הנושא שלשמו התכנסו כולם בארמון, נוכל להתרכז בבשורה איתה חזרו נציגי ווג - המלכה לובשת זארה! ולא סתם זארה, חצאית פופולרית במיוחד עם אחד הטרנדים הכי בולטים בתקופה האחרונה - פרינט הנחש.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
קצת עניין בין המעונבים/GettyImages

מדובר באחד הפרינטים הבולטים בעונה האחרונה (לצד המנומר המאוס כמובן), שכבש את המסלולים של כל בתי האופנה והמעצבים הגדולים - ולנטינו, ברנדון מקסוול, גוצ'י ונוספים. לטיסיה צירפה לחצאית סוודר שחור צמוד, חגורה שחורה עבה ומגפי סטילטו, גם הם בצבע שחור. בגזרת האקססוריז נרשמו עגילי חישוק כסופים וקלאסיים.

עוד באותו נושא

כשהדוכסית מסאסקס מתלבשת כמו מלכת ספרד

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
עגילי חישוק כסופים וחיוך, שזה אקססורי לא פחות חשוב/GettyImages

לטיסיה בחרה בחצאית מידי שעדיין נמצאת בחנויות ונמכרת במחיר הנחה של 19.99 דולר בלבד וברור שזו אינה הפעם הראשונה בה בחרה המלכה בגדים מרשתות ידועות. רק לפני כמה חודשים היא הגיעה לאירוע רשמי בארמון בשמלה מאסוס, בהזדמנות אחרת נעלה נעליים של סטיב מאדן, ואפשר לומר על פי ההופעות הפומביות שלה שזארה הוא מותג חביב עליה במיוחד.

היא כמובן לא המלכה היחידה שיודעת לשלב מותגים עממים לצד מעצבי על, כאשר גם הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, מצטיינת בתחום. בשבוע האחרון לבשה מייגן מרקל שמלה של H&M, מה שעשוי לצרף גם אותה למועדון אחרי שלל הופעות באאוטפיטים יקרים.

המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
ביוש, אני רצה לזארה, יש סייל!/GettyImages
המלכה לטיסיה ספרד מדריד. GettyImages
יודעת את העבודה. המלכה לטיסיה/GettyImages
לטיסיה מלכת ספרד בחופשה משפחתית בפלמה דה מיורקה אוגוסט 2017. GettyImages
פרחונית/GettyImages
קייט מידלטון שמלה של זארה הנסיכה שרלוט. GettyImages
עממיות מהי. קייט מידלטון רצה בשמלה של זארה/GettyImages
מייגן מרקל בהריון. GettyImages
תיכנס למועדון? מייגן מרקל בשמלה של H&M/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully