וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אישה סקרנית": טיפול הביוטי המוגזם שעברה אלכסה דול

אלכסה דול עונה על שאלון הטיפוח השבועי שלנו ומגלה מה מוצר הביוטי הכי זול שהיא משתמשת בו, באיזה תדירות מטורפת היא עוברת טיפול פנים ומה הסיפור שלה עם הזרקות ובוטוקסים?

אלכסה דול. צילום מסך
אלכסה דול לאייס קיוב/צילום מסך

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש על בסיס יומי, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח החדש שלנו, הכוכבות המקומיות יענו על כל השאלות שממש רציתן לשאול ויתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי.

הדוגמנית אלכסה דול (25) עונה על שאלון הטיפוח השבועי שלנו ומגלה מה היא חושבת לגבי הזרקות ובוטוקסים, על איזה שלושה פריטים היא לא תוותר בתיק האיפור שלה ואיזה אאוטפיט היא בחיים לא תלבש?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אלכסה דול. רפי דלויה
כל סודות הביוטי. אלכסה דול/רפי דלויה

מה המוצר הכי זול שאת לא מוכנה לוותר עליו בשגרת הטיפוח?
"בעיקרון אני מאוד מקפידה על מוצרים סופר איכותיים, בדרך כלל של מותגי קוסמטיקה יוקרתיים, אבל בתחקיר מעמיק של חדר האמבטיה שלי גיליתי מי פנים עם תמצית ורדים של גרנייה להרגעת עור יבש. 35 ש"ח בלבד מהסופרמרקט".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור?
"מסקרה, שפתון לחות וקרם עם מקדם הגנה 50 spf. מאז שהייתי קטנה אמא שלי לימדה אותי לשמור על עור הפנים שלי מהשמש, לפעמים שווה להקשיב לאמא".

מה הלוק המנצח בעינייך?
"מגפי בוקרים שחורים, טי-שירט זרוקה, וסקיני ג'ינס עם מעיל עור של המותג Ice cube".

עוד באותו נושא

שאלון הטיפוח השבועי: הטרנד מהעבר שמכניס את מור סילבר לחרדות

לכתבה המלאה
אלכסה דול. עופר חן,
רק לא טרנינג דהוי. דול/עופר חן

עם מה בחיים לא יתפסו אותך?
"טרנינג דהוי ברחוב. בעצם, אפילו בבית אני לא מסתובבת עם כזה".

אחת לכמה זמן טיפול פנים?
"אחת לשבוע וחצי או שבועיים. למה כל כך הרבה? כי אני יכולה. וחוץ מזה, אם הייתם מכירות את הקוסמטיקאית שלי, הדר חממה, גם אתן הייתן מתמכרות".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"אני אישה סקרנית בטירוף ומאוד מחוברת לטרנדים, גם בעולם האופנה וגם בטיפוח. אני אוהבת לנסות כל דבר וגם את הטרנד של ההזרקות הייתי חייבת לנסות. לא בוטוקס או מילוי קמטים, אבל מילאתי את השפה שלי. לא סבלתי את זה ולכן גם עברתי טיפול המסה והחזרתי את המצב לקדמותו. בגדול, אני לא שוללת כלום בעתיד. שכל אחת תעשה מה שעושה לה טוב".

אלכסה דול. אלירן אביטל, רפי דלויה
"אישה סקרנית". אלכסה דול/רפי דלויה, אלירן אביטל

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"גם את זה ניסיתי. לפני שנה וחצי עשיתי מיקרובליידינג שזה סוג של הדמיית שיער עם מכשור מיוחד, אבל גם עם זה הפסקתי די מהר. פעם זה יוצא בהיר מדי, פעם כהה מדי, פעם לא קשור בכלל. כנראה שכדאי לי להישאר בדיוק כמו שאלוהים רצה".

כמה זמן לוקח לך להתאפר?
"אני מתה על אלה שאומרות שלוקח להן ארבע שעות לצאת מהבית. מה נסגר? אני מתכוננת במשך עשר דקות גג. המוצר האהוב עלי כרגע הוא ג'ל גבות של בובי בראון. המצאה מושלמת. הגבות שלי מאד בהירות ודקיקות וזה נותן להן נפח".

בושם קרולינה הררה. ניר פקין
משקיענית - טיפול פנים אחת לשבוע וחצי/ניר פקין

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"מצד אחד - אין לי סבלנות. אין לי עצבים לשבת ושיכרכרו סביבי שעות. אני מדגמנת הרבה שנים ויודעת לטפל בעצמי בצורה מקצועית, גם באיפור וגם בשיער. גם כשאני מתאפרת לקמפיין של ICE CUBE או לצילומים אחרים, אני תמיד מזרזת את צוות השיער והאיפור. מצד שני, בקרוב תעלה העונה החדשה של "הישרדות", ויהיו לי מלא עניינים סביב זה".

טיפ שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"אהבה עצמית. זה הטיפ. לא בקטע של לעוף על עצמי (למרות שאני חוטאת בזה מדי פעם, וממליצה בחום), אלא מהמקום של לשמור על עצמי. לאכול בריא, להתאמן, לטפל בגוף ובנפש שלי".

אלכסה דול. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
תנסו את זה בבית - "אהבה עצמית". אלכסה דול/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה
אלכסה דול. צילום מסך
גורג'סית. אלכסה דול/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אלכסה דול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully