וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבל את אמא": קיארה פראני מצטלמת טופלס ומשגעת את המעריצים

היא בלוגרית האופנה הכי פופולרית בעולם, אמא לליאו הקטן ומעלה תמונות אינסטוש חושפניות על בסיס קבוע, אבל לכיתוב המתריס לצד התמונה חשופת החזה - אף אחד לא ציפה

קיארה פראני. צילום מסך
ככה, כי בא לה. קיארה פראני/צילום מסך

אנחנו לא בטוחות שאפשר לקרוא למה שהתרחש בתמונה הזאת "להקדים תרופה למכה", אבל אין ספק שקיארה פראני מכירה היטב את העוקבים שלה ברשתות החברתיות וכמו שאומרים - הוציאה להם את המילים מהפה.

בלוגרית האופנה המצליחה בעולם שהתחתנה לפני כארבעה חודשים באירוע אקסטרווגנזי העלתה לאינסטגרם תמונה כשרק ידיה מסתירות את החזה והתריסה 16 מיליון עוקבים בכיתוב תמונה: "אבל את אמא", פלוס אימוג'י מתפקע מצחוק למי שלא הבין את ההלצה.

לעוד חדשות אופנתיות:
השילוב המושלם בין מלאך לשטן: ליידי גאגא מנצחת (עוד) שטיח אדום
גט דה לוק: כל מה שצריך בכדי להיראות לוהטת כמו ג'ניפר לופז

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קיארה פראני. צילום מסך
היא בטרנד הניאון ממזמן. פראני/צילום מסך

פראני שהתה על סט צילומים במילאנו לאחר שביקרה בשבוע אופנת הקוטור בפריז, כיאה לאושיית הסטייל שהיא, ובין החלפת לוק אחד לשני החליטה להעלות תמונה פרובוקטיבית לאינסטה. מכנסי השמנת אגב? מצאו חן בעינינו יותר.

התגובות כמובן לא איחרו לבוא והעוקבות הפמינסטיות החליטו לגעור בפאשניסטה: "את לא עושה לנשים שירות טוב כשאת מצטלמת טופלס. תנסי קצת לעסוק בצדקה או עבודת התנדבות, רשתות חברתיות לא הכי עוזרות גם ככה".

עוד באותו נושא

דיור וזה הכל: החתונה של קיארה פראני, הבלוגרית המצליחה בעולם

לכתבה המלאה

לפני כ-10 חודשים הביאה פראני לעולם את בנה הבכור, לאונצ'ינו, ולפני כארבעה חודשים התחתנה עם הזמר האיטלקי פדז בשמלת חלומות קלאסית מבית כריסטיאן דיור והפתיעה לבסוף עם עוד שמלה מרגשת מבית המותג בשילוב ציטוטים משיריו של ההאבי המפורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully