וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשקארה ואוליבייה הורידו בגדים: הצצה לקמפיינים הכי יפים של בתי האופנה לאביב-קיץ 2019

4.2.2019 / 6:16

כמו בכל שנה, חודש פברואר מבשר את פתיחת עונת הקמפיינים לאביב-קיץ הבאים, והנה הם כבר פה מעטרים את גיליונות המגזינים ועל הדרך גם מסייעים לנו להתמודד עם הקור המעיק. זה הרגע להדליק חימום ולהתחיל לפנטז על ימים חמים יותר

קלואה

מאחורי העדשה: סטיבן מייזל.
בפרונט: ריאן ואן רומפיי, קרולינה בורגין, האנה פרגסון וואימן חמאם.
הקונספט: ארבעת היפהפיות הדי אנונמיות שוהות בחלל ספוג באווירה גלריסטית עם רקע בעל עומקים של גווני חול. הבגדים עצמם מדברים בשפה של חופשה אקזוטית יוקרתית עם הסטייל ההיפי המוכר של קלואה בשילוב אבזור מודרני עמוס תכשיטים בטאץ' אייטיזי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ורסצ'ה

מאחורי העדשה: סטיבן מייזל.
בפרונט: שלום הארלו המדהימה בקאמבק היישר מהניינטיז.
הקונספט: במילה אחת וואו. בכמה מילים - קונצרט הרמוני על רקע סטודיו אפור ובו רעמת תלתלים, צבעוניות מטריפה של צבעי יסוד, ערבוב דפוסים, שכבות, שקיפויות ובלינג.

עוד באותו נושא

טופ 5: הטרנדים החמים באינסטגרם לינואר 2019

לכתבה המלאה

בלמיין

מאחורי העדשה: דן בליו.
בפרונט: קארה דלווין ואולבייה רוסטאן.
קונספט: זהו הקמפיין השני של דלווין לבלמן, הראשון היה ב-2014. בינתיים נחשף צילום זוגי ראשון שלה לצד המעצב החתיך של בית האופנה כשהם ללא בגדים בהומאז' לתמונה האיקונית של ג'נט ג'קסון משנת 1993. לדברי רוסטאן בהמשך יצטרפו לסדרה עוד צילומים בהשראת עטיפות אלבומים מהניינטיז "שהיו רגעי פופ גדולים" בילדותו.

ההשראה - ג'נט ג'קסון

פראדה

מאחורי העדשה: ווילי ואנדרפר.
בפרונט: ג'יג'י חדיד.
הקונספט: פראדה מחזירים אותנו לסיקסטיז והופכים את ג'יג'י לכוכבת הבלתי מעורערת של אותה תקופה - טוויגי. זה כולל את הגבות המחומצנות, השיער האפרוחי, ערימות המסקרה השחורה ואפילו את המבט האניגמטי.

סטלה מקרטני

מאחורי העדשה: ג'וני דופורט.
בפרונט: קייט מוס וקאיה גרבר.
הקונספט: מפגש פסגה בין דורי בין דוגמנית העל האולטימטיבית (בדימוס) לבין האיט גירל והסופרמודל הרותחת של התקופה. המסר: לא משנה בת כמה, כל עוד את מזוהה עם רזון קיצוני סטלה מקרטני היא המעצבת עבורך.

ז'יבנשי

מאחורי העדשה: סטיבן מייזל.
בפרונט: קרולין וולטר, ורוניקה קונז, הנרי קיצ'ר ואלפא דיה.
הקונספט: הסיסמא של הקמפיין 'אני המראה שלך' קנתה אותנו לגמרי, אבל יש מצב שבקרוב נרגיש שבעצם עבדו עלינו. הוייב מנגן על ניינטיז מסתורי בשחור ולבן עם חדות, אלגנטיות וקצת סוריאליזם.

מייקל קורס

מאחורי העדשה: דייויד סימס.
בפרונט: בלה חדיד.
הקונספט: חדיד עמוסה בתיקים צולמה בסטודיו על רקע לבן מה שאמור להעביר מסר של מהירות, אנרגטיות ואופטימיות עם דגש חזק על הפרינט הצבאי.

מיסוני

מאחורי העדשה: הרלי וור.
בפרונט: ג'יזל בונדשן וטמינו אמיר מוהארד פאוד.
הקונספט: ג'יזל והדוגמן עם השם הארוך שליהקו לצידה מדגמנים את אוסף האביב של בית האופנה האיטלקי בסדרת צילומים פנטזיונרית על רקע גופים שמיימיים בצבעוניות מהפנטת.

ברברי

מאחורי העדשה: ניק נייט, דנקו סטיינר, הוגו קומטה, קולין דודגסון, פיטר לנגר ולטי שמיטרלואו.
בפרונט: נטליה וודיאנובה, אירינה שייק, סטלה טאנט ועוד שורה של דוגמניות פחות מוכרות.
הקונספט: מדובר בקמפיין הראשון של ריקרדו טישי כארט דירקטור של ברברי והמאמץ להפציץ ניכר היטב. "ברברי היא מטריה גדולה הפונה לאנשים שונים", הסביר טישי את הגישה החדשה שלו למורשת המותג הבריטי הוותיק. לכבוד הקשת הרחבה אליה הוא מכוון לוהקה נבחרת מרשימה של שישה צלמים שונים, שבע דוגמניות-על פלוס שלוש דוגמניות איקוניות.

בוטגה ונטה

מאחורי העדשה: טיירון לבון.
בפרונט: דוגמניות אנונימיות.
הקונספט: המעצב הראשי החדש בבוטגה ונטה הוא דניאל לי הבריטי בן ה-32 שהיה בן טיפוחיה של פיבי פילו בסלין. בקיצור, כל עוד פילו לא שיבצה את עצמה בשום בית אופנה אחר, זה הכי קרוב לסלין, או יותר נכון ל'אולד סלין' שנוכל לקבל. קמפיין האביב הנוכחי נועד להבהיר את הרוח המילניאלית שהוא יוצק לתוך המותג האיטלקי המשובח עם דוגמניות ערומות שצולמו באי קטן מדרום לנאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully