וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוק שהמיס את השלג: מייגן מרקל בשמלה צבעונית - שכבר הפכה סולד אאוט

גל סלונימסקי

3.2.2019 / 14:00

סוף שבוע עמוס עבר על הדוכסים מסאסקס שיצאו לשלל משימות. הלוק הראשון של מרקל שאב השראה מעולם הבלט, וביום שאחריו היא בחרה להכניס קצת צבע עם פרינט משמח. וגם: המחווה של מרקל שכבשה את לבבות הבריטים

מייגן מרקל. GettyImages
לוק מונוכרומטי שחור, עקבי סטילטו והיריון מתקדם. מייגן מרקל בלונדון/GettyImages

הלידה המלכותית אולי מתקרבת בצעדי ענק, אבל זה ממש לא מפריע למייגן מרקל להמשיך לעבוד קשה במשימות הארמון, אם "קשה" זו המילה הנכונה להגעה לאירועים מתוקשרים שכוללים לחיצות ידיים, חיוכים, שיחות מנומסות ובגדי מעצבים. במהלך סוף השבוע הגיעה הדוכסית לשני אירועים שונים כשבראשון מהם היא בחרה במראה מינימליסטי ששואב השראה מעולם הבלט, ובמראה השני היא הלכה על לוק מקושקש, צבעוני ושמח.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש
קטלוג שמלות ערב

מייגן מרקל. GettyImages
בשניה אחת היא הפכה לבלרינה/GettyImages

את אירועי סוף השבוע פתחה הדוכסית מסאסקס באוניברסיטת לונדון, שכן הארמון תומך בהרחבת נגישות החינוך לכולם, ולשם היא הגיעה לבושה בטוטאלוק שחור שכלל חצאית פליסה ומעיל של ז'יבנשי. בגזרת הנעליים, בחרה מרקל סטילטו בצבע ניוד שגרמו לנו לתהות איך היא עדיין מסוגלת לצעוד על העקבים הדקיקים האלה בהיריון המתקדם.

אבל השוס האמיתי של הלוק היה בגזרת השיער. מרקל נטשה את התסרוקת האסופה ברישול המזוהה עמה כל כך ובחרה לאסוף את שיערה בצורה מתוחה וגבוהה, כאילו הייתה בלרינה. בעולם היו כבר מי שטענו שהסיבה שמרקל הולכת על תסרוקות אסופות היא כדי להסתיר את השורשים הלבנים של השיער שדורשים חיזוק וצביעה, דבר שממנו היא נמנעת בשל ההיריון.

עוד באותו נושא

טפשת היריון? מייגן מרקל בשילוב צבעים מחריד

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
פיזרה את השיער - ויצאה אל השלג. מייגן מרקל והנסיך הארי בבריסטול/GettyImages

יממה אחר כך, מרקל כבר פיזרה את השיער - בין אם יש שורשים לבנים ובין אם לאו - ויצאה אל העיר בריסטול המושלגת כשהיא מלווה בבעלה הנסיך הארי. אחרי שלל חיוכים ולחיצות ידיים, התפנו בני הזוג להכיר את מורשת העיר ואת הקהילות הבולטות.

אולי בשל צניחת המעלות, מרקל החליטה לחמם את האווירה ומתחת למעיל הוינטג' השחור היא לבשה שמלת שיפון ומשי של אוסקר דה לה רנטה עם הדפסים צבעוניים של בעלי חיים, פרחים, צמחים וקישוטים נוספים. כצפוי, השמלה, שעלותה 1400 פאונד, הפכה סולד אאוט מיד לאחר ההופעה הפומבית של מרקל. לשמלה צירפה הדוכסית מגפיים בצבע ירוק זית של שרה פלינט שעלותם 700 פאונד וכפפות בצבע תואם.

מייגן מרקל הנסיך הארי. AP
אפקט מייגן - השמלה כבר סולד אאוט/AP

אך אחרי ההתלהבות מהלוק, נרשם הרגע המדובר של הביקור המלכותי בבריסטול. הדוכסית סייעה בהכנת סלי מזון באחד מארגוני הצדקה בעיר. בהחלטה של רגע, היא החלה לכתוב משפטים משמחים על הבננות שהכניסה לאריזות - "אתה אהוב", "אתה חזק", "אתה אמיץ", "אתה מיוחד" וכדומה. הרגע הזה המיס את המתנדבים בארגון ושבה את לבבותיהם של כלל אזרחי הממלכה. אם היו איזה שהן תפיסות שליליות כלפי מייגן, על רקע היותה "מורדת", על רקע המריבה שהייתה או לא הייתה עם קייט או סתם בשל היותה יוצאת דופן מהחומר האנושי המוכר של משפחת המלוכה - נראה שבאמצעות טוש ובננה היא הצליחה לבטל את כולן.

מייגן מרקל. GettyImages
בהחלטה של רגע הפכה שוב לאהובה. מרקל כותבת על הבננות/GettyImages
בננות עם ברכות של מייגן מרקל. AP
וזו התוצאה/AP
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
גם השלג לא עצר אותם. מייגן והארי/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
אז כמה עוד לוקים צפויים לנו עד הלידה?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully