וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת נולדה: המייקאובר המטורף של אירינה שייק

5.2.2019 / 7:18

אירינה שייק הייתה מתויגת שנים כדוגמנית לנז'רי ואף פעם לא הצליחה לעשות את המעבר המיוחל לסופרמודל שהיא גם פאשניסטה. בראדלי קופר, תינוקת וגיל 33 היו ככל הנראה כל מה שהיא צריכה בכדי לעבור את המהפך

אירינה שייק לווג יפן

משהו טוב עובר על אירינה שייק. הסופרמודל בת ה-33 שנולדה ברוסיה בשם ולריוונה שייקיסלמובה נמצאת בעיצומו של מהלך קריירה מעניין של יציאה ממשבצת הדוגמנית הסקסית מידי שמתמחה בצילומי לנז'רי, בגדי ים, שערים למגזיני הגברים GQ, אסקוויאר וספורטס אילוסטרייטד לצד מסעות פרסום לאינטימיסימי, גס וויקטוריה'ס סיקרט, לעבר מחוזות הפאשן היוקרתיים יותר. לא עניין מובן מאליו עבור מי שהיה נדמה כי היא בשיא הקריירה שלה בשנים בהן הייתה הבייב הלוהטת של רונאלדו, וזה בנוסף על העובדה שמדובר בתעשייה שמוציאה לגמלאות בגיל 30.

לעוד חדשות אופנתיות:
את הכפפות היא דווקא לא הסירה: תמונות העירום האומנותיות של קנדל ג'נר
טופ 5: הטרנדים החמים באינסטגרם לינואר 2019

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מה שלא עושה רונאלדו יעשה בראדלי - שייק וקופר

בראדלי קופר, אירינה שייק, טקס גלובוס הזהב 2019. GettyImages
הפאוור קאפל בטקס גלובוס הזהב/GettyImages

מי שעזר לשייק לטרוף את הקלפים מחדש הוא בן זוגה ואבי בתה בראדלי קופר, אחד השחקנים השווים על המפה ההוליוודית שמאז יציאת סרטו "כוכב נולד", לצד ליידי גאגא, לא יורד מהכותרות. יחסי הציבור והאירועים סביב הסרט נתן בוסט רציני לאישה שאיתו וכרגע המניות שלהם בשמיים כזוג המסקרן ביותר שיגיע לטקס האוסקר.

בגזרה המקצועית ניתן לראות אותה כובשת שערים נחשבים ביניהם הגיליונות החדשים של נומרו וווג יפן (בשלושה שערים מתחלפים), שער ינואר לווג מקסיקו, נובמבר בווג תורכיה וכן בשער ספטמבר של הווגים הספרדי והרוסי במקביל - הישג לא נורמלי בכל קנה מידה אופנתי. בפן המסחרי הבחורה קטפה את הקמפיינים האחרונים של בתי האופנה ברברי, ורסצ'ה, דיסקוורד וליין הביוטי של מארק ג'ייקובס ולא נותר לנו להסיק שאלו הבשלות והלייף סטייל לצד קופר שמוציאים ממנה אטיטיוד מתוחכם יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שייק בטוטאל לוק של ורסצ'ה

בוני וקלייד גרסת 2019

האירינה בגרסה החדשה והמשודרגת יותר לקחה את השיק לאקסטרים כשהציגה קארה חדש על השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב האחרון וגם צילומי הפפראצי שמתעדים את הסטריט סטייל המשובח שלה פלוס כתבות שמכתירות אותה כאייקון אופנה לגמרי עושות את העבודה. כמו למשל זו מהווויקנד האחרון בה היא מתועדת מחכה לנהג 'וולה פארקינג' בחולצת טי אפורה עם דפוס של מיקי מאוס, מכנסיים אדומים, תיק ורוד של ורסצ'ה ונעלי מטיילים שחורות.

שבוע קודם לכן היא הוזמנה כאורחת כבוד לתצוגת הקוטור של גוטייה בפריז שם הציגה לוק משגע עם ז'קט קטיפה כחול בגזרת אוברסייז, שורטס דנים בגוון גולמי עם מגפי ירך תואמים. מאוחר יותר היא יצאה לדינר עם המעצב כשהיא לובשת חליפת פסים אסימטרית שחורה עם בלייזר שכמייה ואותן נעלי טרקינג שחורות מהלוק של המיקי מאוס, נסכם כמאמר הסרט עליו בעלה מועמד לאוסקר - כוכבת נולדה.

מככבת בהפקת אופנה למגזין נומרו

צילומים לרגל תערוכה של טרי מוגלר

בקמפיין של דיסקוורד

לוהטת בקמפיין האחרון לוורסצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully