וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראה פאוור קאפל: השער הרותח של היילי בולדווין וג'סטין ביבר לווג

גל סלונימסקי

10.2.2019 / 11:40

הנשואים הטריים זכו לככב על שער ווג וגם קיבלו ריאיון זוגי מעמיק שבו דיברו בכנות על מערכת היחסים. חתונה יוקרתית עדיין לא ראינו, אבל בהפקה המשגעת זכינו סוף סוף לראות את בולדווין בשמלת כלה

ג'סטין ביבר היילי בולדווין ווג. צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג, צילום מסך
היינו ספקניות, אבל הם הוכיחו לנו שהם רציניים. שער גיליון מרץ עם היילי בולדווין בשמלת פראדה וג'סטין ביבר/צילום מסך, צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג

ג'סטין ביבר והיילי בולדווין הפכו להיות פאוור קאפל תוך יממה. בוקר אחד בחודש יולי האחרון התעוררנו לבשורה שהזמר הצעיר, שבחודש הבא יחגוג 25, שם טבעת (ועוד איזו טבעת!) על האצבע של בת זוגו הטרייה (22) בחופשה באיי הבהאמה. המניות שלה בתעשיית האופנה זינקו אחרי שהצליחה לביית את הפרא שנקרא ג'סטין ביבר, וגם התדמית שלו בעולם הבידור השתפרה כשהפסיק להסתבך בשערוריות הודות למערכת היחסים.

אז נכון שבהתחלה היינו ספקניות, אמרנו שזה לא יחזיק מעמד ומי מציע נישואים אחרי פרק זמן כל כך קצר של זוגיות, אבל בינתיים הזוג הנוצץ כבר התחתן בטקס רשמי וצנוע בבית משפט במנהטן, והדוגמנית אפילו שינתה את שם המשפחה שלה באינסטגרם - צעד שללא ספק מצהיר כוונות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'סטין ביבר היילי בולדווין ווג. צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג, צילום מסך
תמונת חתונה קלאסית בשמלה של פאקו ראבן וחליפה של פראדה/צילום מסך, צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג

אז חתונה גדולה עדיין לא הייתה לנו, וגם שמלת כלה עוד לא יצא לנו לראות, אבל עכשיו בהפקה מיוחדת של מגזין ווג היילי סוף סוף נראית בשמלה לבנה של פראדה בתמונת השער, וגורמת לנו לפנטז עד כמה משגעת היא תראה באירוע החשוב, שיקרה מתישהו בקרוב לדברי הזוג.

בהפקת האופנה, שצילמה אנני ליבוביץ', מספקים הנשואים הטריים הצצה לשגרת חייהם המאוהבת. כתבת השער של השניים בגיליון מרץ של המגזין הנחשב היא הללא ספק הגושפנקא מצידה של תעשיית האופנה לטייטל - פאוור קאפל.

עוד באותו נושא

היילי בולדווין וסלינה גומז בחולצה של בלנסיאגה

לכתבה המלאה
ג'סטין ביבר היילי בולדווין ווג. צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג, צילום מסך
הכי מגניבים שיש. תופסים צבע בסט תואם של דולצ'ה וגבאנה/צילום מסך, צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג

ההפקה כוללת תמונה של בני הזוג מתנשקים, כשבולדווין בשמלת רשת עשויה אבנים של פאקו ראבן שנראית גם היא כמו שמלת כלה פוטנציאלית וביבר בחליפת טוקסידו של פראדה. בתמונה אחרת הם נראים רוקדים בגינה כשבולדווין בשמלת אוף שולדרס ירוקה-חומה של ולנטינו וביבר בחולצה פרחונית של דיור.

הפריים האהוב עלינו כמובן הוא כשהשניים משתזפים בסט תואם של בגדי ים, קימונו ומכנסיים מבית דולצ'ה וגבאנה ובהמשך לאווירת הרילקס הם גם מתועדים בסשן מדיטציה או סתם משתובבים על השולחן במטבח בסט בגדים תואם של סטלה מקרטני.

ג'סטין ביבר היילי בולדווין ווג. צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג, צילום מסך
"אנחנו במקום נהדר עכשיו". רוקדים בשמלה של ולנטינו וחולצה פרחונית של דיור/צילום מסך, צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג

בריאיון הזוגי במגזין, חושפים השניים פרטים מסקרנים על החיים באור הזרקורים:. "נישואים זה קשה", אומרת היילי, וג'סטין מוסיף: "קשה לי לבטוח באנשים. אני נאבק בתחושה שהם לא באמת שם בשבילי. עשיתי כמה החלטות רעות בגלל זה במערכות יחסים. גם עם היילי היה לי קשה לסמוך, אבל עבדנו על זה ועכשיו אנחנו במקום נהדר".

לדבריו, "אני לא יציב מבחינה רגשית, אני מאוד מתאמץ למצוא שלווה. היילי היא מאוד רציונאלית וזה מה שאני צריך. תמיד חיפשתי להרגיש ביטחון, גם בגלל הילדות שלי וגם בגלל אורח החיים שלי כרגע, היילי היא המקום הבטוח שלי".

ג'סטין ביבר היילי בולדווין ווג. צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג, צילום מסך
"היילי היא המקום הבטוח שלי". בעוד סט תואם, הפעם של סטלה מקרטני/צילום מסך, צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג

הדוגמנית המצליחה מספרת שהשבועות הראשונים של הנישואים היו מאוד בודדים: "הרגשתי שאני מתגעגעת להורים שלי, אפילו שלא גרתי איתם כבר חמש שנים. היה לי קשה בעיקר בגלל שכולם בתקשורת וברשתות החברתיות העריכו שהנישואים שלנו ייכשלו. אף אחד לא האמין שהייתי רצינית בהחלטה שלי להתחתן. הרגשתי פתאום לא בטוחה ורק התפללתי שאמשיך להרגיש שלמה עם ההחלטה. אבל אני אוהבת את ג'סטין ואהבתי אותו המון זמן".

ג'סטין ביבר היילי בולדווין ווג. צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג, צילום מסך
"כולם העריכו שהנישואים שלנו ייכשלו". היילי בבגד ים של בילבונג/צילום מסך, צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג

"אנחנו שני צעירים שבאים למערכת היחסים הזו ממקום אמיתי, ולומדים איך להתנהל בתוכה", היא המשיכה. "אני לא מתכוונת למכור לכם שהכל קסום. לפעמים זה קשה, ואתה לא קם כל בוקר ואומר - 'אני מאוהב והכל מושלם'. יחד עם זאת, יש משהו יפה ברצון להיאבק ביחד כדי שהקשר יצליח, וההתחייבות המשותפת לבנות חיים ביחד מחזקת. בסופו של דבר, ג'סטין הוא החבר הכי טוב שלי ולכן הוא לא יימאס עליי לעולם".

ג'סטין ביבר היילי בולדווין ווג. צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג, צילום מסך
"אני לא מתכוונת למכור לכם שהכל קסום. לפעמים זה קשה"/צילום מסך, צילום מסך, אנני ליבוביץ' לווג
קניות , ג'סטין ביבר. splash
הפכו לפאוור קאפל באופן רשמי/splash
היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. splash
הסטריט סטייל שלהם מהפנט/splash
ג'סטין ביבר והדוגמנית היילי בולדווין. ספלאש
מחכים לחתונה האמיתית, ולא זו הקטנה שהתקיימה בבית משפט במנהטן/ספלאש
ג'סטין ביבר והדוגמנית היילי בולדווין. ספלאש
"ג'סטין הוא החבר הכי טוב שלי". בולדווין וביבר/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully