וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה היה לנו שם? רגעי השיא משבוע האופנה בניו יורק

17.2.2019 / 12:00

שבוע האופנה בניו יורק לעונת הסתיו-חורף 2019 הסתיים לפני יומיים בתחושה כללית של אכזבה. שמות חשובים נעדרו מהמסלול, היסטריה ברשתות החברתות גם כן לא נרשמה, אבל כמה לוקים מסקרנים וסופרמודלס נכונות עדיין סיפקו את הסחורה. הטופ טן מהתפוח הגדול

שבוע האופנה בניו יורק לעונת הסתיו-חורף 2019 הסתיים לפני יומיים כשמעליו מרחף סימן שאלה של שיעמום אחד גדול. בלטו בהיעדרותם כמה מהשמות הגדולים והנחשבים ביותר כמו קלווין קליין (בית האופנה לא נכח לאחר העזיבה של ראף סימונס), רודארטה שעברו לאל איי ואלטזורה, או ג'ייסון וו שערך פרזנטציה במקום מסלול והציג לוק בוק מצולם. אלו שכן השתתפו הלכו על בטוח עם מגמות שרשמו הצלחה בעונות קודמות כמו פלטת גוונים חומה, טקסטילים משובצים, שמלות בוהו פרחונית, נוצות, פרוות, הדפסים מנומרים, שמלות סליפ, חליפות מחויטות וחגורות מותן. ומי כן הצליח לעורר את חגיגות האופנה בתפוח הגדול? היו אלו דווקא מעצבים צעירים והשמות הפחות מוכרים שהציתו מחדש את התקווה בניו יורק כמו טומו קויזומו ובת שבע. הנה עשרת הרגעים הגדולים:

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טומו קויזומו

מעצב התלבושות היפני בן ה-30 נשלף מהאינסטגרם לפני כחודש על ידי המעצב הוותיק ג'ילס דיקון ועורכת האופנה קאתי גראנד. אלו עפו על עבודת הראפלס הצבעונית ורבת הנפחים בעיצובו וישירות שידכו אותו למארק ג'ייקובס שתרם את המרתף בבוטיק המפואר שלו בשדרות מדיסון לצורך פרזנטציה ראשונה. השואו המטריף העלה לשבוע האופנה בניו יורק את הדופק והזכיר לכולם שהחלום האמריקאי עדיין יכול להתגשם לפעמים.

עוד באותו נושא

מצעד המוגזמות: המתלבשות הטובות והרעות מטקס פרסי הגראמי

לכתבה המלאה

בת שבע

מעצבת השמלות בסטייל 'דוסי' בת שבע חי שפרצה השנה מהאפר ווסט סייד לכל מקום, הגיעה לפאשן וויק הניו יורקי לראשונה. כשהיא מתוגברת בשחקנית כריסטינה ריצ'י שפתחה את התצוגה, אפשר לומר שהסטייל הכשר הולך לכבוש בזמן הקרוב נתח מכובד בתעשיית האופנה.

No sesso

מאחורי המותג שמשמעותו באיטלקית "ללא מין" עומדת המעצבת האמריקאית (והשחורה) פייר דייויס, וזו הפעם הראשונה בהיסטוריה שבית אופנה שבראשו טרנסג'נדרית מציג בשבוע האופנה בניו יורק. המטרה סופר חשובה, רק חבל שהבגדים עצמם מבולגנים וקשים להכלה.

Area

המותג בן השלוש שנים של צמד המעצבים בקט פוג ופיוטרק פנצ'יק הרים את סף הריגוש עם קולקציה צבעונית, מנצנצת ועמוסה בפאן בזכות עיצובים שלקחו אלמנטים מהסבנטיז והאייטיז היישר למכונת זמן שזרקה אותם לעבר עתיד מעורר תקווה.

מארק ג'ייקובס

את פרס יקיר שבוע האופנה אנחנו רוצות להעניק הפעם למעצב העל מארק ג'ייקובס. לא רק שהוא תרם את הלוקשיין למעצב היפני הצעיר טומו קויזומו ובכך איפשר לו להשתחל ברגע האחרון ללו"ז התצוגות בעיר, הוא גם הצליח להביא אל המסלול את הטופ מודל האהובה מהניינטיז כריסטי טרלינגטון שתסגור לו את התצוגה. מלך.

כריסטיאן סיריאנו

מגזין גלמור ספר העונה בניו יורק 94 יציאות למסלול של דוגמניות שאינן אוחזות במידות הסטנדרטיות, קרי רזות וגבוהות. מניף הדגל הראשי בז'אנר הוא שוב כריסטיאן סיריאנו עם 11 לוקים שהוצגו בגאון על דוגמניות פלאס סייז כולל פינאלה זוהר בחסות אשלי גרהאם.

ברנדון מקסוול

הדוכסית האובר מסוקרת מייגן מרקל לבשה בגדים בעיצובו של מקסוול ארבע פעמים מאז החתונה המלכותית שנערכה לפני פחות משנה. בקולקציה שהציג כעת בניו יורק נראה שחשב על אופציות מגוונות עבורה לכשתחזור לגזרתה הדקיקה לאחר הלידה והתמקד בסילואטות מדגישות מותן וצבעוניות חלקה של שחור ולבן.

טום פורד

גזרות מחויטות המשלבות מרקמים של בדי קטיפה, משי, עור וצמר הם בגדר נוסחה מנצחת. רק חבל שאצל טום פורד זה מגיע עם תווית מחיר כל כך יקרה. אנחנו ניקח השראה ונסגור את הפינה בעזרת פריטי רשתות.

אולה ג'ונסון

ערבוב דפוסים, שרוולים תפוחים, מותן מודגשת ואקססוריז מעדות הבוהו לנצח יהיו אבני יסוד אהובים במלתחה שלנו.

מייקל קורס

המעצב האמריקאי הידוע באובסס על משקפי הטייסים במתכונת אוברסייז, עם דגש רציני גם על גרסת הראייה. בגדי ערב וקז'ואל נוצצים בחיזוק של האחיות חדיד וקאיה גרבר לגמרי עשו את העבודה.

טורי ברץ'

אוסף אקלקטי שעיקרו סגנון הבוהו הריזורטי פוגש בגדים ברוח הווי המכללות האמריקאי. הלוק הזה של גולף מלמלות מתחת לחליפת פסים מחויטת ומגפיים צבעוניים שהם בגדר היסטריה - גמר אותנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully