וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרונט שקבר לכולן: קים קרדשיאן במחשוף לא נורמלי

18.2.2019 / 11:00

קים קרדשיאן הגיעה אמש לטקס פרסי הביוטי בלוס אנג'לס ולאף אחד לא באמת היה אכפת כמה מוצלחת היא הייתה נראית בגזרת האיפור שיער. אנדר בוב, סייד בוב - הכל בחוץ וממש אין במה להתבייש

קים קרדשיאן בשמלת וינטג' של טיירי מוגלר

אפשר לחשוב שאין מספיק טקסים, שבועות אופנה ושטיחים אדומים בתקופה הזו של השנה, כך שבאל איי שלפו אמש (א') אחד נוסף: 'הוליווד ביוטי אוורדס'. כן, רק זה היה חסר לעולם עכשיו, טקס פרסי היופי החמישי של הוליווד. למזלם של המארגנים והספונסרים, אשת העסקים החדשה יחסית בתחום וכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן החליטה להתייצב בלוק בלתי נשכח שעזר לאירוע כולו לקבל יחסי ציבור ראויים. היא עשתה זאת בקלילות בזכות שילוב שני טריקים מוכרים שעבדו לה בעבר ובחרה בשמלת ערב וינטג' של מעצב-על (טריק מספר 1) בעלת אפקט חשיפה מעורר הלם (טריק מספר 2).

לעוד חדשות אופנתיות:
אוקיי, וואט? לנורת' ווסט יש חבר והוא קונה לה תכשיטים בטיפאני
בא לה לצעוק "אני פרחה": בלה חדיד מציגה לוק זול במיוחד

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בעלת הבית של Kkw beauty לבשה דגם מקולקציית אביב-קיץ 1998 של מעצב העל הצרפתי טיירי מוגלר, שאפשר להגדיר אותו כשמלת ערב שחורה עם פתחי קאט אאוט או כחורים עם טיפה בד מסביב. החלק העליון שבקושי כיסה את הפרונט המכובד של גברת ווסט עשוי קטיפה שחורה וגזור בשייפ שיריוני ומחובר לחצאית שחורה מבד סטרצ'י במרקם מט עם שסע הגיוני יחסית.

עוד באותו נושא

קימי רותחת! חברו של קניה ווסט זייף את חתימתו וטען שיגיע להופיע בפאשן וויק

לכתבה המלאה

כשמצליחים לנתק את המבט מהשמלה שמים לב שבגזרת האיפור/ שיער/ אקססוריז קימי הלכה על גלאם נקי שעושה חסד עם הביזנס שלה וחשק לרוץ ולרכוש משהו מליין האיפור שברשותה. בן הזוג החתיך איתו הגיעה לאירוע היה מעצב השיער הצמוד שלה כריס אפלטון שגם היה מועמד לפרס.

עוד צמד מעניין שכיבד את הארוע בנוכחותו היו אוון רוס ואשלי סימפסון שנראו יחד סופר סטייליש - היא בשמלת אייטיז שחורה בעיצוב גליה להב והוא בחליפה חומה וצרה, טי שחורה ומגפיי בוקרים על עקב.
גם סיארה הגיעה לפזר אבק כוכבים בצל הקטן שהשאירה הקרדשיאן ולבשה אוברול עור שחור צמוד עם מחשוף עמוק וכריות כתפיים בעיצוב מייקל קוסטלו. אבל אין ספק שהאחרונה קברה לכולן באופן בלתי מתפשר והראתה שוב מי יודעת הכי טוב למגנט אליה את כל תשומת הלב.

קים קרדשיאן. GettyImages
יש מוטיב חוזר - חזה בחוץ. קים קרדשיאן בערב הגאלה השנתי של ארגון AMFAR/GettyImages

סיארה באוברול של מייקל קוסטלו

אשלי סימפסון בגליה להב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully