וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הגדול מתחת לשמלות של הכוכבות

26.2.2019 / 8:00

מיטב הכוכבות פקדו את הרד קרפט של טקס האוסקר ואם תהיתן כיצד לא נראו אף סימני חוטיני או צלוליט מבעד לשמלות, הרשו לנו לפקוח את עיניכן. כולן אבל כולן משתמשות במחטבים

ג'ניפר לופז אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
כן בנות, גם ג'יי לו המושלמת שמה מחטב כשצריך/GettyImages

הכוכבות שהסתובבו על השטיח האדום של טקס האוסקר התכוננו לא מעט לרגע בו הן בוקעות מהרכב המפואר שפורק אותן למרגלות הפלאשים מחוץ לתיאטרון הדולבי שמארח את אחד הערבים החשובים בשנה ההוליוודית. חודשים של אימוני כושר, טיפולי ביוטי ודפדוף במבחר הכי נחשק של שמלות ערב מעוצבות מתנקזים לסיבוב קצוב של שעה בערך, בו הן אמורות לעמוד במשימה לא פשוטה של מאות צילומים שיפורסמו בכל מדיה שיש מבלי לשלוט בזוויות הצילום או להיעזר בנפלאות הפוטושופ. לא פשוט.

לעוד חדשות אופנתיות:
רגע לפני האוסקר: הסטייל המנצח של רמי מאלק
הפרונט שקבר לכולן: קים קרדשיאן במחשוף לא נורמלי

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המחטב שהציץ משמלתה של קים קיי

אחד הסודות הפחות מדוברים שמסייעים להן לסגור את הפינה הוא הקפדה מדוקדקת על כל מה שקורה שם מתחת לשמלות המטורפות. החלטנו שהגיע הזמן לחשוף ולשתף את כל הטריקים והחידושים שהופכים כל איי-ליסטית ליישות עוד יותר מושלמת, כי אם אפשר לשפר את הלוק עוד קצת אז למה לא בעצם?

"כולן כולן עם מחטב, בלי יוצא מן הכלל" מבהירה ג'ני קובה, מבעלי רשת jack kuba, "לא משנה כמה הן רזות ואיזו מידה הן לובשות וכמה אחוזי שומן ושרירים יש להן". האמנם? לדבריה "מחטב לא נועד רק לשנות היקפים, יש את האפקט המוחלק שמאפשר נפילה נכונה של הבגד וגם כוכבות שהן מידה 34 הולכות עם סוגים שונים שמאפשרים לוותר על תחתונים שחותכים את האגן או מכניסים בטן שטיפה בולטת. בייחוד בבדי משי, וזה עוד לפני שנכנסנו לתחום של הרמת הישבן".

עוד באותו נושא

סוד הקימורים נחשף: תאונת המלתחה של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה
אשלי גרהאם אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
אשלי גרהאם המדהימה בטקס האוסקר בשמלה של זאק פוזן/GettyImages

אז מאיפה מתחילים בכלל כשבאים לבחור מחטב? "דבר ראשון צריך לזכור שמחטב אמור לאסוף, להשטיח ולהחליק אבל הוא לא מעלים נפח אלא פשוט ממצק ומצמיד אותו לגוף לקבלת מראה יותר פיין" מסבירה קובה. "הטעות הכי גדולה שבחורות עושות זה לקנות מחטב במידה פחות כדי שילחץ יותר ואז נדמה להן שזה מרזה. בפועל העודפים יוצאים מלמעלה או מלמטה. מחטב לא אמור ללחוץ בשום פנים ואופן, עברנו מזמן את הימים האלו", היא מבהירה ומדגישה שעם המחטב הנכון "אפשר לנשום כרגיל".

לגבי נשים ששייכות לגזרת הפלאס סייז ג'ני מגלה ש"עד לפני שנה בערך לא הייתה דרישה בארץ למחטבים שמעל מידה אקסטרה לארג'". מי שאחראית לשינוי לדבריה היא לא אחרת מאשר נטע ברזילי, "היא ממש עשתה אפליה מתקנת לנשים בממדים שלה, מהרגע שהפכה לכוכבת החל ביקוש מאסיבי למידות שמטפסות עד 5 אקסטרה לארג'. פה זה כבר דגמים ייעודיים למידות גדולות עם המון מחשבה, שלא יציק ויכאב ויחתוך, כמו למשל סיומת בבטן שתפורה בצורת מניפה. תראי איזה יפות נראות הפלאס סייז על השטיח האדום בתקופה האחרונה? זה מדהים בעיני".

ג'ק קובה. דניאל אלסטר,
מחטב של ג'ק קובה/דניאל אלסטר

ומה קורה באזור המחשוף שלא תמיד מאפשר שימוש בחזייה? "את זוכרת את השמלת ורסצ'ה הירוקה עם המחשוף העמוק שג'יי לו לבשה לפני מלא שנים ואף אחד לא ידע מה מחזיק שם את העניינים? קוראים לזה 'טיימס טו גו' ואלו רצועות של דבק דו צדדי המיועדות לאריגים ולעור ואז כלום לא יכול לזוז בכלל. זה נתן את האות לכל ההמצאות שבאו אחר כך. יש גם את המדבקות שמדביקים מתחת לחזה, ברינג איט אפ, זה ממש מרים את החזה בצורה מטורפת, אפילו קאפ E. מי שיש לה חזה ממש גדול, צריכה להגיד תודה לקים קרדשיאן, בזכות הסרטון שהיא העלתה וחשפה איך היה מרימה את החזה עם מסקין טייפ. מאז המציאו כזה מסיליקון שקוף שמתחבר לכתפיים ולצוואר ומתאים עד קאפ H, עם עצם פנימית המתוכננת לשאת משקל כבד".

פמינה. יח"צ,
מחטב של פמינה/יח"צ
ג'ק קובה. יח"צ,
מחטב של ג'ק קובה/יח"צ
spanx, אפרודיטה. יח"צ,
spanx של אפרודיטה/יח"צ
איימי אדמס אוסקר 2019 טקס האוסקר. GettyImages
מחטב זה לכולן - אין קשר בכלל למשקל. איימי אדמס בטקס האוסקר 2019/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully