וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

110 אלף פאונד בשלושה ימים: המלתחה היקרה של מייגן מרקל במרוקו

גל סלונימסקי

27.2.2019 / 0:00

הדוכסית מסאסקס ידועה בתור מי שמוציאה סכומי עתק על בגדים, אבל נראה שהפעם היא שברה שיא חדש. בשלושה ימים בלבד היא ארזה במזוודה שמלות, נעליים, תיקים ועגילים שעלותם הכוללת היא כ-110 אלף פאונד. וכל זה בגלל שמלה אחת מאוד יקרה של דיור

מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
לא מפחדת מביקורת על הוצאותיה הגבוהות. מייגן מרקל והנסיך הארי במרוקו/GettyImages

מייגן מרקל שוברת שיאים חדשים ומצליחה ללבוש בגדים בשווי כ-110 אלף פאונד בשלושה ימים בלבד. מרקל ובעלה הנסיך הארי המריאו לביקור מלכותי במרוקו ומספר האאוטפיטים שנרשמו הוא כפול ממספר הימים, ואם חשבתם שמרקל בוחרת בלוקים זולים - אז כנראה שלא הספקתם להבין במי מדובר.

סכום המלתחה האסטרונומי לא מפתיע, ונראה שזהו דפוס של הדוכסית. בנסיעה המלכותית שלה לאוסטרליה, פיג'י וניו זילנד היא החליפה לא מעט מערכות לבוש שעלותן הכוללת נאמדת בכ-120 אלף פאונד. סכום גבוה לכל הדעות, אבל עדיין מדובר על 16 ימים ולא שלושה, כמו במקרה הנתון.

וכזכור, רק בשבוע שעבר חזרה הדוכסית מנסיעת תענוגות יקרה במיוחד לניו יורק, שם חגגה מסיבת "בייבי שאוור" עם חברותיה הקרובות. תוסיפו לזה את הביקורות הבלתי פוסקות עליה בממלכה מאז נכנסה לארמון בנוגע לבחירות האופנתיות היקרות מאוד שלה - ותקבלו תוצאה ידועה מראש.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל מרוקו. GettyImages
רק נחתה בקזבלנקה - וכבר בזבזה 4,000 פאונד על שמלת ולנטינו ואקססוריז/GettyImages

אז איזה לוקים היו לנו וכמה הם עלו? מרקל נחתה במוצאי שבת האחרונה בקזבלנקה בשמלה אדומה של ולנטינו, בצבע שמהווה מחווה לעם המרוקני. עלות השמלה נאמדת בכ-600 פאונד. בתוספת הנעליים, התיק, העגילים והכפפות מזנק שווי הלוק ליותר מ-4,000 פאונד.

בבוקר הראשון שלה במרוקו הגיעה הדוכסית מסאסקס לקבלת פנים בביתו של שגריר בריטניה במרוקו כשהיא לובשת שמלת גלביה בצבע שמנת-זהב של דיור, בצירוף עקבים וקלאץ' זהובים. ללא ספק מדובר באחד האאוטפיטים הטובים בנסיעה, שגם עושה כבוד לתרבות המקומית, אך הוא גם יקר במיוחד. ואכן, השמלה הקסומה היא זו שהקפיצה את עלות המלתחה הכוללת של מרקל בנסיעה למרוקו. אז תחזיקו חזק, כי מחיר שמלת הגלביה של דיור, כך על פי הדיווחים, נאמד בכ-90 אלף פאונד. וזה עוד לפני שדיברנו על האקססוריז שהקפיצו את מחיר האאוטפיט לכמעט 100 אלף פאונד.

עוד באותו נושא

ליידי אין רד: מייגן מרקל נוחתת במרוקו עם שמלה של ולנטינו

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
ללא ספק אחד הלוקים היפים - אך גם היקרים. מרקל בשמלת גלביה זהובה של דיור/GettyImages

בהמשך היום עברה מרקל לאאוטפיט קצת יותר קז'ואלי, שכולל ג'ינס שחור, חולצה שחורה שעיצבה חברתה מישה נונו בעלות של 170 פאונד, בלייזר כחול של המותג האמריקני אליס ואוליביה, שעלותו כמעט 400 פאונד ונעלי בובה של המותג בירדיס האמריקני. את הלוק היא שידרגה בהמשך עם חולצה מכופתרת לבנה של המותג הקנדי אריטציה ועקבים של מנולו בלניק. והמחיר? כמעט 2,000 פאונד. יחסית צנוע.

בנסיעתה לרבאט התלבשה מרקל בהשראת קייט מידלטון - ג'ינס שחור בגזרת היריון של ראג' אנד בון, מגפיים בצבע תואם של סטיוארט ויצמן, חולצת פסים שחור-לבן של אקוויפמנט ומעיל צבאי בצבע ירוק זית של ג'יי קרו. האם הדוכסית מפשפשת בארונה של גיסתה? כנראה שכן. גם העלות יחסית נמוכה, ונאמדת בכ-1,200 פאונד. יש מה ללמוד ממידלטון.

מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
אאוטפיט קז'ואלי במחיר צנוע/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
ואז מגיע השדרוג ללוק/GettyImages

לארוחת ערב עם מלך מרוקו מוחמד השישי לבשה מרקל שמלת מקסי נשפכת בצבע תכלת עם רקמה כחולה, עם פרינט שנראה כאילו שאב השראה מהתרבות המזרחית, בעיצובה של קרולינה הררה. תג המחיר שוב אסטרונומי, ועלות השמלה, המוצלחת במיוחד, היא כ-3,200 פאונד. מחיר נעלי העקב מוסיף לסכום הכולל עוד כ-500 פאונד. האם הפגישה עם מלך מרוקו מצדיקה את המחיר? תחליטו אתם.

את הנסיעה סיימה מרקל בשמלה השחורה הקטנה המושלמת - גם להיריונית מתקדמת בחודש שביעי. בביקור בגנים האנדלוסים לבשה מרקל שמלה שחורה עשויה פליסה של המותג לויד/פורד שעולה 420 פאונד. מעליה היא הניחה ז'קט לבן של אריטציה שעולה 150 פאונד והוסיפה נעליים של מנולו בלניק, שכבר לבשה באאוטפיט אחר באותה נסיעה. כך היא הגיעה לסכום הנמוך מכל של "רק" 570 דולר.

אין ספק שמרקל סיימה את הנסיעה בעלות גבוהה מאוד של מלתחה, מה שכנראה ימשיך ויגרור הדים, בעיקר בממלכה. האם זה ימנע ממנה להמשיך ולבזבז סכומי עתק על בגדים? כנראה שלא. ואם תקחו בחשבון את העובדה שבקרוב יצטרף למשפחה בייבי חדש שדורש גם הוא בגדי מעצבים - תקבלו הוצאות שיכפילו את עצמם ממש בקרוב. בריטניה, היו מוכנים.

מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
מבקרת אצל מלך מרוקו בשמלה יקרה אך מוצלחת במיוחד של קרולינה הררה/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
אנחנו שמחים לראות אותך שואבת השראה מקייט מידלטון/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
השמלה השחורה הקטנה המושלמת/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
את השמלה הזו יש להאשים בעלות המלתחה/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
מי ידע שנסיעה של שלושה ימים יכולה להיות כל כך יקרה?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully