וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש לנו קרדשיאן חדשה? סופיה ריצ'י מאמצת את הסטייל הטראשי

גל סלונימסקי

5.3.2019 / 6:32

הדוגמנית הצעירה ובת זוגו של סקוט דיסיק כנראה מבלה המון בחברת בנות משפחת קרדשיאן, עד שהיא מתחילה להתלבש ולהתנהג כמוהן. בזמן שכולם סערו בשל המשבר המשפחתי, החליטה ריצ'י להצטלם בעירום - ואז להסיר את התמונה. ככה יוצרים דרמה

סופיה ריצ'י. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה שעלתה ונמחקה. סופיה ריצ'י בלי חולצה, אבל עם טייץ מנומר ומשקפי שמש/צילום מסך, אינסטגרם

הרבה זמן לא דיברנו על סופיה ריצ'י, וכנראה שגם היא הרגישה את זה. אז מה עושים כדי לחזור לתודעה? בעולמן הבלתי מוסבר של הכוכבות התשובה ברורה - להתפשט. אלא שכנראה המחשבה הרציונלית חזרה אל ריצ'י מהר והיא החליטה לחזור בה מהצעד האמיץ.

בשבוע שעבר לא הפסקנו לדבר על הדרמה המשפחתית של הקרדשיאנ'ס, שבמסגרתה הבסטי של קיילי ג'נר, ג'ורדן וודס, הפכה לשק החבטות המשפחתי - ובצדק. אחרי שנודע כי טריסטן תומפסון בגד באם בתו, קלואי, יחד עם וודס - החיצים הופנו אליה. מדובר במשבר באמת מורכב שרק הלך והסתעף עם ההתייחסות של וודס לסיטואציה, התשובה של קלואי - וההחלטה הקשה שנאלצה קיילי לקבל בקשר לעתיד החברות שלה עם ג'ורדן.

בתוך הדרמה הזו, היו לא מעט קרובים למשפחת קרדשיאן שנאלצו לסבול כמה דקות מחוץ לאור הזרקורים. בעוד שכמה מבנות המשפחה קיבלו את זה בהבנה, סופיה ריצ'י, בת הזוג של סקוט דיסיק, הרגישה שמשהו חסר לה. בשיא הסערה המשפחתית היא העלתה תמונה שלה חשופת חזה עם טייץ מנומר ומשקפי שמש שחורים וכהים. אחרי כמה זמן שבה אליה ההבנה שאין הצדקה לעירום, והיא החליטה להסיר את התמונה - לא לפני שהמונים נחשפו אליה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סופיה ריצ'י. GettyImages
הבחורה יודעת להתלבש, אבל גם מייצרת פרובוקציות כשצריך/GettyImages

אז סופיה, הצליח לך. בזכות התמונה נברנו לך בחשבון ונזכרנו בסטייל של הדוגמנית בת ה-20. ריצ'י, בתו של הזמר ליונל ריצ'י ואחותה של ניקול ריצ'י, מחזיקה ברזומה שלה שיתופי פעולה עם לא מעט מותגים נחשבים. היא עבדה עם ויקטוריה'ס סיקרט, שאנל, דולצ'ה וגבאנה, מייקל קורס, טומי הילפיגר ונוספים.

דפדוף מהיר על התמונות שלה ברשתות החברתיות ובאירועים מסוקרים לא חושפים סטייל פרוע במיוחד. היא חובבת אימוניות כמו האקסית קורטני, יודעת להשוויץ בפיגורה וגם הצליחה להביא לא מעט לוקים קלאסיים. אבל היא מחזיקה ב-4.2 מיליון עוקבים, מה שבאופן אוטומטי מלמד אותה גם לחשוף עור כשצריך ולהשוויץ בנתונים הטבעיים.

עוד באותו נושא

הפרונט שקבר לכולן: קים קרדשיאן במחשוף לא נורמלי

לכתבה המלאה

מאז שהחלה ריצ'י לבלות במחיצת המשפחה הכי טראשית שיש, היא כמעט באופן בלתי נמנע סופגת מהם השראות סטייל. כך למשל, בשבוע שעבר היא העלתה תמונה בסלון ביתה עם גרביונים שקופים וחזייה. לצד התמונה היא הוסיפה ציטוט מתוך הסרט "פני צלקת", שנאמר על ידי אל פצ'ינו למישל פייפר: "העיניים צ'יקו, הן אף פעם לא משקרות". את הציטוט הכרנו, אבל מה הקשר שלו לתמונה בחזייה? לסופיה הפתרונים. בתמונות אחרות היא מציגה את הישבן לראווה, איבר שהבלטה שלו היא לחלוטין פטנט רשמי של הקרדשיאנ'ס ומחקה פוזות שמאוד מזוהות עם אימפריית הביוטי של המשפחה - קיילי ג'נר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully