וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה ווינפרי הובילה לצרחות: רגעי השיא משבוע האופנה בפריז

6.3.2019 / 13:47

הצלע הפריזאית של חודש שבועות האופנה הגיעה אתמול לסיומה וכצפוי נרשמו לא מעט אנקדוטות ראויות לציון. רוחו הטרייה של קרל לגרפלד שררה במקום, בקהל נרשמה נוכחות מרשימה מאופרה ווינפרי ועד גל גדות ויהיה גם מומנט של גאווה ישראלית

גאווה ישראלית

מעצב שמלות הכלה והערב ליאור צ'רכי הציג בשבוע האופנה בפריז במסגרת קטגוריית מעצבים צעירים ומבטיחים מכל העולם. צ'רכי, 32, (בן דודה של השחקנית והזמרת לירז צ'רכי) הטיס לפריז את "ידיים עובדות", קולקציה לבנה ששמה דגש על עבודות יד קפדניות תוך שילוב גזרות גאומטריות המהונדסות במטרה לחטב את קימורי הגוף הנשי.

ליאור צ'רכי, שבוע האופנה פריז 2019. יח"צ חו"ל,
ליאור צ'רכי מציג בשבוע האופנה בפריז/יח"צ חו"ל
ליאור צ'רכי, שבוע האופנה פריז 2019. יח"צ חו"ל,
שם המשפחה לא סתם נשמע לכם מוכר, ליאור צ'רכי/יח"צ חו"ל

סטלה מקרטני

נוכחותה של אופרה ווינפרי בשורה הראשונה של סטלה מקרטני הייתה תצוגה מרהיבה של הכוח הסלבריטאי של המעצבת הנחשבת, אפילו לפי הסטנדרטים של שבוע האופנה בפריז. בבלגן והרעש שנוצרו סביב אשת התקשורת האמריקאית היא הצליחה לומר את דעתה החיובית על הקולקציה לערימת המצלמות שסבבו אותה, וגרמה למעצבת לצרוח "אני מתתתה" לנוכח כל המחמאות. המוקד של מקרטני בעונה זו הוא על סביבה יפה של טבע תוך קידום פרויקט הגנה על המערכת האקולוגית העתיקה Leuser שבאינדונזיה. כמסר לשימור הפריטים שהוצגו על המסלול נתפרו מבדים של בגדים ישנים שנזרקו בשילוב עורות טבעוניים ופרוות סינטטיות.

עוד באותו נושא

דמעות בשלג: הקולקציה האחרונה של שאנל בעיצובו של קרל לגרפלד

לכתבה המלאה

בלנסיאגה

על אף שהנוכחות של הדוגמנית ליתאי מרכוס על מסלול בלנסיאגה הפכה כבר לעניין שיגרתי, אותנו זה מרגש כל פעם מחדש. הגישה בה נקט דמנה גווסיליה הציגה מגמה של עוד בתי אופנה בעונה זו והיא פינוי של הסחות דעת לטובת דגש על צלליות, חייטות מהודקת, ראש כתף מעוגל והמון תשומת לב לקטגוריית המעילים.

ולנטינו

את השורה הראשונה בתצוגה של ולנטינו הלהיטו שלוש כיפות אדומות שוות ביותר: ג'אנל מונה, לילי ריינהרט וליה קבדה שהגיעו לבושות בטוטאל לוק אדום המורכב מפריטים של בית האופנה המארח ורשמו רף חדש של 'פרונט רווינג'. את המסלול כבש דפוס מופשט של פסל ניאו-קלאסי-אוהבי הנשיקות מהמאה ה-19 עם תמונה פופ פנקית של ורדים שהתפשט על מעילים ושמלות, והתיישב כמו פריחה ורודה חתוכה על גבי תחרות שונות. את האוסף אבזרו כובעי לבד וכותנה בסגנון סיפורה של שפחה, לא עלינו, עם סבירות גבוהה לככב בפידים הכי האופנתיים באינסטגרם.

קנזו

קרול לים והומברטו לאון, צמד המנהלים הקריאייטיבים של קנזו, הלכו על שואו שכולו מחווה למייסד קנזו טאקאדה. את הפריצה הגדולה שלו בשנות השבעים חב טאקאדה לפרינטים הגרפיים הצבעוניים שסימנו אותו על המפה בפריז כמו גם לדפוסי הג'ונגל, הפרחים והנמרים שהפכו לסימן ההיכר של המוסד. השניים הלכו לעשות שיעורי בית בארכיון המותג ובחרו משם להיטים שקיבלו פרשנות וחיים מחדש. חלל הכניסה עצמו נצבע ברקעים מצולמים של פירות וירקות כולל מופע ריקוד קצבי ומטורף ברוח אהבתו של קנזו לאוכל ולבילויים.

דיור

את אורחי התצוגה של דיור קיבלו מושבים ועליהם גלוית הוכרה לציון מותו של קרל לגרפלד שהלך לעולמו לא מזמן, לא עניין של מה בכך כשמדובר בשתי צ'ילבות רציניות ביקום האופנה - שאנל ודיור. "מוגש כמחווה לאלכימאי של האלגנטיות והיופי, קרל לגרפלד". הקולקציה עצמה שעיצבה מריה גרציה קיורי היוותה דווקא הומאז' למורשת של כריסטיאן דיור עצמו ועסקה בפירוק והרכבה מחדש של אותן חצאיות גבוהות מותן בצללית מתרחבת ועליהן חגורות מותן, מחשופי סטרפלס, בדי משבצות ומעילים מחוייטים. לכל אלו הוסיפה קיורי טאץ' פמיניסטי עכשווי עם חולצות טי מודפסות בסלוגנים רלוונטיים.

הכי אולד של סלין

התצוגה הקודמת והראשונה של הדי סלימאן בסלין לאחר עזיבתה של פיבי פילו הותירה אותו תלוי בכיכר העיר כולל סקילה באבנים וטונות של אכזבה מהאוסף הכה סאן לורני שעיצב כיריית פתיחה למינויו בתפקיד. הפעם נראה כי סלימאן קרא באדיקות את כל הביקורות והביא למועדון המעריצות של פיבי, 'אולד סלין', בדיוק מה שייחלו לו. היתה שם התייחסות לכל הקלאסיקות הוותיקות של בית האופנה הפריזאי בפרשנות מודרנית מעודנת ביניהן המטפחות הקשורות בפפיון ענק ורפוי על הצוואר, חצאיות דודתיות, דפוסי משבצות ומעילים קלאסיים, מגפי עור ללא אדג' וסריגים נינוחים. לפחות על הטאצ' הסופי הוא ויתר ונתן אופציות של ג'ינסים שנלבשו בתוך מגפי ירך עם בטנת שרלינג, קצת פרוות, הלינג וארשת קולית במשקפי טייסים.

ג'קמוס

הלוקיישן שבחר סיימון פורט ג'קמוס להציג את אוסף הסתיו הבא של בית האופנה הנושא את שמו הביא את המשפיעים שישבו בקהל להתלחשש ולהכתיר אותו כ"קרל לגרפלד החדש". לא פחות. פורט לקח האנגר נטוש בפאתי פאריס המרוחקים והסב אותו תחת הכותרת "פאלאס ג'קמוס" לכיכר ססגונית וקסומה באווירת דרום צרפת, כולל נוף צינורות ניקוז וחבלי כביסה. הבגדים עצמם נחלקו ללהיטים אינסטגרמים כמו חגורת פאוצ'ים נפוחים מניילון או עגילי סטייטמנט צבעוניים לצד עיצובים נייטרלים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully