וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת הראשונה של הסטייל: איוונקה טראמפ מ-ד-ה-י-מ-ה

7.3.2019 / 12:39

בתו של נשיא ארצות הברית מצליחה לדייק בשלל לוקים משגעים, אך הפעם התעלתה אפילו על עצמה. אז מה לבשה איוונקה טראמפ לפגישה חשובה בבית הלבן ואיזה לוק משגע לא פחות נראה על אמה החורגת?

איוונקה טראמפ. AP
איוונקה טראמפ בשיא שלה/AP

אחת הסוגיות האהובות על אלו המכורות לניוז אופנתי היא לחטט שוב ושוב במלתחות של בנות מלוכה ברחבי הגלובוס. והיום בפינתנו 'מה הן לבשו הפעם' נדון בליידיז הראשונות של ארה"ב - איוונקה ומלניה טראמפ. חובותיה המקצועיות של איוונקה (37) הביאו אותה אמש (ד') לפגישה שנערכה בבית הלבן בנוכחות אביה דונלד טראמפ ומנכ"ל אפל טים קוק במטרה לדון בחידוש כוח העבודה באמריקה.

לעוד חדשות אופנתיות:
לגזור ולשמור: איזה תסרוקת הכי מתאימה למבנה הפנים שלך?
אופרה ווינפרי הובילה לצרחות: רגעי השיא משבוע האופנה בפריז

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בכל הנוגע לסטייל, טראמפ ג'וניור, שהיא גם אמא לשלושה, שיודעת להקפיד להתלבש כראוי לכל סיטואציה מצולמת הצטיינה הפעם במיוחד כשהגיעה לפגישה בחליפת מכנסיים בוורוד סלמון עם פיס מרכזי בדמות חגורת פפיון בגוון בורדו עמוק של המותג Marakian בשווי 2,750 פאונד. אותו בורדו המשיך והשתלב בשלמות עם הפס הצידי לאורך מכנסי הפדלפון ונתן את השובבות הנדרשת בעדינות מדויקת.

עוד באותו נושא

קונספירציית הסטייל: מה עוללו בנות משפחת טראמפ הפעם?

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ. GettyImages
יום חשוב והשיח על הלוק אף יותר. איוונקה ודונלד טראמפ/GettyImages

בנוסף, התקשורת לא פיספסה את הפן הנועז בהופעה של איוונקה והופתעה מכך שמתחת לז'קט היא פשוט לא לבשה כלום לטובת הדגשת קו הצוואר הבלתי נגמר שלה במחשוף וי מרשים. להשלמת הלוק נבחרו נעלי פאמפס שחורות אלגנטיות שביצבצו משולי המכנסיים ועגילי פנינים קלאסיים. על פי התגובות ברשת יועצת הנשיא רשמה וי גורף על עוד טוטאל לוק מושלם.

ובינתיים בגזרת אשת הנשיא, האחרונה שבה אתמול לוושינגטון בתום שלושת ימי מסע יחסי הציבור שערכה לטובת קידום היוזמה החברתית לשיפור בטיחותם ורווחתם של ילדי ארה"ב באאוטפיט ששווה להתעכב גם עליו. היישר מהאירוע האחרון בו השתתפה בלאס וגאס מלניה הגיעה בשמלה כחולה כהה באורך הברך מבית מקס מארה האיטלקי ב-425$.

מלניה טראמפ. GettyImages
מלניה במסע יחסי הציבור/GettyImages

כמו אצל איוונקה, גם פה נרשמה נוכחות לאלמנט הפפיון עם קשירת 'פוסי' בקו הצוואר, עניין שכבר הפך לסימן היכר במלתחה של האישה הראשונה. את המותן היא הדגישה בחגורה הפופולרית מליין ה Diorquake של כריסטיאן דיור (950 דולר). לסיום היא הלכה על עוד שני פיסים מלאי סטייטמנט המזוהים איתה כבר לא מעט זמן - מעיל משבצות בכחול ובורדו (קלווין קליין - 1,437$) ועקבים מדגם פיגל של לובוטין בכחול כהה ב-725$.

מלניה טראמפ. GettyImages
החגורה הידועה של כריסטיאן דיור/GettyImages
מלניה טראמפ. AP
שמלה משגעת של מקס מארה/AP
מלניה טראמפ. AP
שלום ותודה, היית נהדרת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully