וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדוגמנית שון לוי פשוט נמאס: "כמה עצוב זה שבנות קונות עוקבים"

גל סלונימסקי

10.3.2019 / 13:15

לדוגמנית הישראלית שון לוי יש לא מעט הישגים מרשימים בעולם, בהם עבודות עבור סאן לורן וטומי הילפיגר. ועדיין, יש לה "רק" 11 אלף עוקבים באינסטגרם, מה שמהווה מכשול עבורה בתעשייה. בפוסט חשוף היא שיתפה: "העבודה שלי נפגעת, ואני אשמה שאני לא מוכנה לקנות עוקבים"

שון לוי. אינסטגרם, צילום מסך
"לא מוכנה להיכנס לריאליטי". שון לוי/צילום מסך, אינסטגרם

מאז פרץ לחיינו האינסטגרם ותפס תאוצה לאורך השנים, הוא הפך להיות אחד הכלים הבולטים והמשפיעים בעולם הפרסום. עד כדי כך, שהחלטות על שיתופי פעולה עם דוגמניות למשל מתקבלות באמצעות המדד של מספר העוקבים. והרי ידוע שהיום אנשים מתפרסמים תחת הכותרת "משפיעני רשת", שזה בעצם אומר שיש להם מספר גבוה מאוד של עוקבים ברשתות החברתיות, וכתוצאה מכך הרבה אנשים נחשפים לתכנים שלהם. הודות למספר העוקבים הגבוה, הם הופכים למצרך מבוקש עבור המפרסמים.

מי שהתרעמה על כך בסוף השבוע האחרון היא הדוגמנית הישראלית שון לוי (23), שאולי מצליחה בגדול בעולם, אבל טוענת - דוגמניות לא מקבלות עבודות לא בגלל שהמראה שלהן לא תואם את דרישת הלקוח, אלא כי אין להן מספיק עוקבים ברשתות החברתיות.

שון לוי מדגמנת לסאן לורן

בפוסט שהעלתה לסטורי כתבה: "נקודה למחשבה. תשמעו, האינסטגרם השתגע. באמת. כמה עצוב זה שאני נמדדת בתור דוגמנית על ידי עוקבים. כמה עצוב זה שאני לא אקבל עבודה לא על סמך איך שאני נראית, אלא על סמך כמה עוקבים יש לי בחשבון האינסטגרם. כמה עצוב זה שבנות קונות עוקבים. כמה עצוב שלקוחות מעדיפים בנות עם יותר עוקבים לעבודות שלהם".

בהמשך גם ציינה עד כמה עניין העוקבים יכול להמשיע על המשך הקריירה שלה: "כמה עצוב שהעבודה שלי נפגעת ואני אשמה כי אני לא מוכנה לקנות עוקבים או למכור את עצמי ואת הגוף שלי. לא מוכנה להיכנס לריאליטי ולא רוצה לשמוע על לצאת עם גבר מפורסם כדי להתפרסם. וכמה עצוב שזו המציאות. בואו נבין שעוקבים זה לא הכל בחיים. תעריכו את העבודה הקשה שהדוגמניות עושות - ואל תעריכו אותן לפי העוקבים שלהן".

עוד באותו נושא

הכירו את הפאשניסטה המבוגרת מקופנהגן

לכתבה המלאה
שון לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שון לוי/צילום מסך, אינסטגרם

שון לוי, שלה "רק" 11 אלף עוקבים באינסטגרם, מתהדרת בכמה הישגים מרשימים בקריירת הדוגמנות הבינלאומית שלה. היא אמנם נמצאת לא מעט בחו"ל, אבל בתור דוגמנית ישראלית עושה לנו הרבה מאוד כבוד. בין היתר, היא דיגמנה עבור סאן לורן, קנזו, קלואה, דיור, מוסקינו, אורבן אאוטפיטרס וג'יי קרו. היא צעדה על המסלול של טומי הילפיגר בשנגחאי ושל סאן לורן בפריז ובשבועות האופנה במילאנו ובניו יורק. אם כל זה לא מספיק בכדי להבין שהספיקה כבר לא מעט, היא השתתפה בהפקות לשלל מגזינים נחשבים כמו ווג צרפת, רוסיה, איטליה ואוקראינה ולהארפר'ס בזאר. חבל לגלות שבין שלל ההישגים, האינסטגרם הוא כוח מניע יותר מהרזומה.

משגעת בהפקה של הארפר'ס בזאר

על המסלול של טומי הילפיגר

קמפיין לקנזו

על המסלול של ויקטור אנד רולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully