וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחד הגדול של הדוגמניות נחשף: נעם פרוסט מאחורי הקלעים של שבוע האופנה

נעם פרוסט

15.3.2019 / 7:31

בזמן שהמעצבים עבדו קשה להרים קולקציות משגעות ולהרשים את את הקהל, הדוגמניות התרוצצו מאחורי הקלעים ושברו רגליים בעקבי 15 ס"מ. הדוגמנית המצליחה נעם פרוסט לקחה אותנו אל מאחורי הקלעים ונתנה לנו הצצה לשבוע המטורף שעברה

נעם פרוסט מאחורי הקלעים של שבוע האופנה תל אביב

כל מי שחשב שחייהן של הדוגמניות זה רק להתייפייף וליהנות מגלאם 24/7 טעה טעות מרה. סיבוב קצר מאחורי הקלעים של שבוע האופנה תל אביב יביא למסקנה שאם יש מישהו שבאמת עבד קשה בימים האלו הזה (חוץ ממוטי רייף כמובן) אלו הדוגמניות. שעות של איפור, שיער, החלפת לוקים וכמויות אינסופיות של ספריי לשיער זה עניין לא פשוט אבל מקצועיות היא שם המשחק. הדוגמנית המצליחה נעם פרוסט צעדה ברוב התצוגות בשבוע בשבוע ובין תצוגה אחת לשנייה לקחה את הצלם של וואלה! אופנה לסיבוב VIP מאחורי הקלעים בכדי לראות היכן באמת מתרחש כל הקסם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גדעון אוברזון, קארן אוברזון, נועם פרוסט. אבי ולדמן,
בתצוגה של גדעון אוברזון/אבי ולדמן

פרוסט בת ה-25, בתה של דוגמנית העבר ענת בירן-פרוסט, מדגמנת מגיל 16 ותתחתן בקיץ הקרוב עם בן זוגה פי ג'יי שגם בא לצפות בספוילר ליום המרגש כשהיא צועדת בשמלת כלה בתצוגה של גדעון אוברזון. ברזומה שלל קמפיינים ממאיה נגרי, גולף ואפרת קליג ונוכחות מרשימה על המסלולים בשבועות האופנה של ניו יורק, פריז, לונדון ומילאנו. אז מה התקרית הכי מביכה שכמעט והובילה ל'ניפ סליפ' על המסלול? מי הדוגמנית שצעדה בהכי הרבה תצוגות? ומה הפחד הכי גדול של הדוגמניות? שבוע בחייה של נעם פרוסט.

עוד באותו נושא

גראנד פינאלה: ויוי בלאיש סוגר את שבוע האופנה ת"א

לכתבה המלאה
אניה פליט. אבי ולדמן,
נתנה עבודה השבוע. נעם פרוסט באניה פליט/אבי ולדמן
סנדלי שורש. אבי ולדמן,
בתצוגה של סנדלי שורש. נעם פרוסט לסוכנות יולי/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully