וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנשיא ארה"ב נמאס: דונלד טראמפ מגיב לכפילה של מלניה

19.3.2019 / 0:13

אז האם מלניה טראמפ באמת משתמשת בכפילה - שהחליפה אותה גם באירוע ההוקרה האחרון לנספי אסון הטורנדו באלבמה? לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, נמאס מהשמועות שרצות ברשת כבר כמעט שנתיים והתגובה שלו - נו, אתם כבר בטח מנחשים

האם זו כפילה של מלניה או היא באמת?/AFP/POOL

פייק ניוז. כן, זה בגדול מה שיש לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, לומר על השמועות האינסופיות על הכפילה של מלניה. נכון. זה בדרך כלל מה שיש לו לומר כמעט על כל ידיעה חדשותית שמנסה להציג אותו או את רעייתו באור שלילי - אבל הפעם אנחנו נוטים להאמין לו. טראמפ ניצל את הפלטפורמה האהובה עליו, טוויטר, כדי להכחיש את השמועות שרצות כבר כמעט שנתיים על "תואמת מלניה" שמגיעה לאירועים מרכזיים במקומה. השמועות דווקא דעכו לאחרונה, אולם בשבוע שעבר הן שוב חזרו לתודעה כשב-8 במרץ הנשיא הגיע עם רעייתו לטקס הוקרה לזכרם של 23 הקורבנות שנספו בעקבות סופת הטורנדו הקטלנית שפקדה את אלאבמה לאחרונה.

גם תומכי טראמפ לא יכלו להישאר אדישים לשוני הניכר בין המלניה שכולנו מכירים למלניה שנראתה לצדו באירוע ההוקרה. ברשת כבר דאגו להכריז ש"הכפילה חזרה" וש"הפעם מדובר בכפילה פחות מוצלחת שכבר חושפת את כל האמת". היו גם כמה שהתעקשו לפוצץ את הפרשה הזאת אחת ולתמיד: "אני לא מבין, אז עכשיו כולם פשוט מקבלים את זה שמלניה משתמשת בכפילה לפעמים?" שאל אחד ואחר הוסיף: "זה פשוט מטורף שכל אנשי החדשות לא עובדים במשרה מלאה על סיפור הכפילה של מלניה".

מלניה טראמפ שוב השתמשה בכפילה?. AFP/POOL, צילום מסך
מלניה האמיתית מול הכפילה?/צילום מסך, AFP/POOL

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"הכפילה חזרה": האם דונלד טראמפ הגיע לטקס עם "תואמת מלניה"?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully