וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה כנפיים: הכירו את המלאכית החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט

גל סלונימסקי

21.3.2019 / 7:43

דוגמנית הונגריה בת 25 זכתה להפוך באופן רשמי לחלק מהצוות של מותג ההלבשה התחתונה הנחשב, וקיבלה את הכינוי "מלאכית". המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט לא זר לה, והיא מחזיקה ברזומה מרשים בתעשייה. גם הזוגיות הפוטוגנית תרמה לעניין - הכירו את ברברה פלווין

ברברה פלווין ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
מדגמנת מאז גיל 13. ברברה פלווין בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט בשנה שעברה/GettyImages

למרות ההפסדים בהכנסות והדיבורים על חוסר קריטי בפוליטיקלי קורקט והיעדר רלוונטיות, ויקטוריה'ס סיקרט הוא עדיין אחד מהמותגים המובילים, בעיקר בתחום ההלבשה התחתונה, והרבה מזה בזכות עבודת השיווק המצוינת שלו. חלק בולט במיתוג הוא העובדה שלויקטוריה'ס סיקרט יש דוגמניות קבועות שזכו לכינוי "מלאכיות" ומי שזכו להחזיק בטייטל היוקרתי לאורך השנים היו בין היתר ג'יזל בונדשיין, טיירה בנקס, היידי קלום, קרלי קלוס ונוספות.

מי שעכשיו מצטרפת לרשימת המלאכיות של המותג היא הדוגמנית ההונגרייה ברברה פלווין, שקיבלה באופן רשמי כנפיים. פלווין בת ה-25 מדגמנת מאז שהיא בת 13. המסלול הנחשב הראשון שלה היה בגיל 17, כשצעדה בשבוע האופנה של מילאנו בתצוגה של פראדה ומאז זכתה לשתף פעולה עם שורה של בתי אופנה נחשבים - שאנל, מיו מיו, ויויאן ווסטווד וארמני.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ברברה פלווין ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
"היו זמנים שבהם נתתי למחשבות שלי לעצור בעדי, אבל המשפחה שלי הייתה שם להרים אותי"/GettyImages

בשנת 2012 הצטרפה למשפחת ויקטוריה'ס סיקרט וזכתה לצעוד לראשונה בתצוגת האופנה היוקרתית של המותג. שנים אחר כך היא נעדרה מהתצוגות הנחשבות לטובת מחויבויות אחרות וב-2018 היא החליטה לחזור. כנראה שבויקטוריה'ס סיקרט ממש אהבו אותה ופחדו שהיא שוב תיעלם לתקופה - אז החליטו להעניק לה באופן רשמי את הכנפיים הנחשבות.

"אני לא יודעת מאיפה להתחיל, אבל אנסה", כתבה פלווין בחשבון האינסטגרם שלה ל-11 מיליון העוקבים שלה, רגע אחרי שקיבלה את הבשורה המשמחת. "מעולם לא חשבתי שזה יקרה וזה היה מעבר לציפיות שלי. אני מאוד מתרגשת להודיע שאני באופן רשמי מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט. תודה לכל מי שהאמין בי. היו זמנים בהם נתתי למחשבות שלי לעצור בעדי והיה קשה לי להתגבר על זה, אבל המשפחה שלי, הצוות שלי ואנשי ויקטוריה'ס סיקרט תמיד היו שם לתמוך בי ולהרים אותי. אני גאה לייצג את הונגריה ואת כולכם בפרק החדש בחיי. שוב תודה רבה לכולם".

עוד באותו נושא

הסופר מודלס מרימות בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט

לכתבה המלאה

לאחרונה זוכה פלווין לתשומת לב וסיקור רב גם בזכות מערכת היחסים בה היא נמצאת עם השחקן דילן ספראוס. השניים מסתמנים כאחד מהפאוור קאפלס הבולטים בתעשייה בחו"ל בזמן האחרון עם זוגיות דביקה במיוחד. בוולנטיינ'ס האחרון הם אף הצטלמו יחד להפקת אופנה של מגזין דבליו. אחד הרגעים הזכורים של הזוג היה בתצוגת האופנה האחרונה של ויקטוריה'ס סיקרט, אז חיכה דילן לברברה בסיום התצוגה עם שקית המבורגר. זה גבר שיודע מה נשים רוצות. פלווין מצטרפת לרשימת המלאכיות המכובדת שכוללת בין היתר את שרה סמפיו, טיילור היל, קנדיס סוונופול, אלזה הוסק, סטלה מקסוול ולילי אלדריג'.

ברברה פלווין. GettyImages
מצטרפת למשפחת ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages
ברברה פלווין ויקטוריה'ס סיקרט סטלה מקסוול. GettyImages
חלק מהחבר'ה בבק סטייג' של ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages
ברברה פלווין דילן ספראוס. GettyImages
זוגיות פוטוגנית זה תמיד פלוס. ברברה פלווין ודילן ספראוס/GettyImages
ברברה פלווין דילן ספראוס. GettyImages
בן הזוג המושלם מגיע עם המבורגר טייק-אוואי אחרי תצוגה שצמת בשבילה חודשים ארוכים/GettyImages
ברברה פלווין דילן ספראוס. GettyImages
פאוור קאפל בהתהוות/GettyImages
ברברה פלווין דילן ספראוס. GettyImages
וכמה שיק יש להם!/GettyImages
ברברה פלווין. GettyImages
אבל היא מהממת בזכות עצמה, כן?/GettyImages
ברברה פלווין. GettyImages
עושה כבוד להונגריה/GettyImages
ברברה פלווין. GettyImages
שווה לעקוב אחריה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully