וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלידה מתקרבת: הלוקים ההריוניים של מייגן מרקל שהכי אהבנו

גל סלונימסקי

28.3.2019 / 9:35

בחודש הבאה צפוי להגיח לעולם הרויאל בייבי שכולנו מחכים לו תקופה שמרגישה כמו נצח. רגע לפני שזה קורה, הנה כל מה שאנחנו יודעים עד עכשיו על התינוק המלכותי (או התינוקת). וגם: רגעי הסטייל ההיריוניים הכי יפים של הדוכסית. בואו לבחור את הלוק שאתם הכי אהבתם

מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

אנחנו יודעים שלפעמים זה מרגיש כמו נצח, אבל ההיריון של מייגן מרקל - ממש כמו של כל אישה בעולם - הוא רק תשעה חודשים. וזה אומר שממש בחודש הבא צפוי להגיח לעולם הרויאל בייבי של הדוכסים מסאסקס. בית המלוכה אמנם לא חושף באיזה חודש בדיוק נמצאת מרקל ומה תאריך הלידה המשוער, אבל המעריצים המושבעים של הארמון כבר עשו את החישוב וההערכות הן שהלידה תתקיים בסוף אפריל.

רק כדי להזכיר, גם הנסיך לואי, בנם השלישי של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, נולד באפריל, ב-23 ליתר דיוק, ויש סיכוי לא רע שהוא יחלוק את תאריך הלידה עם בן הדוד או בת הדודה הטרייה. גם הנסיכה שארלוט נולדה בסמוך, ב-2 במאי, וזה כבר אומר שבשנה הבאה יקדישו בארמון את אפריל-מאי לחגיגות יום הולדת בלתי נגמרות לנינים של המלכה אליזבת, שהיא בעצמה נולדה ב-21 באפריל. חודש שמח בבית המלוכה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
בן? בת? אולי תאומים?/GettyImages

במסגרת הסודיות של בית המלוכה, עדיין לא ברור אם מדובר בבן או בת. בימים הראשונים של ההיריון הרבתה מרקל ללבוש כחול - ומיד כולם טענו כי מדובר בבן (כן, גם אנחנו). בביקור בפיג'י אמר הארי ש"כולם חושבים שזו הולכת להיות בת", בהתייחס לנבואות - ומיד הצית שמועה חדשה. באותה נסיעה, כשהיה באוסטרליה, הוא זרק לאוויר: "אני מקווה שזו בת", וחיזק את הטענה. כמה ימים אחר כך, אמרו בני הזוג שהם שומרים את מין הילוד בסוד והם בעצם לא יודעים.

אבל זה לא נגמר בזה, במסיבת הבייבי שאוור היוקרתית של מרקל בניו יורק, הגיעה חברתה אביגיל ספנסר עם מתנה עטופה כחול - ושוב הציתה את גל השמועות. נכון להיום התשובה היא שאין לנו מושג מה באמת מינו של הרויאל בייבי, ולכן נאלץ לחכות ללידה. אולי בסופו של דבר יתברר שאלו תאומים - בן ובת, משום שגם זה הימור בולט בבריטניה.

התואר שיקבל הבייבי הנולד זה דוכס במקרה של בן, וליידי במקרה של בת. התואר היוקרתי "נסיך" או "נסיכה" שמור רק לילדים של וויליאם ושם המשפחה יהיה "סאסקס".

עוד באותו נושא

למה קייט מידלטון ומייגן מרקל לובשות רק ניוד ואפור ליד המלכה אליזבת?

לכתבה המלאה
הנסיך הארי, הדוכסית מייגן מרקל, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, כריסטמס 2018. GettyImages
מצטערים, אתם לא הסנדקים. הנסיך הארי, מייגן רקל, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון/GettyImages

וכשהוא או היא או הם יגיעו לעולם, וויליאם וקייט לא יהיו הסנדקים. זאת, בשל המסורת הבריטית שלדודים כבר יש תפקיד במשפחה, ולכן אינם יכולים למלא תפקיד נוסף. בדרך כלל, מי שמקבל את התפקיד הם חברים של המשפחה. כך למשל, הנסיך הארי אינו הסנדק של אף אחד משלושת אחייניו. זהות הסנדק של התינוק או התינוקת המלכותיים החדש גם היא טרם ידועה. לפי השמועות, יהיו אלו אמל וג'ורג' קלוני.

הלידה עצמה צפויה להתרחש בבית (כלומר, בארמון), בהתאם לדרישות של מייגן מרקל. משפחת המלוכה טרם אישרה זאת, אבל אם זה אכן יקרה, המשמעות היא שלא נזכה לתמונת "פוסט לידה" מסורתית כמו של קייט מידלטון, הנסיכה דיאנה ויתר בנות המלוכה ביציאה מבית החולים. בשנה שעברה גרפה התמונה הזו ביקורות רבות אחרי שמידלטון יצאה מחדר הלידה עם הנסיך לואי שעות אחדות אחרי שהוא הגיח לעולם כשהיא מסורקת, מאופרת ולבושה היטב.

אז רגע לפני הלידה המיוחלת, החלטנו לרכז את הלוקים של מרקל שהכי אהבנו בתקופת ההיריון, והיו לא מעט כאלה. הצביעו גם אתם ודרגו את הלוקים שהכי אהבתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully