וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה תחתונים? מכנסי הג'ינס הקצרים בעולם נמכרים ב-315 דולר

גל סלונימסקי

9.4.2019 / 7:35

שנתיים אחרי "הג'ינס המפורק" והג'ינס עם הרוכסן בישבן - דגם חדש של דנים יוצא לשוק ומשגע את הרשת. מדובר במכנסי ג'ינס קצרצרים של Y/project שנראים יותר כמו תחתונים והמחיר שערורייתי לא פחות. "באיזו הזדמנות לובשים את הג'ינס האלה?"

ג'ינס תחתונים Y/project. אינסטגרם, צילום מסך
איך אפשר לקרוא לזה מכנסיים בכלל? הג'ינס של Y/project/צילום מסך, אינסטגרם

אחת לכמה זמן צצה גזרה של ג'ינס שמבקשת לשנות את כל מה שחשבנו על המכנסיים הפופולריים בעולם ומאיימת להשתלט על השוק. בעוד שיש גזרות שעוברות לנו חלק בגרון כמו שדרוגים של סקיני, פדלפון או מאם-ג'ינס, יש גזרות לגמרי מטורללות שממש לא ברור לנו איך הן תופסות תאוצה. השיגעון התורני הוא תחתוני הג'ינס שהפכו לטירוף ברשת.

מי שעומד מאחורי הדגם הם המותג Y/project, שברזומה שלהם אפשר גם למצוא את ג'ינס הביריות החצוף, שזכה לשם "הדגם המפורק", וגרם להתלהבות רבה ב-2017. באותה תקופה, צמח גם הג'ינס עם הרוכסן בישבן של בית האופנה החתרני Vetements בשיתוף עם מותג הג'ינסים הוותיק ליווייס.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ינס תחתונים Y/project. אתר רשמי SSENSE, צילום מסך
315 דולר לפיסת הבד הקטנטנה/צילום מסך, אתר רשמי SSENSE

שנתיים אחרי הטירוף, יוצא לשוק דגם חדש של ג'ינס שמשגע את הרשת. הדגם החדש של Y/project, בניצוחו של המעצב גלן מרטנס שהתמחה בעברו אצל ז'אן פול גוטייה, נראה כמו תחתונים, אבל אלו למעשה מכנסי ג'ינס. המחיר שערורייתי לא פחות מהדגם - 315 דולר לפיסת הבד הקטנה. הטירוף ברשת נע בין אלו שבטוחים שזו בדיחה לבין התעניינות אמיתית של פאשניסטות ששוקלות לאמץ את הפריט.

עוד באותו נושא

כולם כבר הבינו שהתחת חוזר: הסיפור מאחורי הג'ינס שהטריף אותנו ב-2017

לכתבה המלאה

"באיזו הזדמנות אפשר ללבוש כאלה מכנסיים?", תהתה אחת הגולשות. אחר כתב: "זה ללא ספק הבגד המכוער ביותר שראיתי מימי", וגולשת שלישית סיכמה: "בשתי מילים: פשוט לא". לעומתם, היו כמה שכתבו שזו אופציה לא רעה לימי הקיץ החמים במיוחד. האמת, אנחנו כבר לגמרי יכולות לדמיין כמה כוכבות לובשות את הג'ינס הזה.

שיתוף פעולה של דגמי ג'ינס בין וטמנטס למותג ליווייס אביב 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
ג'ינס הרוכסנים של וטמנטס וליוויס/אתר רשמי, אינסטגרם
שיתוף פעולה של דגמי ג'ינס בין וטמנטס למותג ליווייס אביב 2017. אינסטגרם, צילום מסך
כל שנה טירוף חדש. הג'ינס עם הרוכסן בישבן שעשה את 2017/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully